Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui ostaminen Huutonetistä, hyi hitto!

Vierailija
24.05.2015 |

Joopa joo. Huusin farkut ja kaikki meni ihan hyvin. Sain farkut, jotka ovat likaiset ja lisäksi niissä on jotain sairaan kuvottavia ruskeita laikkuja haarasaumassa sisäpuolella. En voi hyvällä tahdollakaan uskoa, että joku ihan pokkana kuvittelee, että paskaisten vaatteiden myyminen on ihan kiva juttu. Ei helekutti!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Laita myyjälle palautetta että et tilannut paskaa tai menkkaverta kaupan päälle

Vierailija
2/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi v*ttu sentään! Siellä on kyllä kaikenmoista myyjää, yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ruskeat laikut ovat suklaata. Siitä vaan herkuttelemaan. Tiedätkö kuinka harvinaista nykypäivänä on saada mitään ilmaiseksi?

Vierailija
4/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:57"]

Hyi hitto! Laita myyjälle palautetta että et tilannut paskaa tai menkkaverta kaupan päälle

[/quote]Japanissa tuosta oltaisiin maksettu tuplahinta. Ole tyytyväinen kun sait enemmän mitä luvattiin.

Vierailija
5/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait luit myyjän palautteet ensin, ennen ostamista?

Vierailija
6/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta. Muista, että jos laitat negan, vaikka sait tuotteen, myyjä voi kostaa laittamalla negan vastineeksi. Laita mieluummin neutraali ja selite siihen, että toivoit saavasi tuotteen puhtaana ja siistinä. Tai voit myös laittaa myyjälle sähköpostia ja kysellä sitä kautta, miksei tuote ollut luvatussa kunnossa.

Huutiksessa on käyttäjiä sen verran paljon, että mätiä tomaatteja mahtuu sekaan aina. Suurin osa on kunnon sakkia.

Vierailija
7/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Taidan olla itse sen verran prinsessa, etten vois käyttää jonkun tuntemattoman päällä olleita vaatteita. Ällöttää niin paljon kun kerran erehdyin Uffillekin.

Vierailija
8/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät palautteet oli. Ei tässä muuta, kaikenlaisiin hiihtäjiin on huutonetissä tullut törmättyä mutta en ole kyllä ennen saanut paskaista/kusista/ties mitä eritettä sisältävää vaatetta. Kuvottaa niin maan perkeleesti! Hätäpäissäni heitin pyykkikoneeseen 80 asteeseen, voiskohan noita vielä iljetä käyttää jos liat lähtee? Yyyyy.

Vierailija
9/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:09"]Yök! Taidan olla itse sen verran prinsessa, etten vois käyttää jonkun tuntemattoman päällä olleita vaatteita. Ällöttää niin paljon kun kerran erehdyin Uffillekin.
[/quote]

Mä oon tosi tarkka kirppisvaatteissa: Pakistan

Vierailija
10/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:09"]Yök! Taidan olla itse sen verran prinsessa, etten vois käyttää jonkun tuntemattoman päällä olleita vaatteita. Ällöttää niin paljon kun kerran erehdyin Uffillekin.
[/quote]

[/quote]

Kiitos puhelin. Piti siis sanoa, että pakastan ja pesen kaiken ja alun perinkin ostan vain puhtaitaja ehjiä vaatteita. Nyt tuli tehtyä virhearvio ja oppi meni perille. Hyvästi huutonet.

Vierailija
11/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi palaute osio ei kerro yhtään mitään.Kukaan ei laita negaa koska ei halua itselleen kosto negaa.Pyydä myyjältä kaupan purkua.

Vierailija
12/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Kaikenlaista on tullut vastaan huutonetissä mutta tämä veti kyllä pohjat. Että joillain voikin olla otsaa. Mikä ihmisiä vaivaa? 

Vierailija
13/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vinetto. Mitä olette mieltä, ilkeääkö noita käyttää jos puhdistuvat 80 asteen pesussa vai heitänkö suosiolla roskiin? Malli on juuri pööfekt ja hinta oli tosi halpa ja kitupiikki minussa heristää sormea. Silti bakteerikammoinen minä oksuttelee koko vaatteelle. Kertokaahan, onko toi 80-asteinen pesu tehokas, tappaako kaikki hyppykupat ja paskamolekyylit jos sellaisia farkuissa olen kaupantekijöiksi saanut?

Vierailija
14/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk. Heittäisin pois.

Palautesysteemissä on kyllä just  se vika, että monet eivät uskalla jättää negaa koston pelossa, mikä vääristää pisteytystä.

Vierailija
15/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:09"]Yök! Taidan olla itse sen verran prinsessa, etten vois käyttää jonkun tuntemattoman päällä olleita vaatteita. Ällöttää niin paljon kun kerran erehdyin Uffillekin.
[/quote]

[/quote]

Kiitos puhelin. Piti siis sanoa, että pakastan ja pesen kaiken ja alun perinkin ostan vain puhtaitaja ehjiä vaatteita. Nyt tuli tehtyä virhearvio ja oppi meni perille. Hyvästi huutonet.
[/quote]

xD mietin pitkään että onko syy Pakistanissa että oot tarkka kirppsvaatteissa. Pakistanilaiset ☺

Vierailija
16/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:53"]

Voi vinetto. Mitä olette mieltä, ilkeääkö noita käyttää jos puhdistuvat 80 asteen pesussa vai heitänkö suosiolla roskiin? Malli on juuri pööfekt ja hinta oli tosi halpa ja kitupiikki minussa heristää sormea. Silti bakteerikammoinen minä oksuttelee koko vaatteelle. Kertokaahan, onko toi 80-asteinen pesu tehokas, tappaako kaikki hyppykupat ja paskamolekyylit jos sellaisia farkuissa olen kaupantekijöiksi saanut?

[/quote]

Valitettavasti 80 astetta ei taida riittää, jos oletetaan että niissä housuissa tosiaan oli jotain uloste- tms. bakteereja. Normaali pesukone ei muutenkaan pese aivan niin kuumalla kuin mitä ohjelma on. 

En itse todellakaan ole mitenkään hysteerinen hygienian suhteen, mutta en tiedä mitä asemassasi tekisin... Onhan tuo nyt oikeasti tosi ällöttävää. Otitko housuista kuvan ennen niiden pesua? Jos kyllä, kannattaa lähettää se myyjälle ja vaatia joko tuntuvaa hyvitystä tai kaupanpurkua kokonaan. Tuo negatiivisen palautteen antaminen on kyllä vaikeaa, todennäköisesti lopputulemana myyjä kiistää ongelman ja antaa sinulle kostonegan... Itse tein vastaavassa tilanteessa niin, että uppasin kuvan tuotteessa selvästi näkyvästä viasta aijaahan ja linkkasin kuvan antamaani negatiiviseen palautteeseen... Siinäpä sitten myyjä selitteli asiaa, kuva kun ei valehtele  :)

Vierailija
17/22 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä colibakteerit kuolee 60 asteessa, joten 80 riittää hyvin. Puuvilla kestää kuumempaakin, voit vaikka keittää ne jos pelottaa. Sairaalassakin potilasvaatteisiin tulee ulostetta ja virtsaa, pesussa puhdistuvat ja ovat kierrossa mukana. Eihän vauvanvaatteitakaan heitetä roskiin jos niihin tulee vähän kakkaa.

Muuten kyllä törkeää myyjältä, vaadi hyvitystä ja laita palaute.

Vierailija
18/22 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta nega palaute eikä mitään sievistelevää neutraalia. 

Vierailija
19/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Valitettavasti 80 astetta ei taida riittää, jos oletetaan että niissä housuissa tosiaan oli jotain uloste- tms. bakteereja. Normaali pesukone ei muutenkaan pese aivan niin kuumalla kuin mitä ohjelma on. 

En itse todellakaan ole mitenkään hysteerinen hygienian suhteen, mutta en tiedä mitä asemassasi tekisin... Onhan tuo nyt oikeasti tosi ällöttävää. Otitko housuista kuvan ennen niiden pesua? Jos kyllä, kannattaa lähettää se myyjälle ja vaatia joko tuntuvaa hyvitystä tai kaupanpurkua kokonaan. Tuo negatiivisen palautteen antaminen on kyllä vaikeaa, todennäköisesti lopputulemana myyjä kiistää ongelman ja antaa sinulle kostonegan... Itse tein vastaavassa tilanteessa niin, että uppasin kuvan tuotteessa selvästi näkyvästä viasta aijaahan ja linkkasin kuvan antamaani negatiiviseen palautteeseen... Siinäpä sitten myyjä selitteli asiaa, kuva kun ei valehtele  :)
[/quote]

Oikeesti?! Hyi hitto. Pesin ne housut tosiaan ja kuivasin tulikuumassa kuivurissa mutta ne hiton kusitahrat ovat ja pysyvät. Toivottavasti mun pyykkikone ei ole nyt saastunut :O Yyyyyyök! Roskiin siis. En tiedä, jaksanko alkaa tuohon palautepuljaukseen mutta jotenkin tämä oli niin oksettava homma, ettei luonne halua antaa periksi. Mutta en mä kyllä julkiseen jakoon mitään haarasauman kusitahroja halua laittaa. En oikeesti edes usko, että mä olen tämän ketjun aloittanut ja joutunut kokemaan tämän. Olkaa ihmiset tarkkoja, kun myytte housujanne. Pliis, huolehtikaa edes siitä, ettei niissä olisi eritteitä mukana, jookos?
AP

Vierailija
20/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten porukka uskaltaa ostaa käytettyjä housuja? Eihän vaikka mustista farkuista pysty sanomaan, onko niissä kusenpolttamia tahroja tai menkkaveriä. Ihan kuvottava ajatuskin! Paitoja oon joskus ostanut kirpalta mutta vanhat housut kierrän kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan