Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako parvekkeella mölytä?

Vierailija
09.06.2015 |

Yksivuotiaani on aivan riemuissaan parvekkeesta (pääsee sinne aika harvoin) ja kun hänellä on lupa mennä, on riemu tosiaan rajaton. Kirmaa eestaas, nauraa ja saattaa vähän kiljaistakin. Sellaista normaalia pikkulapsen innostusta, eli volyymia löytyy :D

Toki pyrin aina sanomaan että ei tarvitse huutaa, mutta en haluaisi toista kieltää täysin ilakoimastakaan. Rupesin tänään kuitenkin miettimään, että saako naapureita mahdollisesti häiritä tuolla tavoin? Lapsi on siis parveekkeella lyhyitä aikoja kerrallaan (eikä silloinkaan koko aikaa siellä huutamassa, on hiljaakin ja tulee välillä sisälle), ja tuo on myös loistava keino saada itselle hetki aikaa täyttää vaikka astianpesukone rauhassa.

Miten siis on - voinko saada tuollaisesta satikutia? Tapahtuu siis tietenkin vain päiväsaikaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja asumisen ääniä.

Vierailija
2/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sallittua tuo on, mutta kannattaa miettiä asia niin että mitä itse pitäisit naapurina vastaavasta tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin riehun parvekkeella aina eikä kukaan oo tullu valittamaan. :D Ja mä kuuntelisin ihan mielelläni pikkulapsen naurua ja ilakointia <3

Vierailija
4/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Tekisi mieli hiljentää se.(ei ole tappouhkaus) Mutta en tykkää mistään muustakaan, joten minun mielipiteellä tuskin on väliä.
T.15v

Vierailija
5/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa oikeesti johkin kunnon taloyhtiöön missä ei kitistä joutavista. Mä itse pidän aina harvase viikko n 10 hengen huumebileitä mun kämpässä ja täällä soi musiikki ja parvekkeellakin röökillä porukka möykkää ihan kiitettävästi, eikä koskaan ole kukaan tullut rähjään. Tääl on onneksi siistit ja rennot naapurit, jotka ei ihan vähästä valita.

Vierailija
6/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi minua, varmaan alkaisi vaan hymyilyttää itseänikin. Normaalia elämisen ääntä päivällä.

Vierailija
7/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki aikaa täyttää astian pesukone rauhassa? Eli yksivuotias jätetään yksin kirmailemaan parvekkeelle ilman että aikuinen on vahtimassa? Häpeäisit!!!!

Vierailija
8/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen kimeä-ääninen möly vielä puuttuisikin...
N27

Vierailija
9/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:35"]Hetki aikaa täyttää astian pesukone rauhassa? Eli yksivuotias jätetään yksin kirmailemaan parvekkeelle ilman että aikuinen on vahtimassa? Häpeäisit!!!!
[/quote]
Miten sinä olet käytännössä toteuttanut elämäsi niin ettet koskaan ole siirtänyt katsettasi lapsesta?

Vierailija
10/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehä 1v voi tippua sieltä parvekkeelta :O vaikka oldi lasitettu niin varmasti saa lasit auki ja tai jos on maan tasalla ja esim metri tippumista nii voi käydä huonosti..ite en ainakaan yksin 1v jättäis parvekkeelle.

Vierailija
11/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:47"]Sehä 1v voi tippua sieltä parvekkeelta :O vaikka oldi lasitettu niin varmasti saa lasit auki ja tai jos on maan tasalla ja esim metri tippumista nii voi käydä huonosti..ite en ainakaan yksin 1v jättäis parvekkeelle.
[/quote]
Varmasti ylettääkin avaamaan ne lasit. Ja kiipeää sujuvasti kaiteen yli. Meillä ainakin parvekkeen kaide on mun rinnan korkeudella. Apinoitako teillä on?

Vierailija
12/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla apinoita mutta kylläpä silti voi mielenkiinto herätä ;)

Vierailija
13/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:50"]Ei tarvi olla apinoita mutta kylläpä silti voi mielenkiinto herätä ;)
[/quote]
Mun mielenkiinto heräsi että miten hitossa yksivuotias ylettää avaamaan lasit ja kiipeämään kaiteen yli? Oikeasti?

Vierailija
14/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämisen ääntä kyllä, mutta saattaahan naapuriparvekkeella yrittää vauva nukkua päiväunia tai väsynyt vanhus levätä naapurikämpässä. Yötöihin menevä yrittää nukkua päivällä. Pitkään en ainakaan antaisi mölytä, rajansa naapureidenkin sietokyvyllä.

Vierailija
15/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:47"]Sehä 1v voi tippua sieltä parvekkeelta :O vaikka oldi lasitettu niin varmasti saa lasit auki ja tai jos on maan tasalla ja esim metri tippumista nii voi käydä huonosti..ite en ainakaan yksin 1v jättäis parvekkeelle.
[/quote]
Varmasti ylettääkin avaamaan ne lasit. Ja kiipeää sujuvasti kaiteen yli. Meillä ainakin parvekkeen kaide on mun rinnan korkeudella. Apinoitako teillä on?
[/quote]
Meillä ei edes 3v ylety parvekkeen kaiteelle, saatika laseja saisi auki. Joten ihmetyttää vähän että kuinka 1v sen tekisi?

Vierailija
16/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:52"]Elämisen ääntä kyllä, mutta saattaahan naapuriparvekkeella yrittää vauva nukkua päiväunia tai väsynyt vanhus levätä naapurikämpässä. Yötöihin menevä yrittää nukkua päivällä. Pitkään en ainakaan antaisi mölytä, rajansa naapureidenkin sietokyvyllä.
[/quote]
Tämä! Meil oli kerrostalossa kiva rytmi. Mä tein yötyötä, aamulla halusin nukkua ja sillon just naapurin muksut heräs meluamaan. Sitten päivällähän ne veti päikkäreitä ja oli ulkona kun mä olin hereillä. Illalla kun taas oisin nukkunu vähän ennen töihinlähtöä niin ne muksut rymys siellä :D Ja ne oli tosiaan äänekkäitä, ei ihan normaalia äänentasoa nähnytkään se touhu.

Vierailija
17/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrataloista en tiedä, ehkä niissä saa mölytä. Osaketaloissa asuvat ihmiset käyvät töissä ja niissä noudatetaan sääntöjä. Me omistamme asuntomme ja haluamme, että asujaimisto on normaaleja työssäkäyviä ihmisiä.

Vierailija
18/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä helvetti mitä hyysäämistä nykyään, joka asiasta.

Vierailija
19/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:09"]

Vuokrataloista en tiedä, ehkä niissä saa mölytä. Osaketaloissa asuvat ihmiset käyvät töissä ja niissä noudatetaan sääntöjä. Me omistamme asuntomme ja haluamme, että asujaimisto on normaaleja työssäkäyviä ihmisiä.

[/quote]

Vaikee se teidänkään on määräillä, että näissä taloissa ei sitten lapsia tehdä! 

Vierailija
20/22 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:47"]Sehä 1v voi tippua sieltä parvekkeelta :O vaikka oldi lasitettu niin varmasti saa lasit auki ja tai jos on maan tasalla ja esim metri tippumista nii voi käydä huonosti..ite en ainakaan yksin 1v jättäis parvekkeelle.
[/quote]
[/quote]
Meillä ei edes 3v ylety parvekkeen kaiteelle, saatika laseja saisi auki. Joten ihmetyttää vähän että kuinka 1v sen tekisi?
[/quote]
Heh, mä oon 36 v. ja siltikään en osaa avata parvekelaseja - sen muutaman kerran mitä nyt olen jossain kylässä ollessani yrittänyt :-D