POIKAYSTÄVÄN ISÄ.
Ärsyttää! Olen taas kipeä, ja poikaystäväkin tuli kipeäksi..viimeinen kouluviikko ja me maataan sängynpohjalla puolikuolleina -.-' Kumpikaan ei jakseta tehdä mitään ruokaa ja kissanruoka on loppu.
Soitettiin poikaystävän isälle jos hän voisi tuoda kissanruokaa ja muutaman hernekeitto-purkin, niin ei! Kuulemma on kiireitä. Sanottiin että annetaan raha niistä tottakai, mutta ei.
Poikaystävän vanhemmat siis eronneet (ei ihme...) ja poikaystävän isä asuu n.7 km päässä meiltä. Poikaystävän äiti taas asuu n.30 km päässä, joten olisi ollut kiva jos poikaystävän isä olisi vaivautunut käymään siellä kaupassa nopeasti.
Kauppa on ihan hänen talon lähellä, joten meille tulomatka ja kaupassa käynti olisi vienyt enintään sen 30min. Me ei oikeasti pystytä menemään itse kauppaan, niin piti pyytää kaveria käymään kaupassa.
Mitä tästä opimme? Älä KOSKAAN pyydä poikaystävän isää tekemään mitään.
-17v
Kommentit (138)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:44"]Pakko sanoo tähän, vaikka en jaksanut ketjua lukea: Kun mulle, 28v neljän lapsen äidille tuli noro, eli kuume ja hirvittävän kipeä vatsa/oksentaminen/ripuli/horkka, niin en todellakaan kyennyt kauppaan. Enkä olisi kyllä lähtenyt sinne noroa muutenkaan viemään. Kyllä tuossa tilanteessa pitää osata apua pyytää.
[/quote]
Ja vielä: Meillä on tosiaankin yleensä aina kaapit täynnä ruokaa ym, mutta olenpa vain minäkin joutunut joskus esim justiin kissanruokaa lainaamaan, kun oli joku arkipyhä ja kaupat olivatkin kiinni. Kaikkeen yrittää varautua, mutta aina jotain unohtuu. Ei meillä oo tilaakaan säilyttää jotain kymmeniä pusseja kissanruokaa kaapissa, ettei vaan pääse koskas ikinä loppumaan. Ihmeellistä porukkaa Täälä. Itse auttaisin lapsiani varmasti. Minuun voi luottaa. Sitähän se on, kun apua pyydetään.
[/quote]
Niin ei mekään voida varastoida kymmentä pussia kissanruokaa kaappeihin, eikä mitään muutakaan. Minun perheessä kyllä on aina autettu jos on apua joku tarvinnut..
-Ap
Siis tänäänhän on suurin osa kaupoista ollut kiinni! Mitä jos se ap:n appiukko ei siksi kauppaan lähtenyt, kun se hänen lähikauppansa ei ole ollut aukikaan? En minä ainakaan tiedä mistä olisin tänään voinut kellekään lähteä kissanruokaa tai muutakaan hakemaan, kun on helluntai. Luulisi toki, että aloittajakin olisi jo eilen tullut ajatelleeksi myös tämän päivän ruoka-asioita, kun kerran kaupat ovat tänään kiinni...
Varmaan on jo sanottu, mutta oletko tullut ajatelleeksi, että kotona pitää olla myös ruokavarastoja muutaman päivän sairastumista varten? Jos on lemmikki, niin lemmikillekin.
Eiköhän sieltä jotain ruokaa oikeasti löydy. Paistakaa vaikka lettuja.
38,5 ei ole vielä kovin paha. Sitä paitsi yleensä mahataudissa ruoka ei pahemmin maistu.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:24"]Kun kerta yhdessä asutte, niin opetelkaa selviytymään.
[/quote]
Meillä on molemmilla mahat sekaisin ja kuumetta 38.5, me ei voida lähteä kauppaan.
-Ap
[/quote]
Hoidin juuri pari viikkoa sitten 39 asteen kuumeessa vauvaa 2,5kk ja taaperoa 1v 9kk ikäistä. Taaperokin oli kipeä ja 38 asteen kuumeessa. Silti oli pakko käydä kaupassa kipeänä kera lapsien, kävellen kun ei autoa ole.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:24"]Kun kerta yhdessä asutte, niin opetelkaa selviytymään. [/quote] Meillä on molemmilla mahat sekaisin ja kuumetta 38.5, me ei voida lähteä kauppaan. -Ap [/quote] Hoidin juuri pari viikkoa sitten 39 asteen kuumeessa vauvaa 2,5kk ja taaperoa 1v 9kk ikäistä. Taaperokin oli kipeä ja 38 asteen kuumeessa. Silti oli pakko käydä kaupassa kipeänä kera lapsien, kävellen kun ei autoa ole.
[/quote]
Joo. Apua en pyydä vaikka henki menis, koska olen maailaman tunnollisin omillaan toimeen tulevin sankariäiti, joka raahaan kuumeisia lapsia kävellen pitkin kaupunkia vain, jotta kaikki varmasti näkisivät säihkyvän marttyyrinkruununi. Mitä siitä, jos vaikka samalla tartuttaisin tautini muutamalle kymmenelle muullekin...
Olisko järjen käyttö mitään hei?
Olkaa ilosia että teillä ei ole koiraa. Äidin ollessa pois vein mahataudissa koiran joka lenkille parin päivän ajan, se on vaan mentävä, vaikka sitten oksentaisi pusikkoon.
19vee
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:34"]Miksi et tekisi lapsia?
[/quote]
Maailmassa on jo tarpeeksi lapsia, enkä nää mitään syytä tehdä lapsia koska en edes erityisemmin pidä lapsista. Haluan tehdä taidetta, en lapsia.
Let the shit storm begin.
-Ap
[/quote]
Koomisinta tässä on se että sivuston nimi on vauva.fi :DD
Olihan se vähän inhottavasti poikakaverin isältä mutta toisaalta aikuiset käy töissäkin kuumeessa ja itsekin olen oksennellut työpaikalla kun en heti pois päässyt.
Kaupassa käynti kuumeessa on ihan normisettiä.
Kaapissa tosiaan kannattaa pitää jonkin verran pahan päivän varalle ruokaa itselle ja lemmikeilleen. Sitten ei tarvitse mennä kauppaan, kun olette kipeänä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:28"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:40"]Kas kun et hätäkeskukseen soittanut :-) Elävä pissis bongattu :-) [/quote] Älä avaa suutasi kun et tiedä asioista paskaakaan. [/quote] Kuulostaa juuri siltä että olet todella kipeä pissis, kun pystyt vielä valittamaan tällaiselle palstalle... Ehkä sen faija ei vaan kestä sinua, kun ilmeisestikin olet sitä mieltä että kaikki singahtaa kun sinä käsket. Kissat pärjää viikon ilman ruokaa, avaa ikkuna niin ne hakee ihan itse ruokaa, ja tilaamalla saat itsekin ruokaa..... [/quote] Noinko kohtelet omia lapsiasi? Varaudu siten siihen, että aikanaan metsä vastaa niin kuin sinne on huudettu. [/quote] Omat lapseni eivät ole pissiksiä jotka kirjoittelisivat tänne ja valittaisivat turhanpäiväisestä asiasta, vaan kykenevät 16v eteenpäin järjestämään asiat ihan itse. Se että avautuu täällä tuolla tavalla ja muka "kuoleman kourissa" pystyy kirjoittelemaan tänne kertoo jo sen että omahyväisempää pissistä on vaikea löytää. Eli sitä saa mitä tilaa tai kuten itse totesit niin metsä vastaa kun sinne huutaa. [/quote] Ihan varmasti kykenevät, pakkohan niiden on kun niillä on tuommoinen äiti! Mistä muuten tiedät, etteivät kirjoittele tänne juuri tämäntyyppisiä avauksia äidistään? ;) [/quote] :-)))) Hienoa että arvauksenne ovat hyviä. Ole yh isä ja omat lapseni kunnioittavat minua ja minä kunnioitan heitä. Yksin olen heidät kasvattanut ja valvonut öitä sairaalassa heidän vierellään ja olen täysin varma että tämäkin avaus on loistava provo, 1. Noin tyhmää pissistä ei ole 2. Noin tyhmää isää ei ole Ainakin toivon niin.
[/quote]
Kunnioittavat vai pelkäävät? Jos heidän täytyy viimeistään 16-vuotiaina tulla toimeen omillaan olipa tilanna mikä hyvänsä, ja pissikseksi nimittelet heti jos kaikki ei suju niin kuin sinä kaavailit, niin ei kovin lämpimiltä välit kuulosta. (Onko sulla muuten jokin outo fiksaatio tuohon pissis-sanaan, kun sitä toistamalla toistelet?)
Jos tuossa tilanteessa jossa ap poikaystävineen oli olet sitä mieltä että kissat ikkunasta ulos ja mahatautiset pizzaa tilaamaan, koska isi ei nyt millään jaksa eikä ehdi, niin sääliksi kyllä käy niitä ei-pissis-lapsiasi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:30"]
Olihan se vähän inhottavasti poikakaverin isältä mutta toisaalta aikuiset käy töissäkin kuumeessa ja itsekin olen oksennellut työpaikalla kun en heti pois päässyt. Kaupassa käynti kuumeessa on ihan normisettiä.
[/quote]
Tuohan on äärimmäisen typerää toimintaa eikä todellakaan aikuismaista käytöstä mennä kuumeisena ja oksennustautisena töihin ja kauppaan tartuttamaan kaikki muutkin.
Eihän tällästä voi ollakaan. Voi ie, teitä kun olette kamalia :D haukut siitä, että kehtaa pyytää apua. On varmaan teilläkin elämät mallillaan, kun olette kaikkeen varautuneet. Mitä jos alkaisitte elää? Ei ole mitään muuta sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:24"]Kun kerta yhdessä asutte, niin opetelkaa selviytymään.
[/quote]
Meillä on molemmilla mahat sekaisin ja kuumetta 38.5, me ei voida lähteä kauppaan.
-Ap
[/quote]
Hoidin juuri pari viikkoa sitten 39 asteen kuumeessa vauvaa 2,5kk ja taaperoa 1v 9kk ikäistä. Taaperokin oli kipeä ja 38 asteen kuumeessa. Silti oli pakko käydä kaupassa kipeänä kera lapsien, kävellen kun ei autoa ole.
[/quote]
Luntakin tuli, ja sukset oli huonosti voideltu. Sudetkin murisivat kuusien alla.
Siis jos tällä poikaystäväsi isällä on kerta kiirettä, niin eihän se nyt ole hänen vikansa ettei pystynyt nyt tuomaan sitä perkuleen hernekeittoa teille? Tuliko mieleen, että ehkä hänellä tosiaan on oikeasti jotain menoa nyt, eikä siksi hae teille ruokaa? Jotain mitä ei voi noin vain peruuttaa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Sitten, kun saatte lapsia, niin kauppaan/apteekkiin on vaan mentävä, vaikka olisitte toinen jalka haudassa. Joten nyt olisi jo hyvä opetella selviytymään omillaan. Ja, jos teidän kauppa on siinä lähellä, niin nopeiten olisitte itse käyneet ja levänneet sen jälkeen kunnolla. [/quote] No ei ole tässä kulmantakana kauppaa, ja nyt on pakko kysyä: Mikä helvetti on tämä oletus että kaikki aikoo tehdä lapsia? -Ap [/quote] Niin no, mun piti kyllä kirjoittaa tyyliin, ai niin mutta te ette halua koskaan ikinä lapsia...., mutta unohdin. Anyway, silti on hyvä opetella selviytymään omillaan. Ei AINA joku voi hakea teille jtn, kun olette pikkasen pipinä. [/quote] pikkasen pipinä? Hyvä että jaksetaan vessassa istua ripulipaskalla. -Ap
[/quote]
No hyvinhän näköjään jaksat palstaillakin ja vastailla aktiivisesti ;)
Mammat lähtisi varmaan hirveässä kuumeessa kauppaan, varsinkin jos on vielä ripuli ja paskantaa vartin välein? :DDD
Jestas mitä idiootteja palsta täynnä, hyvä että löysitte jonkun ostamaan ostokset, ettette sairastuta muita ostisreissullanne
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:30"]
Olihan se vähän inhottavasti poikakaverin isältä mutta toisaalta aikuiset käy töissäkin kuumeessa ja itsekin olen oksennellut työpaikalla kun en heti pois päässyt. Kaupassa käynti kuumeessa on ihan normisettiä.
[/quote]
Tuohan on äärimmäisen typerää toimintaa eikä todellakaan aikuismaista käytöstä mennä kuumeisena ja oksennustautisena töihin ja kauppaan tartuttamaan kaikki muutkin.
[/quote]
En mä oksennustautisena töihin mennyt, loppupuolella päivää oksaa vaan pukkaa ja pakko siellä oli olla kun ei heti pois päässyt. Sama kuumeisena, särkylääkettä vaan. Onneks kaikki muut osaa ennakoida sairautensa ja hakea saikkua paria päivää ennen. Saikkua ei normi räkätaudissa edes saa jos ei kuumetta.
Sellasta se aikuisen elämä katsos on, aina ei ole äiti/isi/anoppi/appiukko/tms. vieressä joka passaisi. Joskus pitää selviytyä ihan itse. Ja kannattaa pitää siellä keittiössä aina edes jotain syötävää tuollaisten tilanteiden varalle. Itse en ole ikinä saanut itseäni tuohon jamaan koska jääkaapissa on aina jotain muutakin kuin valo. Ette voi syyttää siis kuin itseänne. Aikuiseen käytökseen kuuluu myös tilanteiden ennakointi, teillä sitä ei ole.
Nykyään voi murkinaa tilata kotiovelle netistä. Siis jos sattuu naapuriapu tms. pettämään
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:40"]Kas kun et hätäkeskukseen soittanut :-) Elävä pissis bongattu :-) [/quote] Älä avaa suutasi kun et tiedä asioista paskaakaan. [/quote] Kuulostaa juuri siltä että olet todella kipeä pissis, kun pystyt vielä valittamaan tällaiselle palstalle... Ehkä sen faija ei vaan kestä sinua, kun ilmeisestikin olet sitä mieltä että kaikki singahtaa kun sinä käsket. Kissat pärjää viikon ilman ruokaa, avaa ikkuna niin ne hakee ihan itse ruokaa, ja tilaamalla saat itsekin ruokaa..... [/quote] Noinko kohtelet omia lapsiasi? Varaudu siten siihen, että aikanaan metsä vastaa niin kuin sinne on huudettu. [/quote] Omat lapseni eivät ole pissiksiä jotka kirjoittelisivat tänne ja valittaisivat turhanpäiväisestä asiasta, vaan kykenevät 16v eteenpäin järjestämään asiat ihan itse. Se että avautuu täällä tuolla tavalla ja muka "kuoleman kourissa" pystyy kirjoittelemaan tänne kertoo jo sen että omahyväisempää pissistä on vaikea löytää. Eli sitä saa mitä tilaa tai kuten itse totesit niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
[/quote]
Ihan varmasti kykenevät, pakkohan niiden on kun niillä on tuommoinen äiti!
Mistä muuten tiedät, etteivät kirjoittele tänne juuri tämäntyyppisiä avauksia äidistään? ;)
[/quote]
:-))))
Hienoa että arvauksenne ovat hyviä.
Ole yh isä ja omat lapseni kunnioittavat minua ja minä kunnioitan heitä. Yksin olen heidät kasvattanut ja valvonut öitä sairaalassa heidän vierellään ja olen täysin varma että tämäkin avaus on loistava provo, 1. Noin tyhmää pissistä ei ole
2. Noin tyhmää isää ei ole
Ainakin toivon niin.