Mitkä koirarodut sopivat sinulle tämän testin mukaan parhaiten?
Kommentit (20)
2 parhaiten sopivaa oli villakoira ja borderterrierri. Talossa on jo 2 villaa, eli oikeaan osui ;)
Eurasier, espanjanvesikoira, mutta otettiin sheltti <3
Parhaiten belgianpaimenkoira. Sellainen mulla jo on! Kolme muuta suosikkia, dobermanni, saksan pk ja suursnautseri olivat myös top-10 -listalla.
Luulen tosin, että rakkaus omaan koiraan on tässä tapauksessa muokannut tuloksia.
Kaksi korkeinta oli collie ja lapinkoira. Sheltti on aikeissa hankkia.
täydet pisteet sai collie, pyreneittenpaimenkoira, snautseri ja vehnäterrieri.
Bichon frise, papillon, maltankoira ja cavalieri springerspaniel.
Ja yksi bichoni täältä kotoa jo löytyy eli nappiin on mennyt rotuvalinta ilman testiäkin. :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:49"]
Parhaiten belgianpaimenkoira. Sellainen mulla jo on! Kolme muuta suosikkia, dobermanni, saksan pk ja suursnautseri olivat myös top-10 -listalla. Luulen tosin, että rakkaus omaan koiraan on tässä tapauksessa muokannut tuloksia.
[/quote]
englanninspringerspanieli, cockerspanieli, labradorinnoutaja, kultainen noutaja. Yksi listalta on perheessä ja itsekin mietin, värittikö se tuloksia. Tosin aikanaan rotua valitessa kiinnitettiin huomiota samoihin asioihin kuin mitä tässä testissä oli.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:03"]Bichon frise, papillon, maltankoira ja cavalieri springerspaniel.
Ja yksi bichoni täältä kotoa jo löytyy eli nappiin on mennyt rotuvalinta ilman testiäkin. :D
[/quote]
Kunnon ajatuskatko. Tosiaan piti olla cavalier Kingcharlesinspanieli ja englannin springerspanieli :D
1. Australianpaimenkoira 2. Bordencollie
.
Meillä on novascotiannoutaja
Whippet. En nyt ole itse ihan täysin samaa mieltä.
Mulla tuli vaihtoehtoisin mopsi ja bostoninterrieri jotka on molemmat mun suosikkeja ja sellaisia mitä olen harkinnut hankkia :)
Australianpaimenkoira pyreneittenpaimenkoirat bordercollie collie welsh corgi cardigan.
Meiltä löytyy cardi.
Suomenlapinkoira ekana, se onkin mun oma rotu, muutama niitä tuolla jo on ;)
Voi että tuokin testi on kulutettu niin monta kertaa. Olishan niitä koirarotutestejä kiva tehdä ajan kuluks, mutta jokapaikassa pyörii samat.
Chihuahua, lyhyt- ja pitkäkarvainen
Jackrusselinterrieri
Kääpiösnautseri
Cavalier kingcharlesinspanieli
Papillon ja phalène
Lakelandinterrieri
Norwichinterrieri
Parsonrussellinterrieri
Ranskanbulldoggi
Coton de tuléar
Pomerania on ollu harmi ettei ole listalla.