Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vanhat miesten t-paidat?

Vierailija
16.05.2015 |

Käytiin urakalla kaappeja läpi ja saatiin kasa miehen vaatteita, joille ei enää ole käyttöä. Suurin osa on vanhoja XL-kokoisia t-paitoja. Noita tuskin kukaan ostaakaan vai voiko joku pikkurahalla ostaa vaikka remonttivaatteiksi? Mitä muita käyttötarkoituksia keksisitte vanhoille t-paidoille? Ainakin rätteinä noita toki voi käyttää, kun silppuaa vaan pienemmiksi paloiksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekeräykseen, jos ovat hyväkuntoisia, huonot räteiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompele helmat umpeen. leikkaa hihat pois niin, että vain olkakappaleet jää jäljelle. persoonallinen kassi on valmis.

Vierailija
4/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotalliin puhdistus räteiksi.

Vierailija
5/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räteiksi. En ostaisi jonkun kulahtaneita paitoja, jos ei ole reikiä ja vähänkin kuosissa, niin laita Uffiin.

Vierailija
6/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rättejä, kauppakasseja, tyynynpäällisiä...tai uffin laatikko.

Vierailija
7/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina leikkaan vanhat t-paidat erikokoisiksi räteiksi.3099 Tulee käytettyä paidat loppuun asti. Jos joskus pyyhkii jotain likaisempaa, niin ei harmita laittaa rättiä heti käytön jälkeen roskiin.

Vierailija
8/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli numeroita väliin kasilla

Vierailija
9/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en oikeasti ymmärrä mitä rättejä te ihmiset oikein aina kassikaupalla tarviitte? Silloin mulla meni muutamia rättejä vuodessa kun omistin kissoja ja kissat joskus oksentaa.. Mutta mihin muuhun siis? No ok, autotalliin, pyörän ketjujen huoltoon esim.
Mutta ei niitä kohteita nyt mun mieleen kovin lukuisia tule, verrattuna tiensä päähän tulevan vaatteen määrään.
Oikean siivouksen hoidan minä ainakin nimittäin laadukkailla tuotteilla enkä millään paita-räteillä. Uskon että suurin osa muistakin näin tekee, koska onhan sillä suuri merkitys lopputuloksessa.

Vierailija
10/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaan matonkuteiksi ja myyn kirppareilla värilajitelmina aina 3-4 kiloa kassissa. Eihän siinä tuntipalkoille pääse, mutta ainakin menee käyttöön toisin kuin uffille laittamalla.

Vierailija
11/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontissa rättejä kului aika paljon. Myös silloin oli hyötyä, kun viemäri tukkeutui ja apukeittiössä nousi viemäri lattialle. Jossain on hyvä olla jemma, jonka tietää tarpeen tullen. Minä en ole edes leikellyt niitä, vaan ison t-paidan saa suoraan lastan ympäri.

Vierailija
12/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele niistä pikkareita...

Vierailija
13/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskikseen!