Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POIKAYSTÄVÄN ISÄ.

Vierailija
24.05.2015 |

Ärsyttää! Olen taas kipeä, ja poikaystäväkin tuli kipeäksi..viimeinen kouluviikko ja me maataan sängynpohjalla puolikuolleina -.-' Kumpikaan ei jakseta tehdä mitään ruokaa ja kissanruoka on loppu.

Soitettiin poikaystävän isälle jos hän voisi tuoda kissanruokaa ja muutaman hernekeitto-purkin, niin ei! Kuulemma on kiireitä. Sanottiin että annetaan raha niistä tottakai, mutta ei.

Poikaystävän vanhemmat siis eronneet (ei ihme...) ja poikaystävän isä asuu n.7 km päässä meiltä. Poikaystävän äiti taas asuu n.30 km päässä, joten olisi ollut kiva jos poikaystävän isä olisi vaivautunut käymään siellä kaupassa nopeasti.

Kauppa on ihan hänen talon lähellä, joten meille tulomatka ja kaupassa käynti olisi vienyt enintään sen 30min. Me ei oikeasti pystytä menemään itse kauppaan, niin piti pyytää kaveria käymään kaupassa.

Mitä tästä opimme? Älä KOSKAAN pyydä poikaystävän isää tekemään mitään.

-17v

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, ootteko te tänne kirjoittelevat todellakin jonkun äitejä? Aivan käsittämätöntä kovasydämisyyttä ja empatian puutetta, en soisi olevan lapsia tuollaisilla ihmisillä! 

Jos isästä on liikaa uhrata puoli tuntia elämästään poikansa auttamiseen, niin ei kyllä ole paskankaan arvoinen isä. Onneksi minulla on välittävät ja rakastavat vanhemmat, apu toimii kumpaankin suutaan. Voi kun kaikilla olisi, mutta ei kyllä valitettavasti näytä siltä. Nämäkin haahkat täällä varmaan lähettää lapsensa kauppaan vaikka ne verta ulostaisivat, ettei vaan itse tarviis nostaa sitä homeista persertään sohvasta. Hävetkää!

Vierailija
122/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se hernekeitto paras ruoka ko. tautiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:49"]Ihan oikeesti, ootteko te tänne kirjoittelevat todellakin jonkun äitejä? Aivan käsittämätöntä kovasydämisyyttä ja empatian puutetta, en soisi olevan lapsia tuollaisilla ihmisillä! 

Jos isästä on liikaa uhrata puoli tuntia elämästään poikansa auttamiseen, niin ei kyllä ole paskankaan arvoinen isä. Onneksi minulla on välittävät ja rakastavat vanhemmat, apu toimii kumpaankin suutaan. Voi kun kaikilla olisi, mutta ei kyllä valitettavasti näytä siltä. Nämäkin haahkat täällä varmaan lähettää lapsensa kauppaan vaikka ne verta ulostaisivat, ettei vaan itse tarviis nostaa sitä homeista persertään sohvasta. Hävetkää!
[/quote]

No kyllähän nämä av mammat on yleisesti ottaen suomen syöpää.

Vierailija
124/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:40"]Kas kun et hätäkeskukseen soittanut :-)
Elävä pissis bongattu :-)

[/quote]

Älä avaa suutasi kun et tiedä asioista paskaakaan.
[/quote]
Kuulostaa juuri siltä että olet todella kipeä pissis, kun pystyt vielä valittamaan tällaiselle palstalle... Ehkä sen faija ei vaan kestä sinua, kun ilmeisestikin olet sitä mieltä että kaikki singahtaa kun sinä käsket. Kissat pärjää viikon ilman ruokaa, avaa ikkuna niin ne hakee ihan itse ruokaa, ja tilaamalla saat itsekin ruokaa.....

Vierailija
125/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:40"]Kas kun et hätäkeskukseen soittanut :-) Elävä pissis bongattu :-) [/quote] Älä avaa suutasi kun et tiedä asioista paskaakaan. [/quote] Kuulostaa juuri siltä että olet todella kipeä pissis, kun pystyt vielä valittamaan tällaiselle palstalle... Ehkä sen faija ei vaan kestä sinua, kun ilmeisestikin olet sitä mieltä että kaikki singahtaa kun sinä käsket. Kissat pärjää viikon ilman ruokaa, avaa ikkuna niin ne hakee ihan itse ruokaa, ja tilaamalla saat itsekin ruokaa.....

[/quote]

Noinko kohtelet omia lapsiasi? Varaudu siten siihen, että aikanaan metsä vastaa niin kuin sinne on huudettu.

Vierailija
126/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta eikö teillä ole mitään suunnitelmaa tälläisen varalle? Minulla on _aina_ kaapissa pillimehuja verensokerin romahtamisen vuoksi (pyörryin viimeksi 2v sitten, silti), suklaapatukka migreenin takia (migreeni iski viimeksi 6kk sitten), myslipatukoita, jos tulee nälkä (mutta niitä ei syödä huvikseen). Sen lisäksi hernekeittoa, välipalapatukoita, makaronia, hiivaa ja muita kuivatuotteita. Ja tietty särkylääkkeitä, aina. Siihen vielä n.50e hätävara, jos pitää päästä taxilla hätätilanteessa sairaalaan/vanhempien luokse tms.

N17

Vierailija
127/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattomia ja epäasiallisia vastauksia täällä ap:lle! Ja vain siksi että laittoi ikänsä näkyviin!

Kaikki te, jotka olette ilkeästi ap:lle vastanneet, toivon todella teille, että jäätte itse apua vaille ja yksin, kun olette kipeitä tai huonossa jamassa, niin tiedätte miltä tuntuu. Sen te todella ansaitsette.

Ap, poikaystäväsi isä on itsekäs narsistinen paskiainen. Tällaisia ihmisiä valitettavasti on, joita kiinnostaa vain oma napa. Neuvoni on, että ette ole hänen kanssaan vastedes missään tekemisissä.

Vierailija
128/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:40"]Kas kun et hätäkeskukseen soittanut :-) Elävä pissis bongattu :-) [/quote] Älä avaa suutasi kun et tiedä asioista paskaakaan. [/quote] Kuulostaa juuri siltä että olet todella kipeä pissis, kun pystyt vielä valittamaan tällaiselle palstalle... Ehkä sen faija ei vaan kestä sinua, kun ilmeisestikin olet sitä mieltä että kaikki singahtaa kun sinä käsket. Kissat pärjää viikon ilman ruokaa, avaa ikkuna niin ne hakee ihan itse ruokaa, ja tilaamalla saat itsekin ruokaa.....

[/quote]

Noinko kohtelet omia lapsiasi? Varaudu siten siihen, että aikanaan metsä vastaa niin kuin sinne on huudettu.
[/quote]
Omat lapseni eivät ole pissiksiä jotka kirjoittelisivat tänne ja valittaisivat turhanpäiväisestä asiasta, vaan kykenevät 16v eteenpäin järjestämään asiat ihan itse. Se että avautuu täällä tuolla tavalla ja muka "kuoleman kourissa" pystyy kirjoittelemaan tänne kertoo jo sen että omahyväisempää pissistä on vaikea löytää. Eli sitä saa mitä tilaa tai kuten itse totesit niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

Vierailija
129/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:20"]Olipa teinialoitus. Käy sääliksi sun vanhempia. Isällä varmasti oli oikeasti kiireitä, tai sitten hän on kyllästynyt teidän oikkuiluihin tai pyyntöihin. [/quote] En viitsi edes enää vastata. -Ap

[/quote]

Tarkoitin vain, että kuulostat aloituksessa lapselta, jonka ehkä olisi pitänyt asua vanhempien luona vähän pitempään. Jos isä ei ehdi eikä jaksa tulla auttamaan, niin sinä poljet jalkaa lattiaan ja kiukkuat. 

Vierailija
130/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:19"]Ärsyttää! Olen taas kipeä, ja poikaystäväkin tuli kipeäksi..viimeinen kouluviikko ja me maataan sängynpohjalla puolikuolleina -.-' Kumpikaan ei jakseta tehdä mitään ruokaa ja kissanruoka on loppu.

Soitettiin poikaystävän isälle jos hän voisi tuoda kissanruokaa ja muutaman hernekeitto-purkin, niin ei! Kuulemma on kiireitä. Sanottiin että annetaan raha niistä tottakai, mutta ei.

Poikaystävän vanhemmat siis eronneet (ei ihme...) ja poikaystävän isä asuu n.7 km päässä meiltä. Poikaystävän äiti taas asuu n.30 km päässä, joten olisi ollut kiva jos poikaystävän isä olisi vaivautunut käymään siellä kaupassa nopeasti.

Kauppa on ihan hänen talon lähellä, joten meille tulomatka ja kaupassa käynti olisi vienyt enintään sen 30min. Me ei oikeasti pystytä menemään itse kauppaan, niin piti pyytää kaveria käymään kaupassa.

Mitä tästä opimme? Älä KOSKAAN pyydä poikaystävän isää tekemään mitään.

-17v
[/quote]Älkää missään nimessä harkitko lapsia!! Herrajumala kun te olette flunssassa ja taaperolta ruoka loppu - nälkäkuolema koittais lasta.

Vierailija
131/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattomia ja epäasiallisia vastauksia ap:lle täällä, ja vain siksi, että erehtyi kertomaan ikänsä! Toivon todella, että te kaikki ilkeästi ap:lle vastanneet joudutte kipeänä yksin ja apua vaille, sen te totisesti ansaitsette!

Ap, poikaystäväsi isä kuulostaa itsekkäältä narsistipaskiaiselta. Älkää olko enää missään tekemisissä hänen kanssaan! 

Vierailija
132/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattomia ja epäasiallisia vastauksia ap:lle täällä, ja vain siksi, että erehtyi kertomaan ikänsä! Toivon todella, että te kaikki ilkeästi ap:lle vastanneet joudutte kipeänä yksin ja apua vaille, sen te totisesti ansaitsette!

Ap, poikaystäväsi isä kuulostaa itsekkäältä narsistipaskiaiselta. Älkää olko enää missään tekemisissä hänen kanssaan! 

Vierailija
133/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:40"]Kas kun et hätäkeskukseen soittanut :-) Elävä pissis bongattu :-) [/quote] Älä avaa suutasi kun et tiedä asioista paskaakaan. [/quote] Kuulostaa juuri siltä että olet todella kipeä pissis, kun pystyt vielä valittamaan tällaiselle palstalle... Ehkä sen faija ei vaan kestä sinua, kun ilmeisestikin olet sitä mieltä että kaikki singahtaa kun sinä käsket. Kissat pärjää viikon ilman ruokaa, avaa ikkuna niin ne hakee ihan itse ruokaa, ja tilaamalla saat itsekin ruokaa..... [/quote] Noinko kohtelet omia lapsiasi? Varaudu siten siihen, että aikanaan metsä vastaa niin kuin sinne on huudettu. [/quote] Omat lapseni eivät ole pissiksiä jotka kirjoittelisivat tänne ja valittaisivat turhanpäiväisestä asiasta, vaan kykenevät 16v eteenpäin järjestämään asiat ihan itse. Se että avautuu täällä tuolla tavalla ja muka "kuoleman kourissa" pystyy kirjoittelemaan tänne kertoo jo sen että omahyväisempää pissistä on vaikea löytää. Eli sitä saa mitä tilaa tai kuten itse totesit niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

[/quote]

Ihan varmasti kykenevät, pakkohan niiden on kun niillä on tuommoinen äiti!

Mistä muuten tiedät, etteivät kirjoittele tänne juuri tämäntyyppisiä avauksia äidistään? ;)

Vierailija
134/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla.
[/quote]

No ei ole tässä kulmantakana kauppaa, ja nyt on pakko kysyä: Mikä helvetti on tämä oletus että kaikki aikoo tehdä lapsia?
-Ap
[/quote]
Niin no, mun piti kyllä kirjoittaa tyyliin, ai niin mutta te ette halua koskaan ikinä lapsia...., mutta unohdin. Anyway, silti on hyvä opetella selviytymään omillaan. Ei AINA joku voi hakea teille jtn, kun olette pikkasen pipinä.
[/quote]

Tää on niin suomalainen ajattelutapa, itse on puserrettava vettä vaikka kivestä... EI TARTTE AUTTAA! Ja näillä oli ikää vasta 17 vuotta, toivottavasti yli kymmenen vuotta aikaa "opetella selviytymään omillaan" jos edes tosiaan niitä lapsia haluavat.

Vierailija
135/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoo tähän, vaikka en jaksanut ketjua lukea: Kun mulle, 28v neljän lapsen äidille tuli noro, eli kuume ja hirvittävän kipeä vatsa/oksentaminen/ripuli/horkka, niin en todellakaan kyennyt kauppaan. Enkä olisi kyllä lähtenyt sinne noroa muutenkaan viemään. Kyllä tuossa tilanteessa pitää osata apua pyytää.

Vierailija
136/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älkää missään nimessä harkitko lapsia!! Herrajumala kun te olette flunssassa ja taaperolta ruoka loppu - nälkäkuolema koittais lasta."

Lainaus ei jostain syystä nyt toimi, mutta niin: Tällä perusteella jos päätettäisiin niin valtaosalta av-mammoista olisi pitänyt tuo lisääntyminen kieltää. Vai mitä sanotte niistä lukemattomista avauksissa, joissa perhe on nälkäkuoleman partaalla, koska *mies toi kaupasta väärää ruokaa, *olikin juhlapyhä ja kaupat eivät olleet auki, *lapsilisät/elarit/sossutuet tulevatkin vasta huomenna vaikka luultiin että tänään jne. jne. 

Vierailija
137/138 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:44"]Pakko sanoo tähän, vaikka en jaksanut ketjua lukea: Kun mulle, 28v neljän lapsen äidille tuli noro, eli kuume ja hirvittävän kipeä vatsa/oksentaminen/ripuli/horkka, niin en todellakaan kyennyt kauppaan. Enkä olisi kyllä lähtenyt sinne noroa muutenkaan viemään. Kyllä tuossa tilanteessa pitää osata apua pyytää.
[/quote]

Ja vielä: Meillä on tosiaankin yleensä aina kaapit täynnä ruokaa ym, mutta olenpa vain minäkin joutunut joskus esim justiin kissanruokaa lainaamaan, kun oli joku arkipyhä ja kaupat olivatkin kiinni. Kaikkeen yrittää varautua, mutta aina jotain unohtuu. Ei meillä oo tilaakaan säilyttää jotain kymmeniä pusseja kissanruokaa kaapissa, ettei vaan pääse koskas ikinä loppumaan. Ihmeellistä porukkaa Täälä. Itse auttaisin lapsiani varmasti. Minuun voi luottaa. Sitähän se on, kun apua pyydetään.

Vierailija
138/138 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 12:00"]

Annat sille kerran rönttöstä niin johan suostuu käymää kaupassa

[/quote]

Toivottavasti et ole nainen! Aina, kun yritän olla sitä mieltä että se pyhä vulva -tyyppi on väärässä ja että ei av-mammat käytä seksiä kauppavälineenä, tulee tämmöinen kommentti joka vetää maton jalkojen alta.