POIKAYSTÄVÄN ISÄ.
Ärsyttää! Olen taas kipeä, ja poikaystäväkin tuli kipeäksi..viimeinen kouluviikko ja me maataan sängynpohjalla puolikuolleina -.-' Kumpikaan ei jakseta tehdä mitään ruokaa ja kissanruoka on loppu.
Soitettiin poikaystävän isälle jos hän voisi tuoda kissanruokaa ja muutaman hernekeitto-purkin, niin ei! Kuulemma on kiireitä. Sanottiin että annetaan raha niistä tottakai, mutta ei.
Poikaystävän vanhemmat siis eronneet (ei ihme...) ja poikaystävän isä asuu n.7 km päässä meiltä. Poikaystävän äiti taas asuu n.30 km päässä, joten olisi ollut kiva jos poikaystävän isä olisi vaivautunut käymään siellä kaupassa nopeasti.
Kauppa on ihan hänen talon lähellä, joten meille tulomatka ja kaupassa käynti olisi vienyt enintään sen 30min. Me ei oikeasti pystytä menemään itse kauppaan, niin piti pyytää kaveria käymään kaupassa.
Mitä tästä opimme? Älä KOSKAAN pyydä poikaystävän isää tekemään mitään.
-17v
Kommentit (138)
Ehkä äijä on mielestään kantanut teille jo ihan tarpeeksi sapuskaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:24"]Kun kerta yhdessä asutte, niin opetelkaa selviytymään.
[/quote]
Meillä on molemmilla mahat sekaisin ja kuumetta 38.5, me ei voida lähteä kauppaan.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:26"]Ehkä äijä on mielestään kantanut teille jo ihan tarpeeksi sapuskaa.
[/quote]
Ei ole koskaan ostanut meille mitään. Poikaystäväkin on aina asunut äitinsä luona.
-Ap
Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla.
[/quote]
No ei ole tässä kulmantakana kauppaa, ja nyt on pakko kysyä: Mikä helvetti on tämä oletus että kaikki aikoo tehdä lapsia?
-Ap
38 on pieni kuume siihen että pitää käydä kaupassa. Olisit ehkä huomannut jos olisit kokeillut.
muistaa maksaa ystävällesi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla.
[/quote]
No ei ole tässä kulmantakana kauppaa, ja nyt on pakko kysyä: Mikä helvetti on tämä oletus että kaikki aikoo tehdä lapsia?
-Ap
[/quote]
Niin no, mun piti kyllä kirjoittaa tyyliin, ai niin mutta te ette halua koskaan ikinä lapsia...., mutta unohdin. Anyway, silti on hyvä opetella selviytymään omillaan. Ei AINA joku voi hakea teille jtn, kun olette pikkasen pipinä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:34"]38 on pieni kuume siihen että pitää käydä kaupassa. Olisit ehkä huomannut jos olisit kokeillut.
muistaa maksaa ystävällesi.
[/quote]
No tottakai maksetaan, oltaisiinhan me maksettu poikaystävän isällekkin..
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla.
[/quote]
-Ap
[/quote]
Niin no, mun piti kyllä kirjoittaa tyyliin, ai niin mutta te ette halua koskaan ikinä lapsia...., mutta unohdin. Anyway, silti on hyvä opetella selviytymään omillaan. Ei AINA joku voi hakea teille jtn, kun olette pikkasen pipinä.
[/quote]
pikkasen pipinä? Hyvä että jaksetaan vessassa istua ripulipaskalla.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:24"]Soita mummmolles tai äidilles 17 v.
[/quote]
Kaveri lupasi käydä kaupassa kun asuu tässä lähellä, mutta vituttaa vaan tuo poikaystävän isän käytös.
-Ap
[/quote]
No miksette pyytäneet apua heti kättelyssä siltä kaverilta, jos hän kerta asuu lähellä? Ja ymmärrän että vituttaa, mutta ei nyt ihan keskustelupalsta-avauksen arvoinen aihe.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:34"]Miksi et tekisi lapsia?
[/quote]
Maailmassa on jo tarpeeksi lapsia, enkä nää mitään syytä tehdä lapsia koska en edes erityisemmin pidä lapsista. Haluan tehdä taidetta, en lapsia.
Let the shit storm begin.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:24"]Soita mummmolles tai äidilles 17 v.
[/quote]
Kaveri lupasi käydä kaupassa kun asuu tässä lähellä, mutta vituttaa vaan tuo poikaystävän isän käytös.
-Ap
[/quote]
No miksette pyytäneet apua heti kättelyssä siltä kaverilta, jos hän kerta asuu lähellä? Ja ymmärrän että vituttaa, mutta ei nyt ihan keskustelupalsta-avauksen arvoinen aihe.
[/quote]
No ei haluttu vaivata kaveria, kun luultiin että appi voisi käydä siellä kaupassa, kun asuu itsekin lähellä..
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:26"]Ehkä äijä on mielestään kantanut teille jo ihan tarpeeksi sapuskaa. [/quote] Ei ole koskaan ostanut meille mitään. Poikaystäväkin on aina asunut äitinsä luona. -Ap
[/quote]
Eroisä, jonka ainoa suhde lapseen on maksaa elareita ja suorittaa pikku palveluksia?
Offtopicina...ettei kannata syödä hernekeittoa, jos on vatsa valmiiks ripulilla.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla. [/quote] No ei ole tässä kulmantakana kauppaa, ja nyt on pakko kysyä: Mikä helvetti on tämä oletus että kaikki aikoo tehdä lapsia? -Ap [/quote] Niin no, mun piti kyllä kirjoittaa tyyliin, ai niin mutta te ette halua koskaan ikinä lapsia...., mutta unohdin. Anyway, silti on hyvä opetella selviytymään omillaan. Ei AINA joku voi hakea teille jtn, kun olette pikkasen pipinä. [/quote] pikkasen pipinä? Hyvä että jaksetaan vessassa istua ripulipaskalla. -Ap
[/quote]
no ei sitten kannata ainakaan hernekeittoa syödä.
Ihminen selviää 30 vuorukautta mainiosti ilman ravintoa. Kyllä se siitä. Muistakaa juoda runsaasti vettä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:26"]Ehkä äijä on mielestään kantanut teille jo ihan tarpeeksi sapuskaa. [/quote] Ei ole koskaan ostanut meille mitään. Poikaystäväkin on aina asunut äitinsä luona. -Ap
[/quote]
Eroisä, jonka ainoa suhde lapseen on maksaa elareita ja suorittaa pikku palveluksia?
[/quote]
No ei. On kyllä ollut mukana poikaystävän elämässä, mutta yleensä poikaystävä esim. Käy kaupassa hänelle, mutta kun me pyydetään kerran niin ei.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:24"]Soita mummmolles tai äidilles 17 v.
[/quote]
-Ap