POIKAYSTÄVÄN ISÄ.
Ärsyttää! Olen taas kipeä, ja poikaystäväkin tuli kipeäksi..viimeinen kouluviikko ja me maataan sängynpohjalla puolikuolleina -.-' Kumpikaan ei jakseta tehdä mitään ruokaa ja kissanruoka on loppu.
Soitettiin poikaystävän isälle jos hän voisi tuoda kissanruokaa ja muutaman hernekeitto-purkin, niin ei! Kuulemma on kiireitä. Sanottiin että annetaan raha niistä tottakai, mutta ei.
Poikaystävän vanhemmat siis eronneet (ei ihme...) ja poikaystävän isä asuu n.7 km päässä meiltä. Poikaystävän äiti taas asuu n.30 km päässä, joten olisi ollut kiva jos poikaystävän isä olisi vaivautunut käymään siellä kaupassa nopeasti.
Kauppa on ihan hänen talon lähellä, joten meille tulomatka ja kaupassa käynti olisi vienyt enintään sen 30min. Me ei oikeasti pystytä menemään itse kauppaan, niin piti pyytää kaveria käymään kaupassa.
Mitä tästä opimme? Älä KOSKAAN pyydä poikaystävän isää tekemään mitään.
-17v
Kommentit (138)
Voisitteko teinit oikeesti poistua vauvapalstalta? Tai siinähän kirjoittelette, mutta sitä omaa ikää ja nuoruuden naiiviutta ei tarttis tuoda koko ajan esille vaan voisitte käyttäytyä täällä kuten muutkin.
Täälä on taas minä minä minä minä mammat vauhdissa... :DDD
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:47"]Voisitteko teinit oikeesti poistua vauvapalstalta? Tai siinähän kirjoittelette, mutta sitä omaa ikää ja nuoruuden naiiviutta ei tarttis tuoda koko ajan esille vaan voisitte käyttäytyä täällä kuten muutkin.
[/quote]
Siis te saatte perseillä täällä mutta alle 18v teinit ei saa edes sanaa sanoa?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla. [/quote] No ei ole tässä kulmantakana kauppaa, ja nyt on pakko kysyä: Mikä helvetti on tämä oletus että kaikki aikoo tehdä lapsia? -Ap [/quote] Niin no, mun piti kyllä kirjoittaa tyyliin, ai niin mutta te ette halua koskaan ikinä lapsia...., mutta unohdin. Anyway, silti on hyvä opetella selviytymään omillaan. Ei AINA joku voi hakea teille jtn, kun olette pikkasen pipinä. [/quote] pikkasen pipinä? Hyvä että jaksetaan vessassa istua ripulipaskalla. -Ap
[/quote]
Netissä näköjään jaksat roikkua. Teinit... yritätte leikkiä aikuista mutta samalla odotetaan että äiskä tai iskä lähtee siltä seisomalta passaamaan teitä kun käsky käy.
Hmm, kylläpä on nykyajan teineillä vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:47"]Voisitteko teinit oikeesti poistua vauvapalstalta? Tai siinähän kirjoittelette, mutta sitä omaa ikää ja nuoruuden naiiviutta ei tarttis tuoda koko ajan esille vaan voisitte käyttäytyä täällä kuten muutkin.
[/quote]
Siis te saatte perseillä täällä mutta alle 18v teinit ei saa edes sanaa sanoa?
-Ap
[/quote]
En arvosta perseilyäkään, mutta nää teinialoitukset täällä on niin puuduttavia. Eikö kannattais vaikka demittää mieluummin niin sais kontaktia ikäistensäkin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla. [/quote] No ei ole tässä kulmantakana kauppaa, ja nyt on pakko kysyä: Mikä helvetti on tämä oletus että kaikki aikoo tehdä lapsia? -Ap [/quote] Niin no, mun piti kyllä kirjoittaa tyyliin, ai niin mutta te ette halua koskaan ikinä lapsia...., mutta unohdin. Anyway, silti on hyvä opetella selviytymään omillaan. Ei AINA joku voi hakea teille jtn, kun olette pikkasen pipinä. [/quote] pikkasen pipinä? Hyvä että jaksetaan vessassa istua ripulipaskalla. -Ap
[/quote]
Netissä näköjään jaksat roikkua. Teinit... yritätte leikkiä aikuista mutta samalla odotetaan että äiskä tai iskä lähtee siltä seisomalta passaamaan teitä kun käsky käy.
[/quote]
Me ollaan käyty kaupassa poikaystävän isälle, onko liika pyydetty että hän edes kerran olisi käynyt kaupassa meille?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:50"]Hmm, kylläpä on nykyajan teineillä vaikeaa.
[/quote]
Sama sinulle:
Me ollaan käyty kaupassa poikaystävän isälle, onko liika pyydetty että hän edes kerran olisi käynyt kaupassa meille?
-Ap
Ei ne isät tajua tehdä palveluksia lapsilleen. Mäkin pyysi poikkikseni isää viemään meidät Ruisrokkiin. Matka vain 8 km. Hän oli aivan äimän käkenä, kun häneltä nyt tuommoista pyydetään. Vei sitten ihmeissään ja vastentahtoisena. Ei mielestäni kohtuuton vaiva.
.
Muilla välineillä oli siihen aikaan hankalaa mennä sinne. En tiedä, miten nykyään. Pois tultiin itse.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:53"]Ei ne isät tajua tehdä palveluksia lapsilleen. Mäkin pyysi poikkikseni isää viemään meidät Ruisrokkiin. Matka vain 8 km. Hän oli aivan äimän käkenä, kun häneltä nyt tuommoista pyydetään. Vei sitten ihmeissään ja vastentahtoisena. Ei mielestäni kohtuuton vaiva.
.
Muilla välineillä oli siihen aikaan hankalaa mennä sinne. En tiedä, miten nykyään. Pois tultiin itse.
[/quote]
Niin..me ollaan nimitin tehty vaikka mitä hänen eteen, mutta näköjään herralle liian suuri vaiva.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:34"]Miksi et tekisi lapsia? [/quote] Maailmassa on jo tarpeeksi lapsia, enkä nää mitään syytä tehdä lapsia koska en edes erityisemmin pidä lapsista. Haluan tehdä taidetta, en lapsia. Let the shit storm begin. -Ap
[/quote]
:D voi kun söpöä. Muistan että itsekin joskus teininä julistin jotain tuollaista
Olette auvan liian nuorina muuttaneet yhteen asumaan. Kaipaisitte äitinne hoivaa vielä. Miksi muuttaa noin aikaisin omilleen, jos ei ole pakko?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:55"]Olette auvan liian nuorina muuttaneet yhteen asumaan. Kaipaisitte äitinne hoivaa vielä. Miksi muuttaa noin aikaisin omilleen, jos ei ole pakko?
[/quote]
Sinulle sama kuin edellisille: Me tehdään vaikka mitä poikaystävän isän eteen, mutta kun kerran pyytää vastapalvelusta niin ei.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:34"]
Miksi et tekisi lapsia?
[/quote]
Eikö ennemmin pitäisi kysyä miksi tekisit lapsia? Itse toivon kyllä joskus äidiksi tulevani, mutta maailmassa on nyt jo liikaa ihmisiä, ja liikaa huonoja vanhempia, lapsia jotka on hankittu "koska pitää" ja sitten myöhemmin kaduttu... Vanhemmuuden pitäisi olla tietoinen ja harkittu päätös, eikä vain jotain mitä tehdään koska se kuuluu asiaan.
Kommenttien perusteella vastaajat eivät ole kovin ihania ihmisiä omille omillaan asuville ihmisille.
.
Mä veisin kyllä lapselleni ihan ilmaiseksikin jotain, eipähän sitö itekkään kovin kiva olisi lähteä ripulissa kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:34"]
Miksi et tekisi lapsia?
[/quote]
Eikö ennemmin pitäisi kysyä miksi tekisit lapsia? Itse toivon kyllä joskus äidiksi tulevani, mutta maailmassa on nyt jo liikaa ihmisiä, ja liikaa huonoja vanhempia, lapsia jotka on hankittu "koska pitää" ja sitten myöhemmin kaduttu... Vanhemmuuden pitäisi olla tietoinen ja harkittu päätös, eikä vain jotain mitä tehdään koska se kuuluu asiaan.
[/quote]
Tätä mieltä minäkin olen. Kaikkien ei tarvitse tehdä lapsia.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:58"]Kommenttien perusteella vastaajat eivät ole kovin ihania ihmisiä omille omillaan asuville ihmisille.
.
Mä veisin kyllä lapselleni ihan ilmaiseksikin jotain, eipähän sitö itekkään kovin kiva olisi lähteä ripulissa kauppaan.
[/quote]
Äitini kyllä olisi varmasti käynyt kaupassa, mutta asuu 50km päässä..
-Ap
Juu, kyllä minunkin mielestäni poikaystäväsi isän olisi pitänyt auttaa. Silti olen sitä mieltä, että liian nuorina olette muuttaneet yhteen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla.
[/quote]
No joo mutta niille lapsillekkin on fiksua opettaa että kauppaan/töihin ei mennä kipeänä jos ei ole oikeasti pakko. Kiva saada joku ripulitauti maitokaapin kahvasta....
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:44"]Offtopicina...ettei kannata syödä hernekeittoa, jos on vatsa valmiiks ripulilla.
[/quote]
No se olisi helppo ja nopea valmistaa kipeänä..
-Ap