Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronpa teille eilisillan huipun! (Mies ns jätti)

Vierailija
24.05.2015 |

Tapailtu miehen kanssa jonkun aikaa ja nyt viikon verran hyvinkin tiiviisti vietetty vapaa-aika yhdessä. Itse olen hyvinkin ihastunut ja miettinyt seurustelujuttuja jne kun siihen suuntaan ollaan selvästi oltu menossa.

Eilen mentiin iltakävelylle, kaupungin ehkäpä kauneimmalle paikalle. Siellä ihailtiin maisemia ja meillä oli mukavaa, mies halasi mua takaapäin ja jutteli hiljaa jotakin kivaa mun korvaan ensin, kunnes sanoi suunnilleen näin, ei nyt ihan sanatarkkaan mutta viesti oli selvä "Me voidaan olla kavereita kyllä, mutta meidän suhteesta ei tuu ikinä mitään enempää."

Sydän jätti lyönnin väliin, henki salpautu, hyvä ettei jalat lähteny alta. Ja sitä seuras iso itku.

Kysyin mieheltä että miksei tätä keskustelua voitu hoitaa vaikka kotona sisätiloissa vaan piti nolata mut julkisella paikalla niin vastaus oli että tää paikka on hänelle tosi tärkee ja hän halusi että molemmille jää kaunis muisto tästä meidän "viimeisestä tapaamiskerrasta", kauniista maisemasta ja auringonlaskusta. 

No en tiedä millainen mielikuva tästä viimeisestä kerrasta miehelle sitten jäi, mutta itelle toi paikka muistuttaa jatkossa ainoostaan siitä, miten mun sydän särkyi palasiksi ja koko viikonloppu meni pilalle.

Vittu kun miehet ei osaa ajatella muuta kun itteensä. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:05"]

Sulla edelleen tuo teksti on kuule sitä tasoa, etten sinuna kauheasti kehuskelisi tunnetaidoilla. Erittäin ikävä tyyli mollata ja haukkua sellaista, joka katsoo asiaa eri näkökulmasta kuin sinä.

Toistan: ap oli jossain kahdestaan semmoisen kaverin kanssa, jota on tapaillut viikon, suunnilleen. Jonka kanssa ei edes vielä seurustele. Kyllä, ihmiset voivat reagoida eri tavoin, mutta tuollaisesta voi aika monikin olettaa, että se selviää puhumalla ja ilman isoja kohtauksia.

Joka tapauksessa siinä tuskin oli muita läsnä, kun kehtasivat halailla.

Ap:tä varmasti harmittaa ja surettaa ero, kuten sanoinkin. Mutta ei se eroTAPA nyt sen kummemmin itsekäs ole, on vaan erilainen kuin mitä ap itse olisi järjestänyt. Hän tuntuu projisoivan järkytystään erosta vihaan miestä kohtaan, mikä on täysin inhimillistä, muttei kovin rehellistä.

[/quote]

Eihän ap ole sanonut aikaa mitä tapailu kokonaisuudessaan kesti. Viikon olleet tiiviimmin yhdessä, sitä enempää tietoa täällä kellään ei ole :) Lukutaitoa, kiitos.

Sinun kritisointisi minua kohtaan jätän omaan arvoonsa, toivottavasti ajattelutapasi hieman sentään laajenee lukiessasi muiden kommentteja miksi edelleen ap:n miehen tapa ilmoittaa lopettamisesta oli vääränlainen ja osoittaa ajattelemattomuutta.

Samaten sinulle olisi hyvä tiedostaa sekin, että tunteet eivät käy yksiin suhdestatuksen kanssa. Tästä johtuen jollekin ero vuosien suhteesta voi olla helppo, joillekin taas tapailun loppuminen kovempi paikka.

Vierailija
22/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"]

Höpöhöpö. Ap oli jossain näköalapaikalla kahden kesken miehen kanssa. Se, että ollaan ulkona ei tarkoita välttämättä, että läsnä ja likellä on muita ihmisiä.

Sitä paitsi, ap ja se mies on tapailleet todella, todella lyhyen ajan. Tuskin se mies edes oletti ap:n suhtautuvan noin tunteella siihen, että eivät alakaan seukata.

Jos sä olet jotain mieltä asioista, se ei silti ole mikään universaali totuus. Mä sanoisin, että vain autistinen ihminen haukkuu muita autisteiksi siksi, että he ajattelevat asiasta toisin kuin hän itse.

[/quote]

Mukava ja empatiaan kykenevä yksilö ymmärtää, että reagoiminen "jättämiseen" on täysin yksilöllistä - riippumatta siitä kuinka kauan oli tapailtu ja alun perusteella kyseessä oli tilanne, jossa ei ole epämerkillistä reagoida kuten ap.

Osa nyt vaan reagoi tuollaiseen yllättävään ilmoitukseen itkulla ja edelleen jos ollaan julkisella paikalla mieti kuinka kiva on lähteä vaikka meikit levinneenä kotiin? Niinpä.

Se, että sun ymmärrys ei riitä tunneasioiden miettimiseen myös toisen kannalta ei tee meistä kaikista samanlaisia idiootteja mitä ap:n mies. Onneksi!

[/quote]

Sulla edelleen tuo teksti on kuule sitä tasoa, etten sinuna kauheasti kehuskelisi tunnetaidoilla. Erittäin ikävä tyyli mollata ja haukkua sellaista, joka katsoo asiaa eri näkökulmasta kuin sinä.

Toistan: ap oli jossain kahdestaan semmoisen kaverin kanssa, jota on tapaillut viikon, suunnilleen. Jonka kanssa ei edes vielä seurustele. Kyllä, ihmiset voivat reagoida eri tavoin, mutta tuollaisesta voi aika monikin olettaa, että se selviää puhumalla ja ilman isoja kohtauksia.

Ap:tä varmasti harmittaa ja surettaa ero, kuten sanoinkin. Mutta ei se eroTAPA nyt sen kummemmin itsekäs ole, on vaan erilainen kuin mitä ap itse olisi järjestänyt. Hän tuntuu projisoivan järkytystään erosta vihaan miestä kohtaan, mikä on täysin inhimillistä, muttei kovin rehellistä.

[/quote]
Sulla on nyt lukutaito hakusessa.... Tapailleet VIIKON VERRAN TIIVIIMMIN!!! Eli me ei tiedetä kauanko yhteensä on tapailua kestänyt, kun ei ap tarkkaan sitä sanonut. Ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tahallisesti järkyttää AP:tä. Sadistista.

Vierailija
24/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollut iso menetys moinen moukka mies. Ole tyytyväinen että pääsit ajoissa eroon.

Vierailija
25/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:03"]Tekstarillä jättäminen on kylmää. Tämä mies sentään ajatteli, että puhuu asiat kasvotusten.
[/quote]

Eihän se kasvotusten puhunut kun takaapäin.

Vierailija
26/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi tuntua pahalta, mutta ap - jotain tuo "estetiikan" ajattelu (=kaunis muisto) kertoo kyseisen miehen  kyseenalaisista ominaisuuksista. Hän näkee itsensä ilmeisesti jonain suurena merkkihenkilönä ja persoonana ja hänen tekonsa maan päällä ovat kuin suuresta elokuvasta, jossa tämäkin tilanne lavastettiin mahtipontisesti tapahtuvaksi jollekin luonnonkauniille paikalle. Parasta terapiaa sinulle on onnitella itseäsi, että pääsit tapauksesta eroon. Deletoi koko tyyppi muististasi. Ja tosiaan onnittele itseäsi. Yleensä tuollaisia tempauksia tekevät, ovat jotenkin viallisia muutenkin. Tekevät noita tai vastaavia tempauksia ihmisille täysin tunnekylminä vain itseään ajatellen.

Vierailija
27/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsette aina huonoja miehiä.

Vierailija
28/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo, koska eilen kaikki miehet katsoi euroviisuja, ei kukaan mihinkään iltakävelylle mennyt....

Vierailija
29/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:50"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:47"] Öööö... eikös se mies kumminkin sua nimenomaan ajatellut, kun halusi, että sinulle jää erosta kumminkin kaunis muisto. No joo, eipä erosta taida ikinä kaunista muistoa jäädä, sille jätetylle osapuolelle. Mutta en mä nyt tuota siis osaa minään itsekkäänä erotapana pitää. Ainahan se kirpaisee, mutta parempi olla rehellinen ja katkaista välit mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, jos huomaa, ettei nappaa. [/quote] Vain tunneskaalaltaan autistinen voi jättää julkisella paikalla, se on henkistä nöyryytystä. [/quote] Höpöhöpö. Ap oli jossain näköalapaikalla kahden kesken miehen kanssa. Se, että ollaan ulkona ei tarkoita välttämättä, että läsnä ja likellä on muita ihmisiä. Sitä paitsi, ap ja se mies on tapailleet todella, todella lyhyen ajan. Tuskin se mies edes oletti ap:n suhtautuvan noin tunteella siihen, että eivät alakaan seukata. Jos sä olet jotain mieltä asioista, se ei silti ole mikään universaali totuus. Mä sanoisin, että vain autistinen ihminen haukkuu muita autisteiksi siksi, että he ajattelevat asiasta toisin kuin hän itse.   [/quote] Mistä sä tiedät kauan ovat tapailleet? Ei aloituksessa siitä sen kummempaa sanottu, ainoastaan, että viikon verran tiiviimmin. Joten voi hyvinkin olla vaikka kuukausia, puoli vuotta....

[/quote]

Ap itse sanoo, että eivät seurustelleet, vaan vasta harkitsi asiaa.

Vierailija
30/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:39"]Laita miehelle tulenkivenkatkuinen tekstari ja hauku tuonnottomaksi idiootiksi
[/quote]
Itse en ainakaan edes lue dumppaamieni naisten viestejä.

Vierailija
31/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:39"]

Laita miehelle tulenkivenkatkuinen tekstari ja hauku tuonnottomaksi idiootiksi

[/quote]

voittako sillä jotain? Paraneeko oma itsetunto? Tuleeko hyvä mieli? Aika helsinkiläistä logiikkaa jos luulee vittuilemalla voittavansa jotain.

Vierailija
32/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:12"]

[/quote]

Eihän ap ole sanonut aikaa mitä tapailu kokonaisuudessaan kesti. Viikon olleet tiiviimmin yhdessä, sitä enempää tietoa täällä kellään ei ole :) Lukutaitoa, kiitos.

Sinun kritisointisi minua kohtaan jätän omaan arvoonsa, toivottavasti ajattelutapasi hieman sentään laajenee lukiessasi muiden kommentteja miksi edelleen ap:n miehen tapa ilmoittaa lopettamisesta oli vääränlainen ja osoittaa ajattelemattomuutta.

Samaten sinulle olisi hyvä tiedostaa sekin, että tunteet eivät käy yksiin suhdestatuksen kanssa. Tästä johtuen jollekin ero vuosien suhteesta voi olla helppo, joillekin taas tapailun loppuminen kovempi paikka.

[/quote]

Niin, siis en nyt osaa lukeakaan sen lisäksi, että olen autisti ja idiootti? Huokaus sun kanssasi. Kyllä, olet onneton tunnetaidoiltasi, minkä lisäksi melkoinen kusipää muutenkin. Katso, kommentoin nyt sinua samassa tyylilajissa, jossa valitsit itse alkaa kommunikoida minulle. Tuntuuko kivalta?

Opettele itse nyt lukemaan: ap sanoo, että ovat nähneet tiiviisti viikon. Ja että eivät seurustelleet, vaan olivat vasta "menossa siihen suuntaan".

Minä myös sanoin kyllä, että koko ajatus kauniin muiston jättämisestä on hoopo, koska ei jätetyksi tulemista kukaan kauniisti muistele.

Mutta että se ei ole erityisen ITSEKÄS tapa jättää joku. Olivat olleet kahden kesken kumminkin. Ihan sama se on, onko kahdestaan sisällä vai kahdestaan ulkona.

Olennaista on se jätetyksi tulemisen suru ja järkytys, ei se, missä asia tapahtuu. Ap haluaa surussaan ja vihassaan ajatella, että mies on tunteeton sika, mutta jos hän on rehellinen, ei sitä tuosta voi lukea.

Vierailija
33/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:51"]

[/quote]

voittako sillä jotain? Paraneeko oma itsetunto? Tuleeko hyvä mieli? Aika helsinkiläistä logiikkaa jos luulee vittuilemalla voittavansa jotain.

[/quote]

Oma veikkaus asiasta on, että ko mies  on joko nuori  kokematon kaveri, joka kerää kokemuksia (= itselleen pönkitystä naissankarina) ja käyttää siihen jokaisen eteen tulevan tilaisuuden. Tai sitten oli jo valmiiksi varattu. Miehet käyttävät sangen praktisesti naisia omiin tarkoitusperiinsä. Ap:n ei missään nimessä kannata enää edes ajatella ko. "sankaria". Elämä jatkuu ja parempia yksilöitä tulee taatusti vastaan. 

Vierailija
34/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:50"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:47"] Öööö... eikös se mies kumminkin sua nimenomaan ajatellut, kun halusi, että sinulle jää erosta kumminkin kaunis muisto. No joo, eipä erosta taida ikinä kaunista muistoa jäädä, sille jätetylle osapuolelle. Mutta en mä nyt tuota siis osaa minään itsekkäänä erotapana pitää. Ainahan se kirpaisee, mutta parempi olla rehellinen ja katkaista välit mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, jos huomaa, ettei nappaa. [/quote] Vain tunneskaalaltaan autistinen voi jättää julkisella paikalla, se on henkistä nöyryytystä. [/quote] Höpöhöpö. Ap oli jossain näköalapaikalla kahden kesken miehen kanssa. Se, että ollaan ulkona ei tarkoita välttämättä, että läsnä ja likellä on muita ihmisiä. Sitä paitsi, ap ja se mies on tapailleet todella, todella lyhyen ajan. Tuskin se mies edes oletti ap:n suhtautuvan noin tunteella siihen, että eivät alakaan seukata. Jos sä olet jotain mieltä asioista, se ei silti ole mikään universaali totuus. Mä sanoisin, että vain autistinen ihminen haukkuu muita autisteiksi siksi, että he ajattelevat asiasta toisin kuin hän itse.   [/quote] Mistä sä tiedät kauan ovat tapailleet? Ei aloituksessa siitä sen kummempaa sanottu, ainoastaan, että viikon verran tiiviimmin. Joten voi hyvinkin olla vaikka kuukausia, puoli vuotta....

[/quote]

Ap itse sanoo, että eivät seurustelleet, vaan vasta harkitsi asiaa.
[/quote]
Niin? Kommentoitko kenties väärälle? En minäkään ole seurustelusta puhunut, vaan tapailusta. Hyvin tällä palstalla ymmärretään lukemaansa...joo ei. Voihan vittu.

Vierailija
35/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:49"]Tää on provo, koska eilen kaikki miehet katsoi euroviisuja, ei kukaan mihinkään iltakävelylle mennyt....
[/quote]

Euroviisuja?

Vierailija
36/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:12"]

[/quote]

[/quote]

Niin, siis en nyt osaa lukeakaan sen lisäksi, että olen autisti ja idiootti? Huokaus sun kanssasi. Kyllä, olet onneton tunnetaidoiltasi, minkä lisäksi melkoinen kusipää muutenkin. Katso, kommentoin nyt sinua samassa tyylilajissa, jossa valitsit itse alkaa kommunikoida minulle. Tuntuuko kivalta?

Opettele itse nyt lukemaan: ap sanoo, että ovat nähneet tiiviisti viikon. Ja että eivät seurustelleet, vaan olivat vasta "menossa siihen suuntaan".

Minä myös sanoin kyllä, että koko ajatus kauniin muiston jättämisestä on hoopo, koska ei jätetyksi tulemista kukaan kauniisti muistele.

Mutta että se ei ole erityisen ITSEKÄS tapa jättää joku. Olivat olleet kahden kesken kumminkin. Ihan sama se on, onko kahdestaan sisällä vai kahdestaan ulkona.

Olennaista on se jätetyksi tulemisen suru ja järkytys, ei se, missä asia tapahtuu. Ap haluaa surussaan ja vihassaan ajatella, että mies on tunteeton sika, mutta jos hän on rehellinen, ei sitä tuosta voi lukea.

[/quote]
Ap sanoo, että miehen kanssa TAPAILLEET jonkun aikaa ja viikon verran tiiviimmin. Onko noin vaikeaa tajuta tuota? Miten sä väännät tuon koko ajan joksikin muuksi? Vittu, että olet tyhmä "ihminen". Näin ohiksena alkaa vituttamaan sun jankkaus ja vääntely asiasta, jota et näytä ymmärtävän. Äo:si on varmaan erittäin alhainen, huokuu oikein teksteistäsi.

Vierailija
37/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:56"]

[/quote]

Ei jumalauta taas, kyllä av antaa aina päivän viihteen! :D

Lue toki uudelleen aiemmat kommenttini niin kenties voi (tuskinpa) huomata, että MINÄ en sinua ole kritisoinut missään viestissäni, vaan ap:n miestä. SINÄ tässä olet ollut se, joka haukkuu minua jokaisessa kommentissasi.

Sanomattakin selvää on, ettei moinen törppö käyttäytyminen minua loukkaa, koska anonyymin, yksinkertaisia viestejä ymmärtämättömän solvauksiin ei voi suhtautua kuin siten, että ne valuvat kuin vesi hanhen selästä.

Ei tuollaiselle käyttäytymiselle voi kun nauraa.

Vierailija
38/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:51"]

[/quote]

[/quote]

Helsinkiläistä logiikkaa,.. just tuollaisten junantuomien yleistäjien takia saa kärsiä.

Vierailija
39/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:12"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:05"] Sulla edelleen tuo teksti on kuule sitä tasoa, etten sinuna kauheasti kehuskelisi tunnetaidoilla. Erittäin ikävä tyyli mollata ja haukkua sellaista, joka katsoo asiaa eri näkökulmasta kuin sinä. Toistan: ap oli jossain kahdestaan semmoisen kaverin kanssa, jota on tapaillut viikon, suunnilleen. Jonka kanssa ei edes vielä seurustele. Kyllä, ihmiset voivat reagoida eri tavoin, mutta tuollaisesta voi aika monikin olettaa, että se selviää puhumalla ja ilman isoja kohtauksia. Joka tapauksessa siinä tuskin oli muita läsnä, kun kehtasivat halailla. Ap:tä varmasti harmittaa ja surettaa ero, kuten sanoinkin. Mutta ei se eroTAPA nyt sen kummemmin itsekäs ole, on vaan erilainen kuin mitä ap itse olisi järjestänyt. Hän tuntuu projisoivan järkytystään erosta vihaan miestä kohtaan, mikä on täysin inhimillistä, muttei kovin rehellistä.   [/quote] Eihän ap ole sanonut aikaa mitä tapailu kokonaisuudessaan kesti. Viikon olleet tiiviimmin yhdessä, sitä enempää tietoa täällä kellään ei ole :) Lukutaitoa, kiitos. Sinun kritisointisi minua kohtaan jätän omaan arvoonsa, toivottavasti ajattelutapasi hieman sentään laajenee lukiessasi muiden kommentteja miksi edelleen ap:n miehen tapa ilmoittaa lopettamisesta oli vääränlainen ja osoittaa ajattelemattomuutta. Samaten sinulle olisi hyvä tiedostaa sekin, että tunteet eivät käy yksiin suhdestatuksen kanssa. Tästä johtuen jollekin ero vuosien suhteesta voi olla helppo, joillekin taas tapailun loppuminen kovempi paikka. [/quote] Niin, siis en nyt osaa lukeakaan sen lisäksi, että olen autisti ja idiootti? Huokaus sun kanssasi. Kyllä, olet onneton tunnetaidoiltasi, minkä lisäksi melkoinen kusipää muutenkin. Katso, kommentoin nyt sinua samassa tyylilajissa, jossa valitsit itse alkaa kommunikoida minulle. Tuntuuko kivalta? Opettele itse nyt lukemaan: ap sanoo, että ovat nähneet tiiviisti viikon. Ja että eivät seurustelleet, vaan olivat vasta "menossa siihen suuntaan". Minä myös sanoin kyllä, että koko ajatus kauniin muiston jättämisestä on hoopo, koska ei jätetyksi tulemista kukaan kauniisti muistele. Mutta että se ei ole erityisen ITSEKÄS tapa jättää joku. Olivat olleet kahden kesken kumminkin. Ihan sama se on, onko kahdestaan sisällä vai kahdestaan ulkona. Olennaista on se jätetyksi tulemisen suru ja järkytys, ei se, missä asia tapahtuu. Ap haluaa surussaan ja vihassaan ajatella, että mies on tunteeton sika, mutta jos hän on rehellinen, ei sitä tuosta voi lukea.   [/quote] Ap sanoo, että miehen kanssa TAPAILLEET jonkun aikaa ja viikon verran tiiviimmin. Onko noin vaikeaa tajuta tuota? Miten sä väännät tuon koko ajan joksikin muuksi? Vittu, että olet tyhmä "ihminen". Näin ohiksena alkaa vituttamaan sun jankkaus ja vääntely asiasta, jota et näytä ymmärtävän. Äo:si on varmaan erittäin alhainen, huokuu oikein teksteistäsi.

[/quote]

Kyllä, niin sanoo. Ja sanoo myös, etteivät vielä seurustelleet. Toisin sanoen, homma oli todellakin ihan alkuvaiheessa. Siitä tuosta oli nyt kyse.

Minä en jankkaa tässä yksinäni. Sinä se ensin aloit jänkätä, ja haukkua vielä päälle. Autistiksi, idiootiksi, lukutaidottomaksi ja kaikin puolin tyhmäksi.

Olet sinä aika epeli. Älä vaan ala livenä kenellekään tilittää hänen huonoista tunnetaidoistaan ja empatiakyvystään, kun itselläsi ei niistä näy jälkeäkään.

Minä kyllä ymmärsin jo, että ap/sinä ette pitäneet tavasta, jolla mies hänet jätti. Menisikö sinulle nyt ehkä myös jakeluun, että kaikki eivät pidä sitä mitenkään erityisen itsekkäänä, että mies otti asian esille iltakävelyllä. Juu, ei se jättäminen koskaan kivaa ole, mutta se ei tee tuosta tavasta erityisen julmaa. Minun mielestäni. Ja juu, mielipiteeni saan sanoa minäkin, eikä minua silti tarvitse haukkua sen takia.

Jätän nyt tämän idioottimaisen ketjun, saatte rauhassa haukkua minua ja miehiä. Kannattaa kumminkin vilkaista peiliin, kun alkaa muita haukkua idiootiksi ja tunteettomaksi.

Vierailija
40/45 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:56"]

[/quote]

Ei jumalauta taas, kyllä av antaa aina päivän viihteen! :D

Lue toki uudelleen aiemmat kommenttini niin kenties voi (tuskinpa) huomata, että MINÄ en sinua ole kritisoinut missään viestissäni, vaan ap:n miestä. SINÄ tässä olet ollut se, joka haukkuu minua jokaisessa kommentissasi.

Sanomattakin selvää on, ettei moinen törppö käyttäytyminen minua loukkaa, koska anonyymin, yksinkertaisia viestejä ymmärtämättömän solvauksiin ei voi suhtautua kuin siten, että ne valuvat kuin vesi hanhen selästä.

Ei tuollaiselle käyttäytymiselle voi kun nauraa.

[/quote]

Kyllä sä sanot, että joka noin ajattelee, on autistinen ja idiootti. Ja nimenomaan minun kommentteihini olet tuomiosi kirjoittanut. Ja peräänkuuluttanut lukutaitoa minulta jne. Haukkumisen aloitit sinä, en minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän