Onko sua yrittänyt iskeä koskaan paljon "alempitasoisempi"
Miten annat pakit heille, joilla ei ole koskaan mahdollisuuksia sinuun?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:59"]
No paskapuhetta, ettei ole "tasoja". Vaikka kuinka kaunis ajatus se on niin kyllä vaan ihmisten mielissä on usein ajatus omasta tasostaan ja siitä, ketkä ovat omalla tasolla. He's way out of your league.
[/quote]
Nimenomaan. Parinvalinnassa tasoerot näkyvät oikein alastomimmillaan. Se on se kovin kilpakenttä minkä kohtaat. Kaikilla meillä on kuitenkin oikeus olla täällä, ihmisoikeudet ovat jakamattomat. ap
On, oikeastaan aina. Muutenhan olisinkin varmaan hyvin onnellinen :)
Mutta mä olen ruvennut olemaan näiden alempitasoisten kanssa sitten, ja siinä oli se hyvä puoli, että kun olin kuin jumalan lahja heille sain parempaa kohtelua, kuin "tasoisiltani".
Niin se luokittelu taitaakin tulla siis ulkoapäin, joltain muilta ihmisiltä.Vaikka kuinka mieskin tykkäis susta, niin jos sen kaverit tai muut miehet haukkuu ulkonäköä niin kyllä se ottaa niiltä onkeensa ja todella alkaa myös itse ajatella näin. Naisilla se ei mene niin ,koska naiset osaa ajatella itsenäisesti. Miehet ei useinkaan osaa.
Toistuvasti. Se on masentavaa miten niin törppöjä tuntuu riittävän. Ja oma tasoni on todistetusti aivan eri piireissä.
Oikeasti kuka aikuinen ihminen voi ajatella noin ja kehtaa vielä kirjoittaa? Ihmiset voivat olla erilaisia, kiinnostuneita eri asioista, eri tavalla koulutettuja, tulla erilaisista elämänpiireistä jne, mutta he eivät ole eritasoisia!
Ihana tulevaisuus lapsillamme
Spurgut yrittää aika usein tulla juttusille. Torjun heidät ystävällisesti, koska ovat alempaa tasoa kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:05"]
Niin se luokittelu taitaakin tulla siis ulkoapäin, joltain muilta ihmisiltä.Vaikka kuinka mieskin tykkäis susta, niin jos sen kaverit tai muut miehet haukkuu ulkonäköä niin kyllä se ottaa niiltä onkeensa ja todella alkaa myös itse ajatella näin. Naisilla se ei mene niin ,koska naiset osaa ajatella itsenäisesti. Miehet ei useinkaan osaa.
[/quote]
Kyllä mä ainakin luokittelen nämä asiat ihan itse. Mulle alempitasoinen oli esim. minua 12-vuotta vanhempi mies, jolla oli huonosti hoidetut hampaat, aivan keltaiset, kävi suojatöissä eikä ollut oikein mitään koulutusta, tai tehnyt koulutustaan vastaavaa työtä. Ei ollut ollut koskaan naimisissa, eikä edes avoliitossa.
Itse olen fiksu neljän laudaturin ylioppilas, kaunis, hoikka, siisti ja itsestäni huolta pitävä nainen, tosin silloin ainoa koulutukseni oli käsi- ja taideteollisuusoppilaitos. Nykyisin yliopistotasoinen. Mutta mulla oli masennusta ja se laski sitten tasoani todella alas. Ikävä kyllä, koska eihän masennus määrittele ihmisestä kuin pienen siivun mutta kuitenkin. Tai no inhosin mä seksiäkin, ja mies taas oli impotentti, joten sikäli sovimme hyvin yhteen.
Kyllä mua hävetti kun piti miestä esitellä tuttaville, mutta purin hammasta yhteen ja ajattelin, että tämä on minun elämääni.
Ajatelkaa, jos vaikka Alexander Stubb alkaisi deitata jotain big brother- julkkista. Tasoero olisi huomattava, vai?? Tai prinsessa Victoria Teuvo Hakkaraista. Mistä muusta olisi kyse, jos ei tasoerosta?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]
Ajatelkaa, jos vaikka Alexander Stubb alkaisi deitata jotain big brother- julkkista. Tasoero olisi huomattava, vai?? Tai prinsessa Victoria Teuvo Hakkaraista. Mistä muusta olisi kyse, jos ei tasoerosta?
[/quote]
Niinpä! Voisko 21 vastata tähän?
Alempitasoisia on yli 90%
Niistä pääsee helposti eroon :-)
Kääntyy vain ja kävelee pois, jos seuraavat, ne pitää eksyttää.
Paras tapa on ensin aina käyttää jotain muuta nimeä ja prepaid numeroa, jos haluaa vain käyttää niitä, eikä koskaan vie omaan kotiin!
Toisen romu on toisen aarre. Ei ole tasoja, on vaan eri makuja.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:04"]
No HUH HUH! Mikä i h m e luulet olevasi, kun tuollaista kysyt!? Millainen on mielestästi a l e m p i t a s o i n e n. Olet kertakaikkiaan naurettava olento kun noin luokittelet ihmisiä. HÄPEÄISIT!!!
[/quote]
Häpeä itse, kun kutsut lähimmäistäsi naurettavaksi olennoksi. Tuhma sinä..
En itsekään luokittele tasojen mukaan, mutta dumppasin yhden 25 vuotiaan miehen (oman ikäiseni), kun oli niin järkyttävän epähygieninen. Saunasta ja suihkusta tullessa laittoi samat vaatteet päälle, käytti samoja vaatteita useamman päivän. Jotkut farkut nyt on ok pitää muutama päivä, mutta saattoi pitää samaa t-paitaa viikon.
.
Ihmettelin miksi haisi aina hielle, ja se selvisi sillä, kun taktisesti rupesin voivottelemaan, kuinka deodoranttini on lopussa, ja pitäisi ostaa lisää. Tähän tokaisi, ettei ole käyttänyt dödöä sitten teinivuosien. Mieleni sitten järkkyi, ja sopersin vaan, että joo kyllä dödön käyttö on minulle ainakin tärkeää, koska tykkään huoltaa henkilökohtaista hygieniaani. Oli sitä mieltä, ettei dödö kuulu henk koht hygieniaan.
.
Kys. Mies valitteli hampaitaankin koko ajan, kuinka särkevät. Eipä ihmekkään, kun ienrajassa oli paksut mustat rajat, ja kulmahampaassa loisti iso reikä. Pussasin tätä tyyppiä tasan kerran, ja sekin oli sillein pintapuolisesti.
.
Tyyppi oli työtön, ilman minkäänlaista koulutusta, enkä tietenkään arvostanut kouluttautumattomuutta, itse olen opiskellut monta vuotta, välillä tein töitä pari vuotta, mutten silti pitänyt häntä mitenkään alempiluokkaisena.
.
Ja syyt pakkeihin oli huono hygienia, ja osaltaan ehkä tuo sossun rahoilla eläminen. En halua kumppaniksi sossupummia.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:15"]
Toisen romu on toisen aarre. Ei ole tasoja, on vaan eri makuja.
[/quote]
No, käsittääkseni tuossa on nimenomaan kyse tasoeroista.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]
[/quote]
Tai Carl Haglund ja Maisa Torppa? :D
Tai Bb-Niko N ja Sanni Grahn-Laasonen?
Oletpa miten kultturelli, koulutettu, taiteilija tai varakas tahansa, omasta mielestäsi hyvän näköinenkin, niin ei sinulla ainakaan sydämen sivistystä näytä olevan. Ei myös tippaakaan aitoa ihmistä. Ja mitä upeaa tai hienoa siinä kehonrakentajassa näät, kun kaltaiselleen olet liian alhainen.Kehonrakentaja ei ole aidosti urheilullinen vaan koroppaansa loputtomasti, itsekkäästi rääkkäävä tyyppi. - Samanlainen maan matonen sinustakin aikanaan tulee kuin rekkakuskeista, postiljooneista, insinööreistä, presidenteistä tai kuninkaista...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:09"]
Oikeasti kuka aikuinen ihminen voi ajatella noin ja kehtaa vielä kirjoittaa? Ihmiset voivat olla erilaisia, kiinnostuneita eri asioista, eri tavalla koulutettuja, tulla erilaisista elämänpiireistä jne, mutta he eivät ole eritasoisia!
Ihana tulevaisuus lapsillamme
[/quote]
Kertokaa tuo briteille. he voivat olla eri mieltä kanssanne..
Useasti. Sanon nätisti että olen varattu.
Niin, se kun inhoaa seksiä laskee omaa tasoa muuten aivan käsittämättömän alas. Miesten silmissä siis. Oli melkein mahdotonta löytää kivaa miestä kumppaniksi. Olisi nyt todella kiva kuulla nron 21 kommentit tähänkin. Minne sä oikein hävisit?!
23 (ja nro 18 myös)
No HUH HUH! Mikä i h m e luulet olevasi, kun tuollaista kysyt!? Millainen on mielestästi a l e m p i t a s o i n e n. Olet kertakaikkiaan naurettava olento kun noin luokittelet ihmisiä. HÄPEÄISIT!!!