Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronpa teille eilisillan huipun! (Mies ns jätti)

Vierailija
24.05.2015 |

Tapailtu miehen kanssa jonkun aikaa ja nyt viikon verran hyvinkin tiiviisti vietetty vapaa-aika yhdessä. Itse olen hyvinkin ihastunut ja miettinyt seurustelujuttuja jne kun siihen suuntaan ollaan selvästi oltu menossa.

Eilen mentiin iltakävelylle, kaupungin ehkäpä kauneimmalle paikalle. Siellä ihailtiin maisemia ja meillä oli mukavaa, mies halasi mua takaapäin ja jutteli hiljaa jotakin kivaa mun korvaan ensin, kunnes sanoi suunnilleen näin, ei nyt ihan sanatarkkaan mutta viesti oli selvä "Me voidaan olla kavereita kyllä, mutta meidän suhteesta ei tuu ikinä mitään enempää."

Sydän jätti lyönnin väliin, henki salpautu, hyvä ettei jalat lähteny alta. Ja sitä seuras iso itku.

Kysyin mieheltä että miksei tätä keskustelua voitu hoitaa vaikka kotona sisätiloissa vaan piti nolata mut julkisella paikalla niin vastaus oli että tää paikka on hänelle tosi tärkee ja hän halusi että molemmille jää kaunis muisto tästä meidän "viimeisestä tapaamiskerrasta", kauniista maisemasta ja auringonlaskusta. 

No en tiedä millainen mielikuva tästä viimeisestä kerrasta miehelle sitten jäi, mutta itelle toi paikka muistuttaa jatkossa ainoostaan siitä, miten mun sydän särkyi palasiksi ja koko viikonloppu meni pilalle.

Vittu kun miehet ei osaa ajatella muuta kun itteensä. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sure sellaista mitä ei edes ollut.

Vierailija
2/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sydän särkyy palasiksi, menee pilalle vähän enemmän kuin vkonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo-o, en kyllä olis tykännyt itsekään. Ihan älytön logiikka kyseisellä miehellä....

Vierailija
4/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle tulenkivenkatkuinen tekstari ja hauku tuonnottomaksi idiootiksi

Vierailija
5/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mies ajatteli itseään ja yrittää pedata mahdollista jälkipanoa varten mahdollisimman varman mahdollisuuden.

Pysy kaukana, mies on ääliö.

Vierailija
6/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ja anna sen tietää mitä ajattelet

Vierailija
7/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... eikös se mies kumminkin sua nimenomaan ajatellut, kun halusi, että sinulle jää erosta kumminkin kaunis muisto.

No joo, eipä erosta taida ikinä kaunista muistoa jäädä, sille jätetylle osapuolelle. Mutta en mä nyt tuota siis osaa minään itsekkäänä erotapana pitää. Ainahan se kirpaisee, mutta parempi olla rehellinen ja katkaista välit mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, jos huomaa, ettei nappaa.

Vierailija
8/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko laitto vesku loirin biisin missä oli sanat "hetken sain pitää sut omanain"

Ei ollu pokkaa yli nelikymmpisellä miehellä sanoa kasvotusten.. Mut tekstari.. :D 

Sillähän voi jättää ja kertoo kun ei haluta tavata. Ja mennä sieltä missä aita on matalin?! :D 

nössöä! 

Vierailija
9/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:47"]

Öööö... eikös se mies kumminkin sua nimenomaan ajatellut, kun halusi, että sinulle jää erosta kumminkin kaunis muisto.

No joo, eipä erosta taida ikinä kaunista muistoa jäädä, sille jätetylle osapuolelle. Mutta en mä nyt tuota siis osaa minään itsekkäänä erotapana pitää. Ainahan se kirpaisee, mutta parempi olla rehellinen ja katkaista välit mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, jos huomaa, ettei nappaa.

[/quote]

Vain tunneskaalaltaan autistinen voi jättää julkisella paikalla, se on henkistä nöyryytystä.

Vierailija
10/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:50"]

[/quote]

Vain tunneskaalaltaan autistinen voi jättää julkisella paikalla, se on henkistä nöyryytystä.

[/quote]

Höpöhöpö. Ap oli jossain näköalapaikalla kahden kesken miehen kanssa. Se, että ollaan ulkona ei tarkoita välttämättä, että läsnä ja likellä on muita ihmisiä.

Sitä paitsi, ap ja se mies on tapailleet todella, todella lyhyen ajan. Tuskin se mies edes oletti ap:n suhtautuvan noin tunteella siihen, että eivät alakaan seukata.

Jos sä olet jotain mieltä asioista, se ei silti ole mikään universaali totuus. Mä sanoisin, että vain autistinen ihminen haukkuu muita autisteiksi siksi, että he ajattelevat asiasta toisin kuin hän itse.

Vierailija
11/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman erinomaisuuden ja sädekehän kiillottelua mieheltä tuollainen "kaunis muisto erosta" lässytys. Ei erosta kaunista ja hienoa muistoa saa itkemälläkään jos tunteita on pelissä. Noh, saapahan jälkikäteen taputella itseään "upeasta" toiminnastaan, parempi ilman ap! :D

Vierailija
12/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"]

Höpöhöpö. Ap oli jossain näköalapaikalla kahden kesken miehen kanssa. Se, että ollaan ulkona ei tarkoita välttämättä, että läsnä ja likellä on muita ihmisiä.

Sitä paitsi, ap ja se mies on tapailleet todella, todella lyhyen ajan. Tuskin se mies edes oletti ap:n suhtautuvan noin tunteella siihen, että eivät alakaan seukata.

Jos sä olet jotain mieltä asioista, se ei silti ole mikään universaali totuus. Mä sanoisin, että vain autistinen ihminen haukkuu muita autisteiksi siksi, että he ajattelevat asiasta toisin kuin hän itse.

[/quote]

Mukava ja empatiaan kykenevä yksilö ymmärtää, että reagoiminen "jättämiseen" on täysin yksilöllistä - riippumatta siitä kuinka kauan oli tapailtu ja alun perusteella kyseessä oli tilanne, jossa ei ole epämerkillistä reagoida kuten ap.

Osa nyt vaan reagoi tuollaiseen yllättävään ilmoitukseen itkulla ja edelleen jos ollaan julkisella paikalla mieti kuinka kiva on lähteä vaikka meikit levinneenä kotiin? Niinpä.

Se, että sun ymmärrys ei riitä tunneasioiden miettimiseen myös toisen kannalta ei tee meistä kaikista samanlaisia idiootteja mitä ap:n mies. Onneksi!

Vierailija
13/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin otsikon perusteella, et mies on jotenkin poikkeuksellisen kookas, ns.jätti :)

Vierailija
14/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein kaunis muisto erosta... Miten spede voi äijä olla?? 

Nyt on varmasti paha mieli, mutta pitemmän päälle tämä on vain hyväksi. Tuollaista tyyppiä et tarvitse elämääsi

Vierailija
15/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarillä jättäminen on kylmää. Tämä mies sentään ajatteli, että puhuu asiat kasvotusten.

Vierailija
16/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestikö tapaaminen lirkutteluineen muuten pitkään eilen? Kyllä kai se tekstarikin on parempi, kunhan sen asian vain kakaisee heti, ja ennen sitä tapaamista kuin kivan illan päätteeksi.

Törppö mies, voiko tuollaisia edes olla.

Vierailija
17/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"]

[/quote]

Mukava ja empatiaan kykenevä yksilö ymmärtää, että reagoiminen "jättämiseen" on täysin yksilöllistä - riippumatta siitä kuinka kauan oli tapailtu ja alun perusteella kyseessä oli tilanne, jossa ei ole epämerkillistä reagoida kuten ap.

Osa nyt vaan reagoi tuollaiseen yllättävään ilmoitukseen itkulla ja edelleen jos ollaan julkisella paikalla mieti kuinka kiva on lähteä vaikka meikit levinneenä kotiin? Niinpä.

Se, että sun ymmärrys ei riitä tunneasioiden miettimiseen myös toisen kannalta ei tee meistä kaikista samanlaisia idiootteja mitä ap:n mies. Onneksi!

[/quote]

Sulla edelleen tuo teksti on kuule sitä tasoa, etten sinuna kauheasti kehuskelisi tunnetaidoilla. Erittäin ikävä tyyli mollata ja haukkua sellaista, joka katsoo asiaa eri näkökulmasta kuin sinä.

Toistan: ap oli jossain kahdestaan semmoisen kaverin kanssa, jota on tapaillut viikon, suunnilleen. Jonka kanssa ei edes vielä seurustele. Kyllä, ihmiset voivat reagoida eri tavoin, mutta tuollaisesta voi aika monikin olettaa, että se selviää puhumalla ja ilman isoja kohtauksia.

Joka tapauksessa siinä tuskin oli muita läsnä, kun kehtasivat halailla.

Ap:tä varmasti harmittaa ja surettaa ero, kuten sanoinkin. Mutta ei se eroTAPA nyt sen kummemmin itsekäs ole, on vaan erilainen kuin mitä ap itse olisi järjestänyt. Hän tuntuu projisoivan järkytystään erosta vihaan miestä kohtaan, mikä on täysin inhimillistä, muttei kovin rehellistä.

Vierailija
18/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:59"]

Aattelin otsikon perusteella, et mies on jotenkin poikkeuksellisen kookas, ns.jätti :)

[/quote]

Nauran ääneen :D

Vierailija
19/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Mistä sä tiedät kauan ovat tapailleet? Ei aloituksessa siitä sen kummempaa sanottu, ainoastaan, että viikon verran tiiviimmin. Joten voi hyvinkin olla vaikka kuukausia, puoli vuotta....

Vierailija
20/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mun exä osasi myös: mulla oli juhlat, etkoiltiin meillä porukalla ja mentiin jatkamaan kaunista kesäiltaa puistoon. Laitettiin piknikki pystyyn ja kaikilla oli kivaa, mies ihan normaali jne. Jossain vaiheessa sitten veti mut sivuun, itki vaan ja sanoi ettei tää toimi ja lähti menemään. Omasta mielestään tuo oli täydellinen tilanne hoitaa ero :D oli kyllä helvetin mukava mennä takaisin kavereiden luo meikit poskilla ja fiilis pilalla.