Kalastajan Vaimo -blogi loppuu Me Naisissa
Voi vain arvata kumman osapuolen päätös, kun Johanna kertoo ilmoittavansa sitten kun tietää mille alustalle siirtyy.
Joku Gloria olisi ehkä hyvä. Joka tapauksessa joku vanhahtava, ei niin tiedostava yhteisö, joka jaksaa hurrata Johannan ylenpalttiselle shoppailulle ja kulutushysterialle.
Kommentit (328)
Annassa on se blogi, mutta voi sentään... Kalastajan vaimona vaan jatketaan. Olen niin pettynyt. Nyt olisi ollut mahdollisuus uudistua!
Kuka tollasta pas...kaa lukee tai ylipäätänsä me naisia.
Vierailija kirjoitti:
Annassa on se blogi, mutta voi sentään... Kalastajan vaimona vaan jatketaan. Olen niin pettynyt. Nyt olisi ollut mahdollisuus uudistua!
Näemmä on myös pitänyt exän sukunimen avioitumisen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, kun luin otsikon missä oli heipat me naisille ehdin jo toivoa että sanoma ois tullut järkiinsä ja kuopannut koko me naiset-brändin nolona ja vanhentuneena.
Petyin.
Mitä sinua liikuttaa sellainen, mistä et itse ole kiinnostunut? Minusta ihan paras lehti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin jo silloin Kalastajan vaimon alkuaikoina, että onpa erikoista määritellä itsensä ja bloginsa sitä kautta, että on jonkun vaimo. Tykkäsin kuitenkin blogista sinänsä alussa, mutta viime vuodet ovat olleet todella heikkoja. Nimi nyt ainakin olisi pitänyt vaihtaa eron jälkeen, tai lopettaa siihen koko homma.
Lestadiolainen ajatusmaailma.
Ihmettelin myös kovasti ettei vaihtanut blogin nimeä, nyt siihen olisi ollut niin hyvä tilaisuus. Noloa. Osoittaa vaan, että on jollain tavalla vieläkin kiinni ex-miehessään. Mitäköhän nykyinen aviomies on mieltä siitä, että kalastajan vaimona jatketaan...
"Vaimo" ei katsonut asiakseen edes esitellä itseänsä Annan lukijoille. Ilman muuta ajatteli ,että tottahan kaikki hänet tuntevat, suuren kuuluisuuden, The Kalastajan (ex) Vaimon! Jatkoi vain perusläppäänsä siitä mihin edellinen blogikirjoitus jäi.
Ylimielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
344/388 |
klo 15:11 | 22.11.2018
Näytä aiemmat lainaukset (4)
Vierailija kirjoitti:
Tää tuntuu olevan ilkeiden ja rumien ihmisten ketju. Kauniilla ihmisillä ei ole tarvetta mollata ketään.
Muistan joskus 2011 Johanna kirjoitti, että blogin kommenttikenttään oli tullut eri nimimerkeiltä solvaavia ja törkeitä kommentteja. Johanna oli selvittänyt, että ne kaikki oli lähetetty samasta osoitteesta. Eli voi olla että täälläkin on vain yksi vainoaja, jonka elämäntehtävänä jostakin syystä on Johannan kiusaaminen ja pilkkaaminen. Hänen pitäisi halea apua itselleen.
Onneksi me tervejärkiset ja normaalit kommentoijat emme usko tuota ilkimystä. Muistattehan, että sekin on kiusaamista, jollei puutu, vaikka näkee
Yllä oleva: https://www.vauva.fi/keskustelu/3300664/onkohan-kalastajan-vaimo-lopett…
Luin vanhoja lankoja täällä ja silmiini osui tuollainen kirjoitus siitä, että Johanna on selvittänyt jonkun ip -osoitteen? Oliko tuollainen luvallista vielä tuohon aikaan? Ja millä alustalla hän toimi silloin, luovuttiko alustan ylläpitäjä ip-tietoja eteenpäin?
Ei ole selvittänyt vaan näkee suoraan kommentoijan ip:n. Vauvan ylläpitokin näkee jokaisen kommentoijan ip:n.
Ihan helposti näkyy myös mm. kommentoijan laite ja käytetty selain. Muutakin tietoa voi kaivaa.
Blogi ja tyhjänpäiväiset horinat jatkuu.
Mä luulen, että Johanna tekee tahallaan kiusaa eksälleen kun ei suostu vaihtamaan blogin nimeä, vaikka alustakin jo vaihtui. Tuolla tavalla hän voi häiriköidä kalastajan yritystä löytää uusi puoliso Maajussit maailmalla -ohjelmasta. Voi olla jollekin morsianehdokkaalle syy jättää kirje laittamatta, kun ei halua mukaan tuollaiseen soppaan ja juorulehtien palstoille.
Omassa elämässänikin on tullut jo moneen kertaan todistetuksi, että kiltiksi tekeytyvät ihmiset ovat niitä kaikkein ilkeimpiä. Johanna on ilkeä.
Mun kaveri laittoi hakemuksen uudeksi kalastajan vaimoksi, oli kuvauksissakin jo. Eikä hänellä ollut hajuakaan tästä exä-kuviosta.
Voi miten tämä blogi on noin tyhjä ja tylsä nykyään! Muistan miten ennen (vuosia sitten) luin aina innolla hänen postauksia, oli paljon eri aiheita, myös kuvia oli enemmän ja ylipäänsä kaikki kiinnostavampaa.
Nykyisin samoja otoksia eri kulmista, kuvat samoista aiheista jne. Teksti lyhyttä ja tylsää, mitään sanomatonta. Ei juuri kiinnosta enää 😒
Onko lopettanut bloggaamisen kokonaan vai onko aloittanut toisella nimellä?
On lopettanut kokonaan, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
On lopettanut kokonaan, luulisin.
Blogi on nykyisin Annan sivujen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemmä on myös pitänyt exän sukunimen avioitumisen jälkeenkin.
Huomasin ton annan blogin äsken. Sille uoleville ilmeisesti ok tämä eksässä roikkuminen? Kiusallinen kuvio kaiken kaikkiaan.
Sukunimen säilymisen syy voi olla halu säilyttää sama sukunimi kuin lapsilla. Ja blogin nimen vaihdos voi vähentää yhteistyökumppaneita?
Ketä kysyy?