Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sua yrittänyt iskeä koskaan paljon "alempitasoisempi"

Vierailija
23.05.2015 |

Miten annat pakit heille, joilla ei ole koskaan mahdollisuuksia sinuun?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:19"]

Oletpa miten kultturelli, koulutettu, taiteilija tai varakas tahansa, omasta mielestäsi hyvän näköinenkin, niin ei sinulla ainakaan sydämen sivistystä näytä olevan. Ei myös tippaakaan aitoa ihmistä. Ja mitä upeaa tai hienoa siinä kehonrakentajassa näät, kun kaltaiselleen olet liian alhainen.Kehonrakentaja ei ole aidosti urheilullinen vaan koroppaansa loputtomasti, itsekkäästi rääkkäävä tyyppi. - Samanlainen maan matonen sinustakin aikanaan tulee kuin rekkakuskeista, postiljooneista, insinööreistä, presidenteistä tai kuninkaista...

[/quote]

Ai kuolleenako sä rupeatkin vasta kaikkien kanssa seurustelemaan? 

Vierailija
62/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten palomiehet ja poliisit varattu vain kuumimmille yhtä treenatuille naisille?

Miten ne tasot ap tässä menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]

Ajatelkaa, jos vaikka Alexander Stubb alkaisi deitata jotain big brother- julkkista. Tasoero olisi huomattava, vai?? Tai prinsessa Victoria Teuvo Hakkaraista. Mistä muusta olisi kyse, jos ei tasoerosta?

[/quote]

Tai Carl Haglund ja Maisa Torppa? :D

Tai Bb-Niko N ja Sanni Grahn-Laasonen?
[/quote]

Tai BB- Niko ja Carl Haglund.Ei Haglund voi sille mitään, ettei ole Nikon tasoinen.

Vierailija
64/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Muutaman kerran on joku 10v nuorempi nainen joita täällä kutsutaan nimellä wt yrittänyt iskeä. Lisäksi he ovat aina ihan tosissaan kuvitelleet että syy miksi en ole ollut kiinnostunut olisi ollut se että he ovat yh-äitejä.

Tietysti itsekin karsastan tuota "alempitasoisempi" -sanaa, mutta näissä tapauksessa uskallan sanoa että niin oli.

Olen myös tavannut naisia jotka itse kuvittelevat tai pelkäävät olevansa minua "alempitasoisia", mutta näin ei todellakaan ole. Esimerkiksi yh-äidit (ei wt), vanhemmat naiset ja maahanmuuttajanaiset usein tuntevat tällaisia turhia pelkoja.

Vierailija
65/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa miten kultturelli, koulutettu, taiteilija tai varakas tahansa, omasta mielestäsi hyvän näköinenkin, niin ei sinulla ainakaan sydämen sivistystä näytä olevan. Ei myös tippaakaan aitoa ihmistä. Ja mitä upeaa tai hienoa siinä kehonrakentajassa näät, kun kaltaiselleen olet liian alhainen.Kehonrakentaja ei ole aidosti urheilullinen vaan koroppaansa loputtomasti, itsekkäästi rääkkäävä tyyppi. - Samanlainen maan matonen sinustakin aikanaan tulee kuin rekkakuskeista, postiljooneista, insinööreistä, presidenteistä tai kuninkaista...

[/quote]

Aika pahasti sä heti ajattelet kehonrakentajista. Olet silti mieleltäsi sydämensivistynyt?

Vierailija
66/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin mä koen, että joku ei ole tasoiseni, jos hän on selkeästi mua tyhmempi, eikä kommunikoinnista tule sen takia oikein mitään. Ja aivan sama toisin päin, jos joku minua paljon fiksummin keskusteleva koittaisi saada minusta ulos näkemyksiä, joita mulla ei ole, niin jos hän turhautuisi minuun, mutta ei sellaiseen, joka niitä osaisi antaa, niin ajattelisin, että oli kyse tasoeroista. 

Vierailija
67/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21!!!! Minne sä nyt oikein katosit! Olisi kiva kuulla perusteluja!!!

Vierailija
68/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Vierelläni on aito ihminen, emmekä aikoinaan ensimmäisenä kyselleet sivistystasoa tai varallisuutta. - Voit olla rikas, sivistynyt, luulet siksi olevasi parempi kuin muut. Mutta voi olla, ettet koskaan voi olla rakas tai rakastettu.

Vierailija
69/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupup

Vierailija
70/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]

Ajatelkaa, jos vaikka Alexander Stubb alkaisi deitata jotain big brother- julkkista. Tasoero olisi huomattava, vai?? Tai prinsessa Victoria Teuvo Hakkaraista. Mistä muusta olisi kyse, jos ei tasoerosta?

[/quote]

Tai Carl Haglund ja Maisa Torppa? :D

Tai Bb-Niko N ja Sanni Grahn-Laasonen?
[/quote]

Tai BB- Niko ja Carl Haglund.Ei Haglund voi sille mitään, ettei ole Nikon tasoinen.
[/quote]
Onko muuten olemassa julkkispariskuntia joissa toinen osapuoli on silminnähden "alempiarvoisempi"?

Vierailija
71/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote] Vierelläni on aito ihminen, emmekä aikoinaan ensimmäisenä kyselleet sivistystasoa tai varallisuutta. - Voit olla rikas, sivistynyt, luulet siksi olevasi parempi kuin muut. Mutta voi olla, ettet koskaan voi olla rakas tai rakastettu.

[/quote]

En sanonut olevani rikas tai sivistynyt, en ole tuo joksi luulet, enkä tajua, mitä pahaa siinä on, että ajattelee osan ihmisistä olevan tasoiseni? En sanonut kaikkien suonkaan olevan alapuolellani. Osa on myös yläpuolellani. Ja itse puhuit pahaa kehonrakentajista, miten se sopii yhteen tuon rakkausteemasi kanssa?

Vierailija
72/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todella usein. Välillä mietin, mitä näiden miesten päässä oikein liikkuu. Miksi minä päivittäin urheileva ja kaunis nainen haluaisin ruman ja laiskan miehen, jotain rajaa..

Vierailija
73/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kuvittelet siis itse että kelpaisit kenelle tahansa? Tai voisit itse rakastaa ketä tahansa? Jos et, niin miksi et? Sinä et siis koe, että sinua arvotetaan käytöksesi tai koulutustaustasi tai sosioekonomisten syiden mukaan, tai et itse arvota ihmisiä niiden tai minkään muunkaan mukaan?

Vierailija
74/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

sivistystason muuten näkee ihan kyselemättäkin. Varallisuudella ei ole minulle väliä. Otit sitten varmaan jonkun sammakon mieheksesi? Vai etkö? No mitenkäs sattui!

Vierailija
75/94 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Itse olen kerran ollut hieman kiinnostunut itseäni huomattavasti varakkaammasta miehestä, mutta en rahan takia. Enkä usko että se johtui alempiarvoisuudestani ettei vastakaikua tullut.

Vierailija
76/94 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun, akateemiseen missityyppiseen urheiluhulluun, on tällä hetkellä korviaan myöten ihastunut yksi duunarituttava joka ei pidä mistään "korkeakulttuurista", vihaa kuntoilua (on vähän plösö), viestit täynnä yhdyssanavirheitä: ) (on myös fiksuja duunareita!) No, jollain sairaalla tavalla tuon miehen ihastus imartelee, en tiedä miksi?!

Vierailija
77/94 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]

[/quote]BB-julkkis ja Stubb ei oikeastaan tunnu kovin epäsopivalta yhdistelmältä. Voi sitä selfieiden määrää tosin.

Vierailija
78/94 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua oo koskaan tultu iskemään. N22

Vierailija
79/94 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kait ruma kun vaan rumat ja köyhät miehet yrittää mua!

Vierailija
80/94 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi vanhempi mies joka selitti vapautuneensa vankilasta kuukausi sitten. Uhosi kyllä olevansa täydellinen aviomies, mutta en uskonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme