Mitähän tarkoittaa induktioliedessä merkinnät P ja S
Kommentit (52)
A tarkoittaa Gramissa että on tietyn ajan maksimiteholla ja sitten siirtyy valittuun tehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.samsung.com/fi/cooking-appliances/hobs/induction-hob-with-4…
Kiitos, tuosta selvisi se P mutta ei S. Noita koetinkin jo selailla, mutta en löydä tuota minulla olevaa tuolta lainkaan.
Ap
Arvaus: jos tulee keskeytys, saat S-nappia painamalla kaikki tehot seis. Kun painat sitä uudelleen, liesi jatkaa toimintaansa niin, että se muistaa ennen keskeytystä olleet asetukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etsi lieden mukainen kuva netistä ja käytä sen tyyppitietoa manuaalin etsimiseen. Kyllä Samsungeissa on hyvin samanlaiset ohjeet kaikissa tasoon upotettavissa malleissa.
Yritin jo, mutten löydä juuri tuon näköistä.
Ap
AP: Katsohan tuo hetki sitten lähettämäni linkki. Siinä kerrotaan mitä ne painikkeet tarkoittavat.
En tiedä olenko sokea mutta en vaan nyt löydä selitystä S:lle, P:n kyllä. Voisitko kertoa jos löysit tiedon, kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
A tarkoittaa Gramissa että on tietyn ajan maksimiteholla ja sitten siirtyy valittuun tehoon.
Samoin Electroluxissa.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen liesi
:D
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen liesi
Kieltäytyykö se lämmittämästä muita kuin suomalaisia raaka-aineita ja ruokia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen liesi
Kieltäytyykö se lämmittämästä muita kuin suomalaisia raaka-aineita ja ruokia?
Ei, mutta se kieltää lasten paistamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.samsung.com/fi/cooking-appliances/hobs/induction-hob-with-4…
Kiitos, tuosta selvisi se P mutta ei S. Noita koetinkin jo selailla, mutta en löydä tuota minulla olevaa tuolta lainkaan.
Ap
P:tä käytetään, kun kuumennetaan isoja nestemääriä. Olisiko S sama kuin meidän hellassa "Stop ang go", eli jos ruoka vaatii jatkuvaa valvontaa / sekoittelua, voi keittämisen pysäyttää hetkeksi, kun käväisee esim. toisessa huoneessa.
Jotenkin mua nyt nyppii oikein huolella tämä kun asia ei selviä :D Auttakee!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täällä on jo ainakin kahdessa vastsuksessa selitetty, mitä S todennäköisesti tarkoittaa. Miksi ne eivät kelpaa?
Siperia on opettanut, ettei P asetusta kannata käyttää, jos ei halua Polttaa ruokiaan. S on mySteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täällä on jo ainakin kahdessa vastsuksessa selitetty, mitä S todennäköisesti tarkoittaa. Miksi ne eivät kelpaa?
No siis tottakai olen iloinen noistakin vastauksista, mutta haluaisin ihan tiedon, en vain arvailuja. Että joku ihan oikeasti tietäisi ja pystyisi sanomaan varmaksi asian. Esim. käyttänyt toimintoja itse ja tuntee hyvin / on käyttöohje / on ollut vaikkapa töissä kodinkoneliikkeessä ja tietoa sitä kautta.
Mutta tottakai kiitos kaikille, jotka on vastailleet (asiallisesti) :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siperia on opettanut, ettei P asetusta kannata käyttää, jos ei halua Polttaa ruokiaan. S on mySteeri.
Heh, ok :D
Ap
Ei saakutti kyllä palauttaisin tollasen persuhellan välittömästi kauppaan. Kitkerää ja palanutta ruokaa tulee, sano mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siis tottakai olen iloinen noistakin vastauksista, mutta haluaisin ihan tiedon, en vain arvailuja. Että joku ihan oikeasti tietäisi ja pystyisi sanomaan varmaksi asian. Esim. käyttänyt toimintoja itse ja tuntee hyvin / on käyttöohje / on ollut vaikkapa töissä kodinkoneliikkeessä ja tietoa sitä kautta.
Ap
Sinähän voit hyvin helposti testata omalla liedelläsi, pitävätkö nuo suurella todennäköisyydellä oikeassa olevat arvaukset paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sinähän voit hyvin helposti testata omalla liedelläsi, pitävätkö nuo suurella todennäköisyydellä oikeassa olevat arvaukset paikkansa.
En jotenkaan uskalla :'D Pelkään että saan jotenkin sekasin tai lukkoon sen ja kun niitä käyttöohjeita ei ole... Joo tiiän, oon nynny... No pitää katsoa josko kokeilisin myöhemmin!
Ap
AP: Katsohan tuo hetki sitten lähettämäni linkki. Siinä kerrotaan mitä ne painikkeet tarkoittavat.