Miksei puskurista ajosta sakoteta?
Miksei ihmiset pidä turvaväliä? Kun katsoo liikennettä niin näkee että suurinosa ajaa 10-15m välillä maantienopeuksia.
Luuleeko ihmiset että ne oikeasti kerkeää sillä välillä tekemään mitään? Se tilanne joka tulee niin se tulee yleensä niin yllättäen ettei mitään ole tehtävissä. Jos edellä oleva nukahtaa ja ajaa vaikka vastaantulijan etukulmaan tai vastaantuleva ajaa edellä ajavan keulaan niin se takana tuleva ajaa suoraan sen edellä kolaroineen perään eikä kerkeä tekemään yhtikäs mitään.
Miksei poliisi puutu tähän vaikka olisi loputon rahasampo?
Kommentit (20)
Pitäisikö sinun edes ajaa rajoitusten mukaan niin ei porukka hiillosta perässä kiinni.
Liikennekamerat voisi ohjelmoida tunnistamaan liian lähellä ajava auto ja ottamaan siitä valokuvan.
Jos joku roikkuu perseessä jarrut tiskiin. Peräänajaja maksaa.
Pari kertaa kun väläyttää jarruvaloja, niin rauhoittuvat kyllä. Jos ei, niin maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku roikkuu perseessä jarrut tiskiin. Peräänajaja maksaa.
Turha jarruttelu voi olla liikenteenvaarantamista. Äkkijarruttelusta ilman syytä voidaan rangaista myös.
Uusissa autoissa on onneksi törmäyksenestojärjestelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku roikkuu perseessä jarrut tiskiin. Peräänajaja maksaa.
Turha jarruttelu voi olla liikenteenvaarantamista. Äkkijarruttelusta ilman syytä voidaan rangaista myös.
Uusissa autoissa on onneksi törmäyksenestojärjestelmä.
Luotatko siihen kun joku päättää tappaa itsensä siihen sinun edessä ajavaan autoon?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku roikkuu perseessä jarrut tiskiin. Peräänajaja maksaa.
Ei kannata. Laitonta puuhaa ja sen takia joutuu herkästi itse maksumieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku roikkuu perseessä jarrut tiskiin. Peräänajaja maksaa.
Ei kannata. Laitonta puuhaa ja sen takia joutuu herkästi itse maksumieheksi.
Helposti pystyy taustapeilistä näkemään onko kameraa. Jossei niin aina voi peuraa sanoa väistäneensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku roikkuu perseessä jarrut tiskiin. Peräänajaja maksaa.
Ei kannata. Laitonta puuhaa ja sen takia joutuu herkästi itse maksumieheksi.
Eihän sitä nyt sen kissan päälle voi ajaa !
Tekee moottorijarrutuksen, niin siinäpähän ajaa kameroineen perään.
Tekee kässärillä jarrutuksen niin ei valot syty ja perseessä roikkuja saa pikku herätyksen. Lukkoon takapyöriä ei kannata kuitenkaan vetää
Toisen perässä ajava on velvollinen pitämään riittävän turvavälin. Se on laitonta puuhaa roikkua puskurissa.
Riittävän turvavälin voi tarkistaa Googlella.
Siitä lähtee kortti hyllylle jos poliisi havaitsee roikkumista takapuskurissa. Parhaiten häiriköstä pääsee eroon pudottamalla ajonopeutta hitaasti alle rajoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku roikkuu perseessä jarrut tiskiin. Peräänajaja maksaa.
Turha jarruttelu voi olla liikenteenvaarantamista. Äkkijarruttelusta ilman syytä voidaan rangaista myös.
Uusissa autoissa on onneksi törmäyksenestojärjestelmä.
Tämä!
Lisäksi kojelautakamera, niin korttisi päätyy kuivumaan, etkä saanut edes kolaria aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtee kortti hyllylle jos poliisi havaitsee roikkumista takapuskurissa. Parhaiten häiriköstä pääsee eroon pudottamalla ajonopeutta hitaasti alle rajoituksen.
Joo!
Muista pudottaa sopivan suoran alussa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtee kortti hyllylle jos poliisi havaitsee roikkumista takapuskurissa. Parhaiten häiriköstä pääsee eroon pudottamalla ajonopeutta hitaasti alle rajoituksen.
Ei vaan jos joku ajaa perässä kiinni niin sellaisissa paikoissa joissa ei pääse ohi ajaa itse reippaasti alle rajoituksen. Heti kun tulee ohituskaista tai muuten hyvä suora niin kaasu pohjaan ja 15-20km ylinopeutta mittariin. Jos perässä roikkuja on rekka niin ennen ylämäkeä hidastaa vaikka 80 alueella 40-50km vauhtiin ja sitten painaa kaasua, pysyypähän hetken poissa perästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtee kortti hyllylle jos poliisi havaitsee roikkumista takapuskurissa. Parhaiten häiriköstä pääsee eroon pudottamalla ajonopeutta hitaasti alle rajoituksen.
Ei vaan jos joku ajaa perässä kiinni niin sellaisissa paikoissa joissa ei pääse ohi ajaa itse reippaasti alle rajoituksen. Heti kun tulee ohituskaista tai muuten hyvä suora niin kaasu pohjaan ja 15-20km ylinopeutta mittariin. Jos perässä roikkuja on rekka niin ennen ylämäkeä hidastaa vaikka 80 alueella 40-50km vauhtiin ja sitten painaa kaasua, pysyypähän hetken poissa perästä.
Tuo on kiusaamista ja liikenteenvaarantamista. Mikset vaan päästä sitä toista ohittamaan, jos kerta itse et halua ajaa sallittua nopeutta? Kyllä minä helpotan ohitusta enkä todellakaan ala kiusata ohituspaikkoja odottavia, jos haluan ajaa muita hitaammin.
Oon soijapoika ja Tojoni ratti puoltaa vasemmalla.
Kyllä ne sakottaa siitäkin.