Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut kevätjuhlaan? Lapsi väitti että ylipukeudun

Vierailija
24.05.2015 |

Meinasin pistää mekon ja sen kanssa jonkun huivin hartioille. Onko tämmöinen ylipukeutumista koulujen kevätjuhlassa? Tuulipuvussa en halua mennä vaikka niitäkin siellä toki näkee

http://kuvapilvi.fi/k/yiKr.png

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihme kommentteja. Mun mielestä sopiva mekko ja näytät hyvältä.

Vierailija
62/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä paha mieli ap:n puolesta. :/ Mistä kohti tissit tursuaa ja allit hyppää silmään?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi vetää liikaa kesäjuhlien suuntaan, jätä se pois.

Vierailija
64/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo mekko on tosi kaunis ja hienon varinen! Ei todellakaan millaan farkuilla juhliin! :D Paitsi jos ne on esim. paivakodissa (kuten ylla mainittiin).

Vierailija
65/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopiva asu. Mä laitan aina jotku farkut ja nätin paidan. En pidä hameista.

44n

Vierailija
66/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:32"]

Mihin tää liittyi, numero 15?

[/quote] mitä piälle ettei mene ihan miten sattuu

Vierailija
67/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävänä sanoisin, niin mekko on ihan sopiva siihen sopivan huivin kanssa. Ihania huiveja on nyt kaupat pullollaan jos mieleistä ei kotoa löydy. Et ole ylipukeutunut.

Mulla teinien kevätjuhlaan tulee päälle tylsempää, mutta kahden teinitytön valitsemaa, joten luotan heidän makuunsa. :)

Vierailija
68/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi hääjuhliin, ei koulun juhlaan

Vierailija
69/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kauniin värinen ja kaunis mekko. Todellakin sopiva koulun kevätjuhliin.

Vierailija
70/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25 kiloa laihduttanut, eli joo, mulla ON kehonkuvan kanssa ongelmia, eli peili ei tosiaankaan sano mulle mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Tai siis peili sanoi mulle tämän mekon kanssa "jumalauta nainen sä näytät hyvältä", mutta ilmeisesti taas kerran valehteli. On se valehdellut kyllä ennenkin. Tissit on kokoa C/D, eli ei mitkään monsteriversiot. Allit löytyy kyllä, eli en paljain käsivarsin ajatellutkaan mennä.

-ap

Vierailija
71/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian hieno, pituuden takua. Jos olis polvipitunen niin menis huovin kanssa kyllä.

Vierailija
72/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:53"]Mä olen 25 kiloa laihduttanut, eli joo, mulla ON kehonkuvan kanssa ongelmia, eli peili ei tosiaankaan sano mulle mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Tai siis peili sanoi mulle tämän mekon kanssa "jumalauta nainen sä näytät hyvältä", mutta ilmeisesti taas kerran valehteli. On se valehdellut kyllä ennenkin. Tissit on kokoa C/D, eli ei mitkään monsteriversiot. Allit löytyy kyllä, eli en paljain käsivarsin ajatellutkaan mennä.

-ap
[/quote]

Mutta kun ongelma on se, että näytät silleen heruttavasti hyvältä. Eikä lasten kevätjuhlassa herutella paljastavasti. Väärä paikka paljastella liikaa

Vierailija
73/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikein hyvä! Huivi menettelee, siro neuletakki tai jakku olisi vielä parempi. Terv. yksi ope

Vierailija
74/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit ovat ihan käsittämättömiä, Crocks-kansaa lähiöistä liikkeellä. Tuo mekko on täysin sopiva kevätjuhlaan ja se istuu tosi hyvin, mikään paikka ei pursua. Sille kommentoijalle, joka piti mekkoa rantamekkona: käytätkö itse istuvaa, täyspitkää sifonkimekkoa rannalla? Onnea vaan, voi olla aika epämukavat fiilikset helteellä ja uimasta tulleena.

Vierailija
75/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt joku yksi ja sama provoilee... haukkumaviestit ovat yhden kirjoittajan. Näytät upealta!

Vierailija
76/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi herutuskommentti oli oikeilla jäljillä. Hyvältähän ap näyttää mutta liian avonaisesti kevätjuhlaan eikä huivi siinä paljoa pelasta.

Vierailija
77/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yksi ja sama, jostain syystä katkera ihminen kirjoutellut ketjun lähes kaikki kommentit? Ihan hyvä mekko, vaalean neuletakin kanssa parempi kuin huivin, kuten täällä sanottiinkin jo :)

Vierailija
78/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näytät hyvältä ja mekko istuu :)

Vierailija
79/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:03"]

Toi herutuskommentti oli oikeilla jäljillä. Hyvältähän ap näyttää mutta liian avonaisesti kevätjuhlaan eikä huivi siinä paljoa pelasta.

[/quote]

itse laittaisit poolon ja hupparin? 

Vierailija
80/133 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä toi mekko päällesi! Sopii kauniisti sun ylle! Mekon kanssa vaan jokin kiva vaalea yläosa, niin näytät upealta! :)

-N21

Ps. Ja terveisiä sulle joka alussa sanoit, että kyllä huomaa kuka yksi on alapeukuttanut kaikki kritiikkikommentit; se olin mä!