Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin, ja oven edessä lattialla oli lappu

Vierailija
24.05.2015 |

Naapurin nelikymppiseltä pariskunnalta, ilmeisesti jossain vaiheessa yöllä luukusta laitettu. Siinä kertovat miettineensä asiaa koko minun tässä asumiseni ajan (n. vuosi) ja päätyneensä siihen, että haluavat kimppakivaa kanssani. Mukana on heidän asuuntonsa tarkka osoite ja "avoin kutsu" "tulla kylään koska tahansa" ja perässä vielä limainen silmää iskevä hymiö.

Miten minä tämä jälkeen vielä kehtaan asua tässä? Ajatuskin näihin ihmisiin törmäämisestä ahdistaa!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:33"]

Miksi tuo ahdistaa sinua? Mua ainakin vain naurattaisi ja jatkossa voisi olla vaikea olla nauramatta noihin naapureihin törmätessä.

[/quote]

En minä halua, että minun nussimisestani keskustellaan naapurissa. Haluan olla naapureilleni aseksuaalinen olento, joka jätetään rauhaan.

Mä olen juuri lähdössä ulos joksikin aikaa, täytyy toivoa etten törmää näihin kahteen. AP

Vierailija
42/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:42"]

Miksi tuo ahdistaa sinua? Mua ainakin vain naurattaisi ja jatkossa voisi olla vaikea olla nauramatta noihin naapureihin törmätessä.

[/quote]

En minä halua, että minun nussimisestani keskustellaan naapurissa. Haluan olla naapureilleni aseksuaalinen olento, joka jätetään rauhaan.

Mä olen juuri lähdössä ulos joksikin aikaa, täytyy toivoa etten törmää näihin kahteen. AP

[/quote]

Tämän ketjun jälkeen vaikka kuinka moni ajattelee näiden naapureiden ja sinun välistä panemista, olet moninkertaistanut julkisen seksuaalisuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:42"]

[/quote]

[/quote]

Tämän ketjun jälkeen vaikka kuinka moni ajattelee näiden naapureiden ja sinun välistä panemista, olet moninkertaistanut julkisen seksuaalisuutesi.
[/quote]
Joo, mutta netissä ap:lla ei ole kasvoja.

Vierailija
44/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:33"] Miksi tuo ahdistaa sinua? Mua ainakin vain naurattaisi ja jatkossa voisi olla vaikea olla nauramatta noihin naapureihin törmätessä. [/quote] En minä halua, että minun nussimisestani keskustellaan naapurissa. Haluan olla naapureilleni aseksuaalinen olento, joka jätetään rauhaan. Mä olen juuri lähdössä ulos joksikin aikaa, täytyy toivoa etten törmää näihin kahteen. AP [/quote] Tämän ketjun jälkeen vaikka kuinka moni ajattelee näiden naapureiden ja sinun välistä panemista, olet moninkertaistanut julkisen seksuaalisuutesi. [/quote] Joo, mutta netissä ap:lla ei ole kasvoja.

[/quote]

Joka pelkää tulevansa tunnistetuksi jos kertoo ikänsä?

Vierailija
45/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen häirikkönaapurin tai teinien käytännön pila. Nelikymppinen pariskunta autuaan tietämätön asiasta.

Vierailija
46/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittaisin lapun, jossa lukee "En ole kiinnostunut tarjouksestanne. Toivon jatkossa saavani olla rauhassa tämän tyyppisiltä ehdotuksilta. Kiitos, t. naapuri." Ja sitten veisin sen tuon ihmisen postiluukkuun. Jos he eivät olisi kirjoittaneet lappua vaan kyseessä olisi kolmannen tahon pila, he eivät tajuaisi asiasta mitään vaan koko homma menisi sekin pilailun piikkiin. Kun et laita nimeäsi lappuun, he eivät voi tulla puhumaankaan asiasta. Tuskinpa he monelle yhtäaikaa olisivat tuollaisen lapun laittaneet, jos oikeasti olisivat lapun lähettäneet, joten tietäisivät kyllä, kenestä on kyse.

Vierailija
47/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:12"]

Kuulostat kyllä todella ankealta ja ahdasmieliseltä ihmiseltä. Miksi et kerää kokemuksia, kerran sitä vaan tässä maailmassa elätään. Suvaitsevaisuus ja avoin mieli on parhautta.

[/quote]

Haloo!! Väitätkö todella, että on ahdasmielistä jos ei halua harrastaa ns. vapaata seksiä aina, kun olisi tarjolla? Rohkaisen sinua miettimään ihan oikeasti, että haluatko löytää tässä elämässä jotakin arvokkaampaa, kestävämpää ja persoonallisempaa kuin tämän hetken pintapuolisten arvojen toistelemisen?

Vierailija
48/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tilanne. Suhtautuisin pariskuntaan jatkossa hyvin kylmästi. 

Vierailija
49/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu ja jos heihin törmäisin niin kiittäisin kutsusta ja kertoisin, että en ole kiinnostunut. :)

Vierailija
50/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:33"] Miksi tuo ahdistaa sinua? Mua ainakin vain naurattaisi ja jatkossa voisi olla vaikea olla nauramatta noihin naapureihin törmätessä. [/quote] En minä halua, että minun nussimisestani keskustellaan naapurissa. Haluan olla naapureilleni aseksuaalinen olento, joka jätetään rauhaan. Mä olen juuri lähdössä ulos joksikin aikaa, täytyy toivoa etten törmää näihin kahteen. AP [/quote] Tämän ketjun jälkeen vaikka kuinka moni ajattelee näiden naapureiden ja sinun välistä panemista, olet moninkertaistanut julkisen seksuaalisuutesi. [/quote] Joo, mutta netissä ap:lla ei ole kasvoja.

[/quote]

[/quote]
Mitä enemmän lipsauttaa, sitä suremmalla todennäköisyydellä tunnistaa. Siksi en itsekään tykkää kertoa edes sellaisia tietoja, joiden perusteella ei välttämättä usko tunnistavan. Mahdollisimman vähän mitään.

Vierailija
51/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:27"]

[/quote]

Kylläpä sinua nyt tuntuu kirvelevän minun ikäni, millä tavalla sen tietäminen parantaisi elämänlaatuasi?

Nyt selvisi sekin, että kyseessä ei ollut pila. Olin kävelemässä takaisin kotiin, tästä talolta näkee aika pitkälle tuohon minun kävelysuuntaani, välissä ei ole puita tai mitään. Heti tultuani kulman takaa "suoraan" talon eteen (ehkä joku 70m?) näin, että se mies istui parvekkeella, ilmeisesti tupakalla, mutta nousi melkein heti ylös ja meni sisään. Ei tullut enää parvekkeelle. Kävelin siitä sitten kotiovelleni ja avaimet oli jo valmiiksi kourassa, jotta pääsen sisään mahdollisimman nopeasti, mutta eikös tämä äijä paukkaa omasta ovestaan ulos puolityhjän muovipussin kanssa sillä samalla sekunnilla kun jalkani osuu tasanteelle. Se moikkasi ja jäi vähän kuin "odottamaan" minulta muutakin reaktiota kuin tervehtimistä, mutta sai sitten rykäistyä ulos että sainko viestiä. Menin shokkiin ja sain vain änkytettyä jotain tyyliin "joo sain" ja livahdin heti sisään. Ovisilmästä jäin miestä katsomaan, hän näytti hämmentyneeltä ja muutaman sekunnin siinä seistyään meni takaisin sisään. Sitä naista en ole tänään nähnyt, en tiedä onko paikalla vai onko tämä joku tuon äijän oma juttu. AP

Vierailija
52/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:27"]

[/quote]

Kylläpä sinua nyt tuntuu kirvelevän minun ikäni, millä tavalla sen tietäminen parantaisi elämänlaatuasi?

Nyt selvisi sekin, että kyseessä ei ollut pila. Olin kävelemässä takaisin kotiin, tästä talolta näkee aika pitkälle tuohon minun kävelysuuntaani, välissä ei ole puita tai mitään. Heti tultuani kulman takaa "suoraan" talon eteen (ehkä joku 70m?) näin, että se mies istui parvekkeella, ilmeisesti tupakalla, mutta nousi melkein heti ylös ja meni sisään. Ei tullut enää parvekkeelle. Kävelin siitä sitten kotiovelleni ja avaimet oli jo valmiiksi kourassa, jotta pääsen sisään mahdollisimman nopeasti, mutta eikös tämä äijä paukkaa omasta ovestaan ulos puolityhjän muovipussin kanssa sillä samalla sekunnilla kun jalkani osuu tasanteelle. Se moikkasi ja jäi vähän kuin "odottamaan" minulta muutakin reaktiota kuin tervehtimistä, mutta sai sitten rykäistyä ulos että sainko viestiä. Menin shokkiin ja sain vain änkytettyä jotain tyyliin "joo sain" ja livahdin heti sisään. Ovisilmästä jäin miestä katsomaan, hän näytti hämmentyneeltä ja muutaman sekunnin siinä seistyään meni takaisin sisään. Sitä naista en ole tänään nähnyt, en tiedä onko paikalla vai onko tämä joku tuon äijän oma juttu. AP

[/quote]

Ei kirvele, eikä tarvitse tietää, vastasin henkilölle, joka arveli, että kasvottomuus antaa sinulle suojaa. Halusin herätellä kyseisen ihmisen huomaamaan, että olet epätavallisen paranoidi, joten tämä tuskin auttaa sinua laisinkaan.

Vierailija
53/53 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:27"]

[/quote]

[/quote]
Selvisi mieluumminkin että tämä oli provo.