Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Anita Hirvosta otettu aikanaan mukaan Leidit lavalla-kiertueelle?

Vierailija
17.06.2022 |

Hirvoska viidenneksi leidiksi. Tai sitten Marion Rungin olisi voinut korvata. Mieluiten olisin korvannut Katri-Helenan, tylsä ja kopea, mutta se olisi kait ollut pyhäinhäväistys.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvonen on kyllä aliarvostettu laulaja.

Vierailija
2/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadoksissa ollut jo vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Tina Turner, eikö häntä siten kutsuttu joskus.

Vierailija
4/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita olisi laulanut muut suohon ja jättänyt täydellisesti varjoonsa. Eikä semmoinen ajatus sopinut niille diivoille.

Vierailija
5/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Tina Turner, eikö häntä siten kutsuttu joskus.

Ehkä hiusten takia?

Vierailija
6/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että "leidit" katsoivat Anitaa nenäänsä pitkin. Anita kun oli esittänyt isojen poikien lauluja ja ollut avoin alkoholismistaan.

Noista leideistä vain Paula Koivuniemi -ehkä- on mukava ihminen. Rung on hienostelija, Katri Helena hapannaama, vaikka jotain ihmisystävää esittääkin, ja Laven tunnetusti hankala noita-akka.

Vierailija
7/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidit lavalla -kiertue. Ei tule tosiaankaan mieleen, että Anita Hirvonen puuttuu kokoonpanosta. Hän on hyvä laulaja ja rempseä mimmi, mutta em. otsikon alla tuntisi varmaan itsekin olevansa väärässä paikassa. Anita Hienosen tyyppisille laulajille oma kiertue. Saattaisi menestyä jopa paremmin kuin Leidit.

Vierailija
8/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidit lavalla -kiertue. Ei tule tosiaankaan mieleen, että Anita Hirvonen puuttuu kokoonpanosta. Hän on hyvä laulaja ja rempseä mimmi, mutta em. otsikon alla tuntisi varmaan itsekin olevansa väärässä paikassa. Anita Hienosen tyyppisille laulajille oma kiertue. Saattaisi menestyä jopa paremmin kuin Leidit.

Vierailija
9/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvonen ei ole leidi.

Vierailija
10/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään leidi?

Vierailija
11/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku hieno nainen. Mä olen ns luonnonlapsi ja olin silmäasemalta ostamassa aurinkolaseja, niin myyjä sanoi, "et sä noita voi ostaa, koska nuo sopii vain leideille". En mennyt toistamiseen kyseiseeb firmaan.

Vierailija
12/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anita on räävitön ihminen jolta puuttuu itsehillintä, hän itse kertoi synttärihaastattelussaan Olga Ketoselle että saattaa alkaa itkemään ja huutamaan vaikka monta kertaa päivässä tunnetilojensa mukaan riippumatta siitä keitä on ympärillä. Leidit pitävät myös alkoholinkäyttönsä kurissa ja eivät näytä tarkoituksella eikä tahattomasti mauttomilta ja halvoilta. Hirvonen voi olla ihmisenä paljon mukavampi kuin Katri Helena mutta mikään leidi hän ei ole.

Vierailija
13/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lahjakas ja taitava laulaja sekä sympaattinen ja aito. Ei mikään pönöttäjä.

Vierailija
14/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lea Lavenin olisi voinut vaihtaa Hirvoseen. Lea Laven raakkuu kuin varis, kun taas Anita Hirvonen laulaa ja tulkitsee hienosti, herkästi ja tarvittaessa hauskasti.

Vierailija
15/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anita on räävitön ihminen jolta puuttuu itsehillintä, hän itse kertoi synttärihaastattelussaan Olga Ketoselle että saattaa alkaa itkemään ja huutamaan vaikka monta kertaa päivässä tunnetilojensa mukaan riippumatta siitä keitä on ympärillä. Leidit pitävät myös alkoholinkäyttönsä kurissa ja eivät näytä tarkoituksella eikä tahattomasti mauttomilta ja halvoilta. Hirvonen voi olla ihmisenä paljon mukavampi kuin Katri Helena mutta mikään leidi hän ei ole.

Kyllä Katri Helenallakin on omat hassutuksensa ainakin iltapäivälehtien mukaan.

Siis tunteisiin liittyen ainakin. Sinänsä ristiriitaisia tunteita herättävä Panu Rajalakin on kommentoinut aihetta lehdissä.

Vierailija
16/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anita on räävitön ihminen jolta puuttuu itsehillintä, hän itse kertoi synttärihaastattelussaan Olga Ketoselle että saattaa alkaa itkemään ja huutamaan vaikka monta kertaa päivässä tunnetilojensa mukaan riippumatta siitä keitä on ympärillä.

Eikös se ole Diivan merkki että itkee ja huutaa kun siltä tuntuu? Diivan siis hyvässä mielessä.

Vierailija
17/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lea Lavenin olisi voinut vaihtaa Hirvoseen. Lea Laven raakkuu kuin varis, kun taas Anita Hirvonen laulaa ja tulkitsee hienosti, herkästi ja tarvittaessa hauskasti.

Jaa? Tällä videolla ainakin Laven ainut kuka ei vedä nuotin vierestä. Mutta muut ehkä valkkasivat liian vaikeat kappaleet kun eivät ole Streisand, Cher tahi Irene Cara.

Vierailija
18/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidit pitävät myös alkoholinkäyttönsä kurissa ja eivät näytä tarkoituksella eikä tahattomasti mauttomilta ja halvoilta. Hirvonen voi olla ihmisenä paljon mukavampi kuin Katri Helena mutta mikään leidi hän ei ole.

Katri Helena näyttää ainakin tässä melkoiselta pyryharakalta. Ja vielä levyn kannessa.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/e/e5/Almaz.jpg

Vierailija
19/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku hieno nainen. Mä olen ns luonnonlapsi ja olin silmäasemalta ostamassa aurinkolaseja, niin myyjä sanoi, "et sä noita voi ostaa, koska nuo sopii vain leideille". En mennyt toistamiseen kyseiseeb firmaan.

En usko että sinulle on kukaan noin sanonut, kunhan keksit omasta päästäsi jonkun asiaan sopivan tarinan.

Vierailija
20/62 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ainoa edellä mainittu laulaja laulaa mielestäni kauniisti.

Jokaikistä menisi kuuntelemaan mielellään - yksin tai yhdessä esiintyen.

Ihania suomalaisia laulajia joka ainoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän