Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronpa teille eilisillan huipun! (Mies ns jätti)

Vierailija
24.05.2015 |

Tapailtu miehen kanssa jonkun aikaa ja nyt viikon verran hyvinkin tiiviisti vietetty vapaa-aika yhdessä. Itse olen hyvinkin ihastunut ja miettinyt seurustelujuttuja jne kun siihen suuntaan ollaan selvästi oltu menossa.

Eilen mentiin iltakävelylle, kaupungin ehkäpä kauneimmalle paikalle. Siellä ihailtiin maisemia ja meillä oli mukavaa, mies halasi mua takaapäin ja jutteli hiljaa jotakin kivaa mun korvaan ensin, kunnes sanoi suunnilleen näin, ei nyt ihan sanatarkkaan mutta viesti oli selvä "Me voidaan olla kavereita kyllä, mutta meidän suhteesta ei tuu ikinä mitään enempää."

Sydän jätti lyönnin väliin, henki salpautu, hyvä ettei jalat lähteny alta. Ja sitä seuras iso itku.

Kysyin mieheltä että miksei tätä keskustelua voitu hoitaa vaikka kotona sisätiloissa vaan piti nolata mut julkisella paikalla niin vastaus oli että tää paikka on hänelle tosi tärkee ja hän halusi että molemmille jää kaunis muisto tästä meidän "viimeisestä tapaamiskerrasta", kauniista maisemasta ja auringonlaskusta. 

No en tiedä millainen mielikuva tästä viimeisestä kerrasta miehelle sitten jäi, mutta itelle toi paikka muistuttaa jatkossa ainoostaan siitä, miten mun sydän särkyi palasiksi ja koko viikonloppu meni pilalle.

Vittu kun miehet ei osaa ajatella muuta kun itteensä. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:38"]

Kyllä sä sanot, että joka noin ajattelee, on autistinen ja idiootti. Ja nimenomaan minun kommentteihini olet tuomiosi kirjoittanut. Ja peräänkuuluttanut lukutaitoa minulta jne. Haukkumisen aloitit sinä, en minä.

[/quote]

Arvon vastakommentoija, miten oletat voivasi keskustella ketjussa jos et ymmärrä eroa edes sen perusteella mihin kritisointi kohdistuu? En missään vaiheessa hyökännyt sinua kohti kuten sinä teit minulle (tajuatko eron näiden kahden välillä: "Lukutaitoa, kiitos" vs "Olet melkoinen kusipää"?). Olet useaan otteeseen haukkunut minut kun et argumentoinnissasi muuhun yllä.

Kapasiteetti ei kaikilla kyllä riitäkään normaaliin vastaväittelyyn, annettakoon se sinulle anteeksi tällä kertaa :) Toivottavasti tosiaan opit tästä ketjusta vihdoinkin jotain, edes alkeellista taitoa ymmärtää lukemaasi.

Vierailija
42/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi varmaan välttää asiasta keskustelun, hoitaa jättämisen mahdollisimman helposti itsensä kannalta. Ajatteli ehkä että ap alkaa tivaamaan miksi ja siitä syntyy riita ja että julkisella paikalla voi vaan hoitaa asian nopeasti ja helposti. Ei tossa mitään muuta järkeä ole jos ollaan vietetty tiiviisti aikaa yhdessä. Sitten vielä kehtaa selittää perään tollasta paskaa että muka teki sen ap:n hyväksi! No teki joo, parempi että lähti näin aikaisessa vaiheessa kävelemään! Ei oo totta mitä idiootteja jotkut on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies antoi ap:n olettaa loppuun saakka jotain enemmän. Nimittäin tuo halailu ja maisemien katselu. Kuulostaa myös sadistiselta. Tässä mä sua halin ja jätän - aika perverssiä. 

Ei se tällä hetkellä varmaan lohduta yhtään, mutta hyvä kun ap pääsit häiskästä eroon. Jättäminen on aina tuskallista molemmin puolin ja paras tapa on tietysti tehdä se henkilökohtaisesti, lyhyesti ja ytimekkäästi. Mutta että ensin hengaillaan tunti pari, katsellaan maisemia ja halitaan. 

Älä ota mitään yhteyttä. Älä vastaa puheluihin tai tekstareihin. Kadulla jos tulee vastaan, niin hymyile ja moikkaa ja jatka matkaa. Sano, että nyt on vähän kiire jos meinaa jäädä juttusille ja iske silmää. Anna ymmärtää, että hyvin menee ja miehiä on jonoksi asti.

Vierailija
44/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:49"]Tää on provo, koska eilen kaikki miehet katsoi euroviisuja, ei kukaan mihinkään iltakävelylle mennyt.... [/quote] Euroviisuja?

[/quote]

Tervetuloa av-palstalle, uusi tulokas! Täällä käytetään huumorina usein sarkasmia ja ironiaa, joiden tunnistaminen saattaa joskus olla vaikeaa harjaantumattomalle.

Tässä hieman taustamateriaalia näin alkuun:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia

Hauskaa lukuhetkeä ja tervetuloa internetin käyttäjäksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä