Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin raitiovaunut 6 ja 7

Vierailija
24.05.2015 |

Olen huomenna menossa rautatieasemalta Hämeenkadulle ja tietysti myös päinvastoin iltapäivällä.

Mitkä rautiovaunut kulkevat tuota väliä ja miten usein?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:14"]Bussissa riittää kirjallinen vakuutus siitä, ettet ole helsinkiläinen. Pyydä kaksi vapaavalintaista todistajaa. En ole ihan varma, mikä käytäntö on näillä uusilla köysiradoilla.
[/quote]

Köysiradat ovat käsittääkseni ilmaiset ja omalla vastuulla. Ymmärsin että joku ylikansoittumista vastustava liike olisi hankkeen rahoittaja. Pakko päästä kokeilemaan ensikesänä!
[/quote]
Vähän se hirvittää, ettei niissä kuulemma ole istuimia. Jaksanko kannatella itseäni käsien varassa Jakikseen asti? Kaupassa on pakko käydä! Onneksi voi palata takaisinpäin metro-lautta-systeemillä idän kautta.

Vierailija
42/47 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tahansa kirjastokortti käy kulkuvälineissä matkalipun sijasta. Kunhan ei ole Helsingin kirjastokortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:28"]

Ap, mikä tahansa kirjastokortti käy kulkuvälineissä matkalipun sijasta. Kunhan ei ole Helsingin kirjastokortti.

[/quote]

Videovuokraamon kortti käy myös jos olet VIP-asiakas.

Vierailija
44/47 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:28"]

Ap, mikä tahansa kirjastokortti käy kulkuvälineissä matkalipun sijasta. Kunhan ei ole Helsingin kirjastokortti.

[/quote]

Videovuokraamon kortti käy myös jos olet VIP-asiakas.
[/quote]
Mutta siinä pitää lukea paikkakunta. Hesalaiset maksaa täyden maksun.

Vierailija
45/47 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Vielä AP:lle vinkkiä kulkuyhteyksistä! Elielinaukiolta lähtee linja 231 Vantaan Hämevaaraan, kulkee Hämeentien kautta ja on nopeampi kuin ratikat 6 ja 7 :) Linja tosin lopetetaan syksyllä...  Tässä vielä linkki aikatauluihin: http://aikataulut.reittiopas.fi/linjat/fi/s231.html

Vierailija
46/47 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kirjastokorttijuttu kuulemma toimii kaikissa muissa paitsi metron eteläisillä liityntäbussilinjoilla? Vai onko tämä vaan joku urbaani kaupunkihuhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:02"]Toi kirjastokorttijuttu kuulemma toimii kaikissa muissa paitsi metron eteläisillä liityntäbussilinjoilla? Vai onko tämä vaan joku urbaani kaupunkihuhu.
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:02"]Toi kirjastokorttijuttu kuulemma toimii kaikissa muissa paitsi metron eteläisillä liityntäbussilinjoilla? Vai onko tämä vaan joku urbaani kaupunkihuhu.
[/quote]
En tiedä muista, mutta ainakin Rovaniemen ja Somerin kortit kelpaa kaikilla linjoilla. Jos joku tivaa matkalippua, niin pysykää tiukkana. Hesassa liikkuu siniseen pukeutuneita jengejä, jotka yrittävät kiristää muka lippurahoja teiltä.