Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toimi nordean paskat taaskaan!?

Vierailija
24.05.2015 |

Mikä helvetti siinä on kun koko ajan jotain ongelmia?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:47"]Hae sitten rahasi pois pankista ja säilytä niitä vaikka siellä reiässäs mihin ei aurinko paista!
Vituttaa tommonen vinkuminen.
[/quote]
No tule sanomaan päin naamaa niin vedän sulta hampaat kurkkuun.Niin et uskalla.
[/quote]

Mihin tulen?

Vierailija
42/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:51"] Ihme kitinää taas. Pitää päästä valittaan, jotta voi tuntea ittensä pollevaksi. Jösses... Huoltoajankohtahan on ideaali. Kuinka moni olis valittanu jos huolto ois ollu esim klo 00-08? Juuri silloin kun JarmoTarmo on baarissa vetämässä keski ketterää kitusiin ja haluaisi uuden pitkän. Kas kummaa, kortti ei toimi? Kello neljään mennessä (ja hyvän tiedotuksen vuoksi) fiksuimmat on kerenneet hakea myös kännieväänsä grilliltä. Nyt kun klo 04-12 helluntaina ei mikään paikka ole auki. Joten valittamisen aihetta ei ole. Kuten joku jo sanoi, vähäiset liikkeet aukesivat keskipäivällä kun kortit toimivat ja verkkopankkia ei tarvitse, koska raha ei liiku sunnuntaisin. Lampaita olette te kitisijät, jotka ette käytä omia aivoja. [/quote]   Pankin tehtävänä on järjestää tuplajärjestelmät sitä varten että järjestelmät eivät sammut koskaan edes siinä tapauksessa että tehdään huoltotöitä.  Ei sulta kaupungista vedetä sähköjäkään pois päältä sen takia että sähköyhtiö tekee jotain huoltotöitä voimalassa.  [/quote] Täh? On meiltä ainakin Fortum katkonut sähköt vaikka kuinka monta kertaa etukäteen tiedotettuna aikana huoltotöiden takia. Ihan normi käytäntö!!

[/quote]

Missä hemmetin korvessa asut? Asu siellä missä ihmiset asuu niin ei katko. Isoissa kaupungeissa ei todellakaan katko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:37"]

Mulla ei ole Nordean korttia, mutta olin just pari viikkoa ulkomailla enkä ole seurannut tämäntyyppisiä uutisia. Eli jos joku ei ole noita tiedotuksia voi sille olla ihan looginen selitys.

[/quote]

Minä luin katkosta käydessäni verkkopankissa maksamassa laskuja eilen, siellä se uutinen luki kirjautumissivulla. No problem mulle, minun ei tarvitse nostaa rahaa sunnuntaina 8-12, kun mikään pulju ei ole auki ja vasta heräilenkin puolilta päivin. Sitä paitsi minulla on aina käteistä kukkarossa muutama kymppi, koska ihan kaikki pikkupuodit tai torimyyjät eivät edelleenkään käytä korttilaitetta.

Vierailija
44/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:56"]Tuosta on tiedotettu kyllä etukäteen, ollut lehdissä, nettipankissa jne. ilmoitus ainakin viikon!
[/quote]

Vitunko väliä sillä onko ilmoitettu vai ei. Vaan sillä pankilla on jatkuvasti jotain häikkää. Viimeiset 20v ollut ja sama rata jatkuu.

On se vitun kumma, ettei muilla pankeilla ole joka saatanan vuosi monta kertaa vikaa!

Onneksi olen toisissa pankeissa, ja tulen olemaankin.

Vituttaa vaan sivusta seuranneena. Ihmiset ovat vielä niin vitun tyhmiä, että ovat sen asiakkaita vielä :D

Ammattitaidottomia täynnä koko Nordea!

Vierailija
45/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:44"]Kaikesta sitä ongelmaa saadaankin. Jos koko elämä on kiinni siitä jos kortti/maksut ei pariin tuntiin toimi on ihan käsittämätöntä. Aina pitää olla vara vaihtoehto. Olkoon käteistä taikka toisessa pankissa tili pahanpäivän varalle
[/quote]

Vai olisiko se niin et olisi kiva jos Nordea pystyisi siihen mihin muutkin pankit!

Ei häviäisi rahaa tililtä, ei tulisi sinne kuulumatonta rahaa, kortit toimisi jne jne jne jne.....

Vierailija
46/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:59"]Minä vaihdoin jo pankkia.Nordea on surkea pankki.
[/quote]

Nytkö te vasta tämän huomasitte. Eikö se ole ollut AINAKIN viimeiset 20v surkea ja ongelmainen pankki :D

Vierailija
47/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:56"]Tuosta on tiedotettu kyllä etukäteen, ollut lehdissä, nettipankissa jne. ilmoitus ainakin viikon!
[/quote]

Vitunko väliä sillä onko ilmoitettu vai ei. Vaan sillä pankilla on jatkuvasti jotain häikkää. Viimeiset 20v ollut ja sama rata jatkuu.

On se vitun kumma, ettei muilla pankeilla ole joka saatanan vuosi monta kertaa vikaa!

Vituttaa vaan sivusta seuranneena. Ihmiset ovat vielä niin vitun tyhmiä, että ovat sen asiakkaita vielä :D

[/quote]
Ai kun tekevät päivityksiä ym niin paska pankki. Itse en taas olisi pankin asiakas jossa ei koskaan olisi huoltokatkoja.

Vierailija
48/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:51"]Ihme kitinää taas. Pitää päästä valittaan, jotta voi tuntea ittensä pollevaksi. Jösses... Huoltoajankohtahan on ideaali. Kuinka moni olis valittanu jos huolto ois ollu esim klo 00-08? Juuri silloin kun JarmoTarmo on baarissa vetämässä keski ketterää kitusiin ja haluaisi uuden pitkän. Kas kummaa, kortti ei toimi? Kello neljään mennessä (ja hyvän tiedotuksen vuoksi) fiksuimmat on kerenneet hakea myös kännieväänsä grilliltä. Nyt kun klo 04-12 helluntaina ei mikään paikka ole auki. Joten valittamisen aihetta ei ole. Kuten joku jo sanoi, vähäiset liikkeet aukesivat keskipäivällä kun kortit toimivat ja verkkopankkia ei tarvitse, koska raha ei liiku sunnuntaisin. Lampaita olette te kitisijät, jotka ette käytä omia aivoja. [/quote] Ompa säälittävää edes käydä missään baarissa.

[/quote]

Eikö se just ole helpompaa kaikille laittaa se huoltokatko ajalle 22-07? Normaalit ihmiset nukkuu ja känniääliöt pelaa käteisellä. Ei huku kortit eikä se varaskaan tyhjennä tiliä.

[/quote]

Mihin sinä tarvitset pankkikorttiasi helluntaisunnuntaina klo 04-12, kun mikään liike ei ole tuohon aikaan vielä auki?

Vierailija
49/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:02"]Italiassa 10-vuotta asuttuani en muista yhtààn huoltokatkoa korttien toiminnassa. 
[/quote]

Suomimammoille riittää kun NORDEA (aina sama ongelmapankki) vaan ilmoittaa etukäteen tai jälkikäteen ongelmista :D

Sillä ei ole mitään merkitystä vaikka ongelmia on jatkuvasti vaikka muilla pankeilla EI ole.

Vierailija
50/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:51"]

Ihme kitinää taas. Pitää päästä valittaan, jotta voi tuntea ittensä pollevaksi. Jösses... Huoltoajankohtahan on ideaali. Kuinka moni olis valittanu jos huolto ois ollu esim klo 00-08? Juuri silloin kun JarmoTarmo on baarissa vetämässä keski ketterää kitusiin ja haluaisi uuden pitkän. Kas kummaa, kortti ei toimi? Kello neljään mennessä (ja hyvän tiedotuksen vuoksi) fiksuimmat on kerenneet hakea myös kännieväänsä grilliltä. Nyt kun klo 04-12 helluntaina ei mikään paikka ole auki. Joten valittamisen aihetta ei ole. Kuten joku jo sanoi, vähäiset liikkeet aukesivat keskipäivällä kun kortit toimivat ja verkkopankkia ei tarvitse, koska raha ei liiku sunnuntaisin. Lampaita olette te kitisijät, jotka ette käytä omia aivoja.

[/quote]

Kyllä verkkopankkia voi käyttää sunnuntaina ihan normaalisti vaikka se maksu sieltä ei lähdekkään. Moni maksellee laskuja ja tilailee tavaroita sunnuntaisinkin.

[/quote]

Totta kai, mutta kenenkään maailman ei pitäisi kaatua, jos yhtenä sunnuntaina ei pääse maksamaan laskuja verkkopankissa, sillä se raha ei kuitenkaan liiku sieltä ennen maanantaita.

Vierailija
51/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaito on tärkeä asia.

Vierailija
52/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:51"]

Ihme kitinää taas. Pitää päästä valittaan, jotta voi tuntea ittensä pollevaksi. Jösses... Huoltoajankohtahan on ideaali. Kuinka moni olis valittanu jos huolto ois ollu esim klo 00-08? Juuri silloin kun JarmoTarmo on baarissa vetämässä keski ketterää kitusiin ja haluaisi uuden pitkän. Kas kummaa, kortti ei toimi? Kello neljään mennessä (ja hyvän tiedotuksen vuoksi) fiksuimmat on kerenneet hakea myös kännieväänsä grilliltä. Nyt kun klo 04-12 helluntaina ei mikään paikka ole auki. Joten valittamisen aihetta ei ole. Kuten joku jo sanoi, vähäiset liikkeet aukesivat keskipäivällä kun kortit toimivat ja verkkopankkia ei tarvitse, koska raha ei liiku sunnuntaisin. Lampaita olette te kitisijät, jotka ette käytä omia aivoja.

[/quote]

Pankin tehtävänä on järjestää tuplajärjestelmät sitä varten että järjestelmät eivät sammut koskaan edes siinä tapauksessa että tehdään huoltotöitä. 

Ei sulta kaupungista vedetä sähköjäkään pois päältä sen takia että sähköyhtiö tekee jotain huoltotöitä voimalassa. 
[/quote]

Mutta tämähän ei Nordealta onnistu. Kumma että muilla pankeilla onnistuu. Ja kuka idiootti tekee katkon keskellä päivää :D

Vierailija
53/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:02"]Italiassa 10-vuotta asuttuani en muista yhtààn huoltokatkoa korttien toiminnassa.  [/quote] Suomimammoille riittää kun NORDEA (aina sama ongelmapankki) vaan ilmoittaa etukäteen tai jälkikäteen ongelmista :D Sillä ei ole mitään merkitystä vaikka ongelmia on jatkuvasti vaikka muilla pankeilla EI ole.

[/quote]

Sinua ei varmaan kukaan väkisin pakota Nordean asiakkaaksi ja ko. pankin ongelmat tiedostavana olet oletettavasti jonkin toisen pankin asiakas, joten ongelma ei siis koske sinua. Vai otatko useinkin pultit muita ihmisiä koskevista ongelmista, esim. jos naapuritalosta on katkaistu vedet, mutta sinun talostasi ei?

Vierailija
54/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:02"]Italiassa 10-vuotta asuttuani en muista yhtààn huoltokatkoa korttien toiminnassa.  [/quote] Suomimammoille riittää kun NORDEA (aina sama ongelmapankki) vaan ilmoittaa etukäteen tai jälkikäteen ongelmista :D Sillä ei ole mitään merkitystä vaikka ongelmia on jatkuvasti vaikka muilla pankeilla EI ole.

[/quote]

Aika moni muu pankki on viime vuosina ryssinyt rahansiirtoja niin, että ihmiset eivät ole saaneet eläkkeitä tai palkkoja moneen päivään. Nordealla ei ole ollut tämänkaltaisia ongelmia samassa mittakaavassa. Minä olen ollut tyytyväinen Nordeaan. Olen ollut Nordean ja sen edeltäjien asiakas koko ikäni.

Vierailija
55/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:56"]Tuosta on tiedotettu kyllä etukäteen, ollut lehdissä, nettipankissa jne. ilmoitus ainakin viikon!
[/quote]

[/quote]
Ai kun tekevät päivityksiä ym niin paska pankki. Itse en taas olisi pankin asiakas jossa ei koskaan olisi huoltokatkoja.
[/quote]
Siellä on koko ajan jotain häikkää.

Ja niin muut sattuu tekemään niitä päivityksiä yöllä, ei päivällä :D

Vierailija
56/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Sinua ei varmaan kukaan väkisin pakota Nordean asiakkaaksi ja ko. pankin ongelmat tiedostavana olet oletettavasti jonkin toisen pankin asiakas, joten ongelma ei siis koske sinua. Vai otatko useinkin pultit muita ihmisiä koskevista ongelmista, esim. jos naapuritalosta on katkaistu vedet, mutta sinun talostasi ei?
[/quote]

Juu ei koske. Eikä tule koskemaan :D

Vituttaa vaan tuommoinen ammattitaidoton paska vuosikymmeniä ja kummasti muilla pankeilla ei joka saatanan asiassa ole ongelmaa ;)

Vierailija
57/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Aika moni muu pankki on viime vuosina ryssinyt rahansiirtoja niin, että ihmiset eivät ole saaneet eläkkeitä tai palkkoja moneen päivään. Nordealla ei ole ollut tämänkaltaisia ongelmia samassa mittakaavassa. Minä olen ollut tyytyväinen Nordeaan. Olen ollut Nordean ja sen edeltäjien asiakas koko ikäni.
[/quote]

No ei kyllä ole. Olen 2 muun penkin asiakas (en todella Nordean) ei muista koskaan että
- ylimääräistä rahaa olisi hävinnyt tililtä
- ylimääräistä rahaa olisi laitettu tilille
- kortit ei toimisi automaatteilla
- nettipankki ei toimi
Mutta Nordealta tämä on jatkuvaa.

Vierailija
58/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on ihan paska ja toimimaton pankki. Pitäkää hyvänänne, olette ongelmapankin ansainneet. Vikoja jatkuvasti asiassa kuin asiassa :)

Vierailija
59/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:56"]Tuosta on tiedotettu kyllä etukäteen, ollut lehdissä, nettipankissa jne. ilmoitus ainakin viikon! [/quote] No sinulle on siis kaikki ok kunhan ilmoittaa etukäteen?Kaikki vaan niellään.Lammas.

[/quote]

Niellään? Etkö halua pankin tekevän huoltotoimenpiteitä? Nordea on ihan riittävästi ilmoittanut tämän päiväisestä, ja kestokin vain tunteja, että jos käteistä/verkkopankkia olisit tarvinnut huollon aikana etkä ollut varautunut, voit syyttää ainoastaan itseäsi. Kaipa jostain joku kivikautinen cash-only pankki sinullekin löytyy...

Vierailija
60/61 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:56"]Tuosta on tiedotettu kyllä etukäteen, ollut lehdissä, nettipankissa jne. ilmoitus ainakin viikon! [/quote] Minä ilmoitam nyt että tulen huomenna panemaam sinua perseeseen.Annappa osoitteesi.Turha kitista huomenna minähän ilmoitim hyvissä ajoin.

[/quote]

Haluat siis pankin joka ei tee huoltotoimenpiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi