Työttömät ovat maailman viisaimpia ihmisiä
"Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä".
Niin. Joten työttömät ovat maailman viisaimpia ihmisiä! Hehän eivät tee töitä ollenkaan.
Toivottavasti he eivät myöskään hae töitä. Koska jos he saisivat töitä niin he tekisivät töitä eivätkä enää olisi niin viisaita.
Kommentit (6)
Ja vielä lisää viisaita ihmisiä: eläkeläiset, syrjäytyneet, lapset, koululaiset, vangit, ter roristit, sairaat, rammat, vammaiset, kuolleet, ihmiset joita ei koskaan ole ollut olemassakaan,...
Kenties jotkut noista on viisaampia kuin jotkut muut.
Mutta siis työlliset ihmiset ovat tyhmiä. Kenties jotkut työlliset ovat tyhmempiä kuin jotkut muut työlliset.
ap
Olen tehnyt 10v putkee duunia ja ollut myös putkee 7-vuotta työtön.
Kummassakin on ylä ja alamäkiä. Tällähetkellä vapaaehtoisesti koulutan itseni varmaan ammattiin vaikka en rahaa oikeastaan tarvikkaan.
Kultaisin keskitie, jos ei tarvisi tehdä mitään helvetin 40-50tunnin päiviä vaan lyhyempiä päiviä. Ihmiset on vaan nii saatanan materialistisia, että tähän ollaan tultu. Pitää mielyttää johtajaa.
Edelliseen korjaus viikkoja, eikä päiviä.
Moni historiallisesti merkittävä filosofi oli työtön.
Elämäni on hyvää näin työttömänä enkä kärsi henkilökohtaisesti edes rahapulasta millään tapaa. Ihmisiä on erilaisia.
Näinhän se vähän on kyllä. mun on vähän huono kuvitella että olisin työtön. ainahan tässä joutuu tekee asioita omaksi hyväksi kun ei ole hirveästi rahaa. perhettä kun ei ole eikä kuulemma enää velkojakaan niin tykkään vaatimattomasta elämästä kunahna harrastukset ja asiat noin muuten ovat kunnosssa. Perheellisellä menee rahaa niihin lapsiin. ja sitten kun ei tiedä mitä niistä tulee ? ei muuta kuin uusia ihmisiä maailmaan sekoilemaan oman aikansa. Kunnianhimoa mulla ei ole mutta jotain halaun jä'tää jälkeeni. ja sen olen tehnyt, luulisin. En elä lapsien kautta.