Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin, ja oven edessä lattialla oli lappu

Vierailija
24.05.2015 |

Naapurin nelikymppiseltä pariskunnalta, ilmeisesti jossain vaiheessa yöllä luukusta laitettu. Siinä kertovat miettineensä asiaa koko minun tässä asumiseni ajan (n. vuosi) ja päätyneensä siihen, että haluavat kimppakivaa kanssani. Mukana on heidän asuuntonsa tarkka osoite ja "avoin kutsu" "tulla kylään koska tahansa" ja perässä vielä limainen silmää iskevä hymiö.

Miten minä tämä jälkeen vielä kehtaan asua tässä? Ajatuskin näihin ihmisiin törmäämisestä ahdistaa!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he tietävät, mitä tekevät ja ymmärtävät myös sen, että "pakit" on todennäköisempää kuin se, että ovikello soisi. Ei tuosta kannata stressata. Et vastaa mitään ja jos joskus näet, voit sanoa, että kiitti kutsusta, en ole kiinnostunut.

Vierailija
2/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten vain tarjouksesta kaikki hyöty irti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto

Vierailija
4/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, eikö niitä hävetä?

Vierailija
5/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kattonu liikaa Sinkkuelämää.

Vierailija
6/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä niille keskaria aina kun näet tai sano: Hävetkää! Vanhat ihmiset.

Vierailija
7/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Sitä minäkin ihmettelin, ollaan vain muutamaan kertaan moikattu rapussa tai roskakatoksella, muuten en ole ollut missään tekemisissä heidän kanssaan. Kauhistuttaa ajatuskin, että minusta on puhuttu tällaisessa yhteydessä heidän kesken jo vuoden ajan!!

Vierailija
8/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Sitä minäkin ihmettelin, ollaan vain muutamaan kertaan moikattu rapussa tai roskakatoksella, muuten en ole ollut missään tekemisissä heidän kanssaan. Kauhistuttaa ajatuskin, että minusta on puhuttu tällaisessa yhteydessä heidän kesken jo vuoden ajan!!

[/quote]

Tämä siis AP, nyt ei järki toimi.

Vierailija
9/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lappu ilmoitustaululle. Onhan lähettäjien nimet alla?

Vierailija
10/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei varmaan haittaa vaikka oot hiv positiivinen

Vierailija
11/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie heidän postiluukkuunsa lappu "Ei kiitos".

Vierailija
12/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Aika ahdistavaa olisi saada tietää tuollaisestakin asiasta. Ehkä paras olisi olla vaan pokkana ja niin kuin ei olisi mitään lappua koskaan saanutkaan.

Vierailija
13/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:06"]

Laita lappu ilmoitustaululle. Onhan lähettäjien nimet alla?

[/quote]

Ei ole, mutta se heidän asuntonsa numero. En kyllä kehtaa, meidän lisäksemme tässä asuu lähinnä vanhuksia ja omituisia tyyppejä. Ei todella kiinnosta, että joku noista peräkammarin pojista saa jotain ideoita. AP

Vierailija
14/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, oletpa tylsä. Ellet sitten ole parisuhteessa.

Vierailija
15/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vie niiden oven eteen lappu, jossa kerrot, että kiitos imartelevasta kutsusta, mutta et ole kiinnostunut asiasta ja jääköön tämä tähän.

Vierailija
16/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:09"]

Minkä ikäinen itse olet? Aika ahdistavaa olisi saada tietää tuollaisestakin asiasta. Ehkä paras olisi olla vaan pokkana ja niin kuin ei olisi mitään lappua koskaan saanutkaan.

[/quote]

Niin ajattelinkin, ainakin toistaiseksi. Ei tule kyllä olemaan helppoa, en minä pysty moikkausta enempää noiden kanssa olemaan tekemisissä tämän jälkeen. Olen yli 20 mutta alle 30, tarkemmin en sano jottei minua tunnisteta AP

Vierailija
17/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä todella ankealta ja ahdasmieliseltä ihmiseltä. Miksi et kerää kokemuksia, kerran sitä vaan tässä maailmassa elätään. Suvaitsevaisuus ja avoin mieli on parhautta.

Vierailija
18/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuollaisen kohteliaisuutena, vaikka en itse olisikaan kiinnostunut!

Vierailija
19/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:09"]

Minkä ikäinen itse olet? Aika ahdistavaa olisi saada tietää tuollaisestakin asiasta. Ehkä paras olisi olla vaan pokkana ja niin kuin ei olisi mitään lappua koskaan saanutkaan.

[/quote]

Niin ajattelinkin, ainakin toistaiseksi. Ei tule kyllä olemaan helppoa, en minä pysty moikkausta enempää noiden kanssa olemaan tekemisissä tämän jälkeen. Olen yli 20 mutta alle 30, tarkemmin en sano jottei minua tunnisteta AP
[/quote]

No mutta jos et nytkään ole ollut moikkausta enempää tekemisissä, eihän tämä muuta teidän naapurisuhdetta sen kummemmin.

Vierailija
20/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:12"]

Kuulostat kyllä todella ankealta ja ahdasmieliseltä ihmiseltä. Miksi et kerää kokemuksia, kerran sitä vaan tässä maailmassa elätään. Suvaitsevaisuus ja avoin mieli on parhautta.

[/quote]

Sinusta on siis ihan ok laitella tuollaisia lappuja ihmisille, joiden kanssa olet vaihtanut kaikkiaan noin 10 lausetta? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi