Onko sua yrittänyt iskeä koskaan paljon "alempitasoisempi"
Miten annat pakit heille, joilla ei ole koskaan mahdollisuuksia sinuun?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 10:08"]En tajua näitä tasojuttuja. Mulla on hyvä tutkinto (LL), hyvä palkka (reilu 5k€/kk), kiva kaksio keskustassa, penkistä nousee 110kg ja cooperissa 3050m. Kukaan ei koskaan tule iskemään. Oonko nyt sitten hyvä- vai huonotasoinen?
M33
[/quote] Oot kuuminta tasoa, ja jos nuo faktat olis tatuoitu sun otsaan niin varmasti tulis iskemään naiset valtoimenaan. Ainaki moni minun korkeakoulutetuista +30v sinkkukavereista etsiskelee juurikin varakasta lääkärismiestä :)
Minä en edes ajatellut kuolutusta tai työtä, kun mietin tasoeroja. Vaan sitä, kuinka jollakin on heikot sosiaaliset taidot, on persoonallisuushäiriöitä, addiktioita, ei pidetä huolta ulkonäöstä, 20 cm lyhyempi ja 40 kg painavampi kuin minä, ei osaa ylläpitää ihmissuhteita, elämänhallinta retuperällä, ei käytöstapoja, on omituinen, itseaiheutettuja sairauksia, välinpitämättömyyttä...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 10:08"]
En tajua näitä tasojuttuja. Mulla on hyvä tutkinto (LL), hyvä palkka (reilu 5k€/kk), kiva kaksio keskustassa, penkistä nousee 110kg ja cooperissa 3050m. Kukaan ei koskaan tule iskemään. Oonko nyt sitten hyvä- vai huonotasoinen?
M33
[/quote]
Mene johonkin gay-paikkaan.
kerran en yhelle miehelle kelvannut kun hän piti minua alempi tasosena.olen naisellinen nainen ja hän piti sitä jotekin huoramaisena asiana. mutta se oli hänen ongelma.aika moni ällö mies on mua iskeny mutta en ole lähtenyt
Yläasteen aikainen ihastukseni, joka oli kaunis mutta nokkava typy. 15 vuotta myöhemmin törmäsi minuun kapakassa ja vonkasi mukaansa.
Mutta, entinen nörttihirvitys (josta oli tullut "komea mies" kuten hän asian ilmaisi) ja entinen joka kundin kuolaama isotissitiukkaperse (nykyinen kahden lapsen yyhoo, +20 kg einiininnostavaenää) eivät nyttenkään löytäneet yhteistä säveltä...tällä kertaa katsoin olevani se, joka päätti ettei tasot kohtaa.
Baareissa jokusen kerran. Vaihdan muutaman sanan ihan ystävällisesti ja sitten tulee joku kaveri viemään muualle. Kerran yksi tuttu. Olin välttelevä, mikä oli aika helppoa, kun tyyppi itse keksi hyvän (teko)syyn sille, miksi minun on hankalaa nähdä. Epäili siis, että sen takia varmaan en pystyisi helposti näkemään ja myötäilin, vaikka se ei pitänyt paikkaansa. Ymmärsi yskän sitten jossain vaiheessa. Ollaan vieläkin välillä tekemisissä, koska meillä on paljon yhteisiä ystäviä ja ollaan ihan hyvissä väleissä.
kyllä ne jutut ovat itsekseen feidaantuneet, kun en ole vaikuttanut kiinnostuneen/aktiivisen oloiselta
Minä löin kerran yhdeltä nirppanokalta hampaat kurkkuun.
Minua on yrittänyt iskea monikin ihminen, jonka olen sitten syystä tai toisesta torjunut, mutta kukaan heistä ei ole ollut mikään hemmetin "alempitasoinen", vaan ovat olleet ihan vaan ihmisiä, monenlaisia, omanlaisiaan, mutta jollakin tapaa vain minua kiinnostamattomia nämä torjutut siis. Minä en luokittele ihmisiä tasoihin, koska olen mukava ja empaattinen ihminen.
joo,siis tuo tasoluokittelu on todella outoa. Ei ihmisiä siten voi luokitella. Mutta siis varmaan joku minustakin niin ajatellut, ja olen nainen siis.
Mä en pidä tosta ajattelusta, että joku on parempi ja joku huonompitasoinen. Jotkut vaan eivät ole samaa tyyppiä keskenään, siinä se.:p
No paskapuhetta, ettei ole "tasoja". Vaikka kuinka kaunis ajatus se on niin kyllä vaan ihmisten mielissä on usein ajatus omasta tasostaan ja siitä, ketkä ovat omalla tasolla. He's way out of your league.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:55"]
joo,siis tuo tasoluokittelu on todella outoa. Ei ihmisiä siten voi luokitella. Mutta siis varmaan joku minustakin niin ajatellut, ja olen nainen siis.
[/quote]
voihan sitä luokitella koulutustason tai tulotason tai ulkonäkötason perusteella... tai käytöstapojen hallinnan perusteella... tai vanhempien sosioekonomisen aseman perusteella
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:45"]
Miten annat pakit heille, joilla ei ole koskaan mahdollisuuksia sinuun?
[/quote]
Minkälainen ihminen on sinulle ap alempitasoisempi kuin itse olet?
Voiko olla tästä alempana enää kukaan :( Eli ei ole koskaa.
Monet silti jollain tavalla määrittelevät, että kuka on kenenkin kanssa samalla viivalla. Yhteiset tutut kommentoivat joko suoraan minulle tai kuulin jotain kautta jonkun sanoneen, että olin "eri tasoa" miehen kanssa. Ja ettei miehen mahikset olleet suuria. t.2
Kärvensin sen level 7 fireballilla.
Monesti. Olen taidealalla ja korkeasti koulutettu. Kulttuurinen tasoni on siis aika korkealla. Kerran esim. sinänsä sympaattinen rekkakuski tuli iskemään ja puhui aivan kömpelöitä. Olin ystävällinen, mutta kerroin sitten rehellisesti, etten ole kiinnostunut. Kai niitä "tasoja" on erilaisia. Ajattelen, että en ole tarpeeksi "tasokas" esim. kehonrakentajalle, sillä en ole lainkaan urheilullinen.
Mä itse sanoisin olevani sellainen 4/10
Ja olen muuten ihan tyytyväinen itseeni. En ole ruma, tyylini on vain sellainen mistä pojat eivät niin kiinnostu.
T loluta 16.v
No on joo.. esim. Minua 20 vuotta vanhempi mies, joka on miltei minua lyhyempi ja ylipainoinen. Itse olen hoikka ja nätti. Miehet ovat rohkeita, ne yrittävät vaikka mahdollisuuksia ei olisikaan, naiset ymmärtävät minusta paremmin oman ns. Tasonsa.