Itsetunto alhaalla parisuhteessa
Olisiko vinkkejä.
Minä koen etten ole riittävä miehelleni koska hän katselee muita naisia esim tämä korostui kun lomailimme ulkomailla. Vilkuilu saa aikaan sen että joku nainen alkoi silmäpeliä takaisin kuten rannalla aurinkoa ottaessa tai mies antaa huomiota tarjoilijalle jos nainen nuori ja nätti. Naismaku hänellä on erittäin hyvä, vanhempaa tai tavista tai grammaakaan ylipainoista ei vilkaisekaan.
Minun itsetuntoon tuo vaikuttaa ja samalla onnellisuuteen. Minä olen alkanut miettimään olenko niin epäviehättävä että mies etsii muita naisia vaikka vain silmäilläkseen.
Voiko tuollainen käytös kertoa ettei mies arvosta minua ja näin tuhlaisin vain elämääni tähän huonoon suhteeseen. Suhde on muutoin hyvä, paljon läheisyyttä ja rakkautta, aitoa välittämistä.
Kommentit (30)
Miksi ei saisi katsella näyttäviä ihmisiä? T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:03"]Eli minä sorrun ajattelemaan olenko ulkoisesti jotenkin "alempitasoinen" kuin mieheni. Va voiko miehen epäarvostava asenne näkyä muille, jolloin jotkut naiset alkavat flirttailemaan miehelleni? Miten pystyisin asian ratkaisemaan? Tämä on erittäin raskasta minulle.
[/quote]
Voisitko kysyä asiasta suoraan?
[/quote]
Olen kysynyt ja mies suuttui ja vaikutti olevan ymmällään, hän ei katsele kuulemma muita naisia vaan katselee yleisesti vain ympäristöä. Kumma kun joskus vain on käynyt niin että nainen jää tuijottelemaan takaisin kuin olisi saanut mieheltäni signaalin että mies on kiinnostunut.
[/quote]
Lisään vielä että tällöin tulee mieleeni olenko siis epäsuhtainen kumppani miehelleni ulkoisesti. Ehkä näytön liian vanhalta kun mieheni nuorekas. Miten saan selvitettyä onko suhteemme jatkamisessa mitään järkeä.
Ap.
[/quote]
Hyi yök miten ällöttää tuollainen parisuhde. Eihän se mitään rakkautta voi olla jos kumppani pyrkii saamaan huomiota ulkopuolisilta. En ihmettele että mietit noita juttuja. Kuulostaa epäterveeltä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:58"]Miksi ei saisi katsella näyttäviä ihmisiä? T. Nainen
[/quote]
No joo, rajansa kaikella jos kerta ap sanoo että mies hakee vastakaikua. Eihän sellaisessa suhteessa ole mitään järkeä vai mitä??
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:58"]Miksi ei saisi katsella näyttäviä ihmisiä? T. Nainen
[/quote]
No joo, rajansa kaikella jos kerta ap sanoo että mies hakee vastakaikua. Eihän sellaisessa suhteessa ole mitään järkeä vai mitä??
[/quote]
Ei tietty olekaan.
Eli minä sorrun ajattelemaan olenko ulkoisesti jotenkin "alempitasoinen" kuin mieheni. Va voiko miehen epäarvostava asenne näkyä muille, jolloin jotkut naiset alkavat flirttailemaan miehelleni? Miten pystyisin asian ratkaisemaan? Tämä on erittäin raskasta minulle.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:59"]
Olisiko vinkkejä. Minä koen etten ole riittävä miehelleni koska hän katselee muita naisia esim tämä korostui kun lomailimme ulkomailla. Vilkuilu saa aikaan sen että joku nainen alkoi silmäpeliä takaisin kuten rannalla aurinkoa ottaessa tai mies antaa huomiota tarjoilijalle jos nainen nuori ja nätti. Naismaku hänellä on erittäin hyvä, vanhempaa tai tavista tai grammaakaan ylipainoista ei vilkaisekaan. Minun itsetuntoon tuo vaikuttaa ja samalla onnellisuuteen. Minä olen alkanut miettimään olenko niin epäviehättävä että mies etsii muita naisia vaikka vain silmäilläkseen. Voiko tuollainen käytös kertoa ettei mies arvosta minua ja näin tuhlaisin vain elämääni tähän huonoon suhteeseen. Suhde on muutoin hyvä, paljon läheisyyttä ja rakkautta, aitoa välittämistä.
[/quote]
Sovitte toisillene mainiosti, koska olette molemmat noin pinnallisen laatutietoisia grammoinenne. Sisältöä ja syvällisempää kiintymästä teillä ei ole, koska koko homma on kiinni rasvaprosenteista. Tosirakkaus löytyy silloin, kun rakastat kumppaniasi nimenomaan siksi, että hän - kuten kaikki muutkin ihmiset - on tavalla tai toisella epätäydellinen. No ehkäpä vielä joskus tajuat tämän. Kauniita naisia on maailma täynnä. Paremman näköisiä kuin sinä. Jos teidän suhde on koko ajan tuollaista puntarointia- ei käy kateeksi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:06"]
Olisiko vinkkejä. Minä koen etten ole riittävä miehelleni koska hän katselee muita naisia esim tämä korostui kun lomailimme ulkomailla. Vilkuilu saa aikaan sen että joku nainen alkoi silmäpeliä takaisin kuten rannalla aurinkoa ottaessa tai mies antaa huomiota tarjoilijalle jos nainen nuori ja nätti. Naismaku hänellä on erittäin hyvä, vanhempaa tai tavista tai grammaakaan ylipainoista ei vilkaisekaan. Minun itsetuntoon tuo vaikuttaa ja samalla onnellisuuteen. Minä olen alkanut miettimään olenko niin epäviehättävä että mies etsii muita naisia vaikka vain silmäilläkseen. Voiko tuollainen käytös kertoa ettei mies arvosta minua ja näin tuhlaisin vain elämääni tähän huonoon suhteeseen. Suhde on muutoin hyvä, paljon läheisyyttä ja rakkautta, aitoa välittämistä.
[/quote]
Sovitte toisillene mainiosti, koska olette molemmat noin pinnallisen laatutietoisia grammoinenne. Sisältöä ja syvällisempää kiintymästä teillä ei ole, koska koko homma on kiinni rasvaprosenteista. Tosirakkaus löytyy silloin, kun rakastat kumppaniasi nimenomaan siksi, että hän - kuten kaikki muutkin ihmiset - on tavalla tai toisella epätäydellinen. No ehkäpä vielä joskus tajuat tämän. Kauniita naisia on maailma täynnä. Paremman näköisiä kuin sinä. Jos teidän suhde on koko ajan tuollaista puntarointia- ei käy kateeksi.
[/quote]
Sun kannattaa panna pystyyn oma nettipraktiikka, kun noin näppärästi kykenet tekemään ihmisistä syväluotaavia luonneanalyysejä yhden viestin perusteella.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:06"]
[/quote]
[/quote]
Sun kannattaa panna pystyyn oma nettipraktiikka, kun noin näppärästi kykenet tekemään ihmisistä syväluotaavia luonneanalyysejä yhden viestin perusteella.
[/quote]
Kiitos edellinen, se en ollut minä eli ap.
Haluan selventää etten ole arvoiltani pinnallinen! Minä nimeomaan joudun mielestäni nyt puntaroimaan olenko "liian epäviehättävä" miehelleni. Koska tunnen kilpailua näiltä naisilta joille mieheni antaa huomiota ja katselee turhan pitkään. Tämä tuhoaa itsetuntoani koska olen herkkä ja kiltti ihminen.
Muista ap että varatut ei silmäpelitä, miehes luulee olevansa sinkku tai ei ehkä hän mutta ne naiset joita vilkuilee. Helpoimmalla voit päästä jos etsit ä itsellesi toinen sinkkumies joka uskollisempaa sorttia. Tuo sun nykyinen ei siltä vaikuta. Itsekin painin saman asian kanssa ja ratkaisin omaksi eduksi.
Exäni oli ihan samanlainen. Kääntyi melkein pää ympäri kun tuijotti muita naisia. Sitten väitti että ei muka tuijottanut. Itsetunto laski ihan nollaan kyseisen ihmisen kanssa. Noh, nykyinen mieheni on komeampi eikä katsele samalla tavalla muita. Ansaitset paremman miehen. Itsetuntokin nousee huimasti.