Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin, ja oven edessä lattialla oli lappu

Vierailija
24.05.2015 |

Naapurin nelikymppiseltä pariskunnalta, ilmeisesti jossain vaiheessa yöllä luukusta laitettu. Siinä kertovat miettineensä asiaa koko minun tässä asumiseni ajan (n. vuosi) ja päätyneensä siihen, että haluavat kimppakivaa kanssani. Mukana on heidän asuuntonsa tarkka osoite ja "avoin kutsu" "tulla kylään koska tahansa" ja perässä vielä limainen silmää iskevä hymiö.

Miten minä tämä jälkeen vielä kehtaan asua tässä? Ajatuskin näihin ihmisiin törmäämisestä ahdistaa!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa asiallisesti, jos vastaat ollenkaan. Että teidän asunnon numerolla oli tällainen lappu jätetty. Ethän voi tietää, onko lapun jättäneet he vai vaikka joku niistä "omituisista tyypeistä".

Vierailija
22/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten hyvä pointti, en tullutkaan ajatelleeksi. Noin teen jos heihin lähipäivinä törmään. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:13"]

Ottaisin tuollaisen kohteliaisuutena, vaikka en itse olisikaan kiinnostunut!

[/quote]

Se alkaa jossain vaiheessa nyppiä, kun kaikki näkevät sinut vain jonakin seksiobjektina, koska olet sinkku. 

Unohtaisin vain koko jutun, jos olisin ap.

Vierailija
24/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provahan tämä, mutta asuuko naapurustossa jotain mahdollisimman isoa äijää, tai joku vanhempi täti-ihminen? Tiputa lappu heidän postiluukustaan.

Vierailija
25/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:48"]Provahan tämä, mutta asuuko naapurustossa jotain mahdollisimman isoa äijää, tai joku vanhempi täti-ihminen? Tiputa lappu heidän postiluukustaan.
[/quote]

Siis ota oma nimesi pois tai väärennä lappu.

Vierailija
26/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:13"]

Ottaisin tuollaisen kohteliaisuutena, vaikka en itse olisikaan kiinnostunut!

[/quote]

Se alkaa jossain vaiheessa nyppiä, kun kaikki näkevät sinut vain jonakin seksiobjektina, koska olet sinkku. 

Unohtaisin vain koko jutun, jos olisin ap.

[/quote]

Lähinnä minua ottaa päähän se, että tämä on kuitenkin kotini, ja jotenkin toivoisin että edes täällä saisi olla rauhassa ja ilman muiden häiritsemistä. Minä en edes ole mitenkään erityisen näyttävä ulkomuodoltani, ja useimmiten näiden tyyppien osuessa kohdalle olen ollut viemässä roskia likaisissa kotivaatteissa ja hiukset takussa. Inhottaa. Täytyy niiden puutteessa ja/tai epätoivoisia olla.

Vierailija
27/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:48"]Provahan tämä, mutta asuuko naapurustossa jotain mahdollisimman isoa äijää, tai joku vanhempi täti-ihminen? Tiputa lappu heidän postiluukustaan. [/quote] Siis ota oma nimesi pois tai väärennä lappu.

[/quote]

En tiedä asuuko korstoja, tässä on muutama rappu mutta en ole muiden rappujen asukkaita juuri nähnyt tai heille puhunut. Mummoja asuu muutama, mutta saisivat varmaan sydärin. En kyllä muutenkaan lähtisi pelleilemään tuon pariskunnan kustannuksella, ei sitä voi tietää mitä keksivät. AP

Vierailija
28/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon kannata jättää reagoimatta. Jos he ovat oikeasti tuota mieltä, he voivat jatkaa ahdistelua, kunnes se on torjuttu ja kielletty. Jos joku kiusaa heitä ja sinua, sekin on hyvä saada heidän tietoon.

Jos tuo toistuu ja siihen on kerran reagoitu, silloin siihen voi pian jo puuttua. Säilytä sen varalta alkuperäinen, ota siitä ja vastauksestasi kopio, kirjaa molempiin päiväys ja toimita naapureillesi kopio saamastasi lapusta.

Vierailija
29/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lappu ei oo kyllä missään nimessä siltä pariskunnalta mikä oli lappuun ilmoitettu. Uskon että lapun on lähettänyt joku härö jonka metelöinnistä tämä kyseinen pariskunta on valittanut tai jotain muuta on jollain tätä pariskuntaa vastaan ja haluavat näin nolata heidät. Hyvä idea muuten, tätä alan käyttää kaikkien ärsyttävien naapureitten nimissä :D

Vierailija
30/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:09"]

Minkä ikäinen itse olet? Aika ahdistavaa olisi saada tietää tuollaisestakin asiasta. Ehkä paras olisi olla vaan pokkana ja niin kuin ei olisi mitään lappua koskaan saanutkaan.

[/quote]

Niin ajattelinkin, ainakin toistaiseksi. Ei tule kyllä olemaan helppoa, en minä pysty moikkausta enempää noiden kanssa olemaan tekemisissä tämän jälkeen. Olen yli 20 mutta alle 30, tarkemmin en sano jottei minua tunnisteta AP

[/quote]

Niin, jos kertoisit olevasi 26, kaikki tietäisivät että olet Anni-Kalevi Nevahööd Lumpputie 4 B 15, Luusua.

Hyvin ajateltu...

Vierailija
31/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:05"]

Minkä ikäinen itse olet? Aika ahdistavaa olisi saada tietää tuollaisestakin asiasta. Ehkä paras olisi olla vaan pokkana ja niin kuin ei olisi mitään lappua koskaan saanutkaan.

[/quote]

Niin ajattelinkin, ainakin toistaiseksi. Ei tule kyllä olemaan helppoa, en minä pysty moikkausta enempää noiden kanssa olemaan tekemisissä tämän jälkeen. Olen yli 20 mutta alle 30, tarkemmin en sano jottei minua tunnisteta AP

[/quote]

Niin, jos kertoisit olevasi 26, kaikki tietäisivät että olet Anni-Kalevi Nevahööd Lumpputie 4 B 15, Luusua.

Hyvin ajateltu...

[/quote]

Ei sitä voi koskaan tietää. Eikä sillä sitäpaitsi taida olla tämän asian kannalta olennaisesti merkitystä olenko 23, 26 vai 28. Kuitenkin selvästi tuota pariskuntaa nuorempi. AP

Vierailija
32/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:05"]

[/quote]

[/quote]

Hyvin ajateltu...

[/quote]

Ei sitä voi koskaan tietää. Eikä sillä sitäpaitsi taida olla tämän asian kannalta olennaisesti merkitystä olenko 23, 26 vai 28. Kuitenkin selvästi tuota pariskuntaa nuorempi. AP

[/quote]

Joo, ei sillä ole väliä, mutta tuo sinun perustelusi naurattaa...pitää olla aika helvetin paranoidi, että luulee tulevansa tunnetuksi jos kertoo tarkan ikänsä :-)

Samaan aikaan kerrot tarinan, joka ollessaan totta paljastaisi täsmälleen kuka olet ainakin yhdelle pariskunnalle.

Mutta ei mitään, lisää foliota hattuun Anni-Kalevi 26v.

Vierailija
33/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:14"]

Joo, ei sillä ole väliä, mutta tuo sinun perustelusi naurattaa...pitää olla aika helvetin paranoidi, että luulee tulevansa tunnetuksi jos kertoo tarkan ikänsä :-)

Samaan aikaan kerrot tarinan, joka ollessaan totta paljastaisi täsmälleen kuka olet ainakin yhdelle pariskunnalle.

[/quote]

Totta toki tuokin. Paikkakuntaakaan en toki ole missään täällä kertonut, joten... :) AP

Vierailija
34/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:01"]Toi lappu ei oo kyllä missään nimessä siltä pariskunnalta mikä oli lappuun ilmoitettu. Uskon että lapun on lähettänyt joku härö jonka metelöinnistä tämä kyseinen pariskunta on valittanut tai jotain muuta on jollain tätä pariskuntaa vastaan ja haluavat näin nolata heidät. Hyvä idea muuten, tätä alan käyttää kaikkien ärsyttävien naapureitten nimissä :D
[/quote]
Niin ja en ihmettelisi yhtään jos ap:n nimissäkin olisi lähetetty vastaava lappu jollekin :D vois olla aika vaivaantunutta meininkiä jos koko kerrostalo ois saanut ristiin rastiin näitä lappuja :D aika hyvä källi joltain bileporukalta :D

Vierailija
35/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:14"]

[/quote]

Totta toki tuokin. Paikkakuntaakaan en toki ole missään täällä kertonut, joten... :) AP

[/quote]

Vain Pieksamäellä tapahtuu tuollaista, sitä ei tarvitse erikseen mainita

Vierailija
36/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksämäellä tuohon tarjoukseen olisi sisältynyt SM-aineksia...

Vierailija
37/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laira lappu jonkun körilään postiluukkuun on hauska ehdotus, mutta jos sitten sattuisi jokin esim väkvaltatilanne siellä pariskunnan kämpäsä, kun tuo korsto sinne ilmestyisi, niin voidaanko silloin sinua syyttää, ehkä jopa parituksesta? Minä ottaisin lapusta kopion, kirjoittaisin siihen kopioon päiväyksen ja että ei kiitos, ei kiinnosta tuollaiset ehdotukset, ja siitä paperista ottaisin vielä kopion itselleni. Katsoisin, että minun nimeäni tai osoitetietojani tms ei näy missään, ja sit veisin sen lapum heidän postiluukkuunsa. Sen jälkeen alkuun kiertäisin ko pariskunnan kaukaa ja korkeintan nopeasti tervehtisin, mutta sanakaan ensuostuisi jäämään juttuelemaan, ettei vastaukseni asia vesittyisi ja tulisi uusia ehdotuksia.

Luulis heitä sen jälkeen hävettävän!!! Ja onko edes sen vaimon idea, tietääkö hän edes mitään? Jos se mies on vaan niin pervo, että ehdottelee härskejä. Ja kenelle muille ehdotellut/ehdotelleet? Hyi, mitä ällöjä!!!

Vierailija
38/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo ahdistaa sinua? Mua ainakin vain naurattaisi ja jatkossa voisi olla vaikea olla nauramatta noihin naapureihin törmätessä.

Vierailija
39/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran naapuri pilaillut. Se mainitsemasi outo vanhus.

Vierailija
40/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:33"]Miksi tuo ahdistaa sinua? Mua ainakin vain naurattaisi ja jatkossa voisi olla vaikea olla nauramatta noihin naapureihin törmätessä.
[/quote]
Aivan varmasti naurattaa lapun oikeaakin lähettäjää.