Onko sua yrittänyt iskeä koskaan paljon "alempitasoisempi"
Miten annat pakit heille, joilla ei ole koskaan mahdollisuuksia sinuun?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:35"]Kerran yksi vanhempi mies joka selitti vapautuneensa vankilasta kuukausi sitten. Uhosi kyllä olevansa täydellinen aviomies, mutta en uskonut.
[/quote]
Joo, just tällaset tyypit. Siihen, kun lisätään vielä epähygieenisyys. Ai ai, mikä mies ja naisille ei kelpaa, niin ollaan nirsoja ja ylimielisiä.
Mulla on sanaton sopimus naisten kanssa tästä asiasta. Mä en häiritse heitä ja he saavat häiritä mua. Hyvin on toiminut yli 20 vuotta.
M40
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:24"]On. Muutaman kerran on joku 10v nuorempi nainen joita täällä kutsutaan nimellä wt yrittänyt iskeä. Lisäksi he ovat aina ihan tosissaan kuvitelleet että syy miksi en ole ollut kiinnostunut olisi ollut se että he ovat yh-äitejä.
Tietysti itsekin karsastan tuota "alempitasoisempi" -sanaa, mutta näissä tapauksessa uskallan sanoa että niin oli.
Olen myös tavannut naisia jotka itse kuvittelevat tai pelkäävät olevansa minua "alempitasoisia", mutta näin ei todellakaan ole. Esimerkiksi yh-äidit (ei wt), vanhemmat naiset ja maahanmuuttajanaiset usein tuntevat tällaisia turhia pelkoja.
[/quote]
Sellaista voi tosissaan pitää alempitasoisena joka ei oikeasti ymmärrä sitä miksi ei kelpaakaan. Minua yritti joskus nuorena piirittää joku sekakäyttäjä jonka elämä oli täyttä sekoilua. Tämän sekoilun takia hänet lähetettiin sitten armeijastakin maitojunalla kotiin. Tämä tyyppi sitten uskoi että ei kelvannut minulle siksi kun ei ollut käynyt armeijaa.
Nuorena maaseudulla olin paikallisessa ravintolassa ja joku mies tuli hakemaan tanssimaan ja sano että uskaltaako mua tulla hakemaan
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:35"]Kerran yksi vanhempi mies joka selitti vapautuneensa vankilasta kuukausi sitten. Uhosi kyllä olevansa täydellinen aviomies, mutta en uskonut. [/quote] Joo, just tällaset tyypit. Siihen, kun lisätään vielä epähygieenisyys. Ai ai, mikä mies ja naisille ei kelpaa, niin ollaan nirsoja ja ylimielisiä.
[/quote]
Niinpä ja sitten jos kelpaa, niin joku kuvittelee, että ollaan samalla tasolla? Ei se niin mene. Ei spurgu kohoa vaikka joku ehjä, normaali nainen häntä hetken katselisikin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]
Ajatelkaa, jos vaikka Alexander Stubb alkaisi deitata jotain big brother- julkkista. Tasoero olisi huomattava, vai?? Tai prinsessa Victoria Teuvo Hakkaraista. Mistä muusta olisi kyse, jos ei tasoerosta?
[/quote]
Ei vaan ihmistyypistä, mutta vertauksesi hieman ontuvat. Onhan se Vikkani itsekin kunttisohjaajan kanssa naimisissa ja veljensä nai hetken kuluttua sen parjaamasi BB tähden.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:09"]
Oikeasti kuka aikuinen ihminen voi ajatella noin ja kehtaa vielä kirjoittaa? Ihmiset voivat olla erilaisia, kiinnostuneita eri asioista, eri tavalla koulutettuja, tulla erilaisista elämänpiireistä jne, mutta he eivät ole eritasoisia!
Ihana tulevaisuus lapsillamme
[/quote]
Kertokaa tuo briteille. he voivat olla eri mieltä kanssanne..
[/quote]
Miten britit tähän liittyy? Vanhaa luokkayhteiskuntaa ei kannata sotkea suomenkamaran meininkeihin, joiden luokkaerottelut on vasta lasten kengissä ja perustuu johonkin ihan sianpaskaan.
Ainakin ulkoisesti alempitasoinen, kyllä. Joskus olen tapaillutkin sellaista, kun ei ole ollut muuta seuraa tai koska olen pitänyt henkilön luonteesta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:05"]
Niin se luokittelu taitaakin tulla siis ulkoapäin, joltain muilta ihmisiltä.Vaikka kuinka mieskin tykkäis susta, niin jos sen kaverit tai muut miehet haukkuu ulkonäköä niin kyllä se ottaa niiltä onkeensa ja todella alkaa myös itse ajatella näin. Naisilla se ei mene niin ,koska naiset osaa ajatella itsenäisesti. Miehet ei useinkaan osaa.
[/quote]
Hahhahahah! Viikonlopun paras vitsi.
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne jutut ovat itsekseen feidaantuneet, kun en ole vaikuttanut kiinnostuneen/aktiivisen oloiselta
Eikö olisi reilua vaan sanoa suoraan?
Vierailija kirjoitti:
No paskapuhetta, ettei ole "tasoja". Vaikka kuinka kaunis ajatus se on niin kyllä vaan ihmisten mielissä on usein ajatus omasta tasostaan ja siitä, ketkä ovat omalla tasolla. He's way out of your league.
Oot oikeessa. Jengi o välil ihan kujalla.
En ajattele tasoeroja, ihminen joko kiinnostaa tai ei. Jos jutut ei kohtaa tai harrastukset ovat ihan eri maailmasta, elämänarvot tai ulkoisesti häiritsee jokin asia, kiinnostus lopahtaa. Koulutuksella tai varallisuudella ei ole mielestäni tekemistä sen kanssa, onko ihminen kiinnostava. Tietysti edellämainittujen puuttuminen kertoo sekin jostain.
Varmaan moni ajattelee minusta, että olen alempitasoinen, sattuneista syistä cv:llä en näytä kovin hyvältä. En ehkä muutenkaan, mutta ei haittaa mua :) Kauan sitten lopetin ajattelemasta sitä, mitä muut ajattelevat minusta, elämä on liian lyhyt siihen.
Älykkyys on kiinnostavaa, rohkeus ja se, että uskaltaa tehdä valtavirrasta poikkeavia asioita. Niinsanotusti seuraa omaa tähteään.
Listaan vielä ominaisuuksia, jotka voisi sitten mieltää alempitasoiseksi mielestäni: junttius, juppimaisuus, pyrkyryys, tyrkkyys, imelyys, teennäisyys, itsensä korostaminen, kaikennäköiset hyötymisyritykset toisista ihmisistä, kateellisuus, rasistisuus ja pröystäily.
Harvemmassa ovat sydämen sivistyneet, ahkerat, älykkäät, rohkeat, vaatimattomat ja menestyneet ihmiset. Ovat oikeita kultakimpaleita sekä ystävänä, että kumppanina.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]
Ajatelkaa, jos vaikka Alexander Stubb alkaisi deitata jotain big brother- julkkista. Tasoero olisi huomattava, vai?? Tai prinsessa Victoria Teuvo Hakkaraista. Mistä muusta olisi kyse, jos ei tasoerosta?
[/quote]
Todellakin. Prinsessa Victoria on "hienoon" perheeseen syntynyt tavis. Hakkarainen on sentään kahdesti vaaleilla valittu kansanedustaja.