Mies, miksi et halua suihinottoa?
Muutama kuukausi sitten tutustuin kaikin puolin kivaan mieheen ja hiljattain aloitimme intiimin kanssakäymisen. Seksi onnistui muuten mukavasti, mutta kun esileikin aikana olin aikeissa maistaa hänen ihanaa penistään, mies työnsi hellästi hymyillen pääni pois alakerrasta ja sanoi, että tuo homma ei ole oikein hänen juttunsa.
Tilanne oli yllättävä, sillä kohdalleni ei ole aiemmin osunut miestä, joka ei halua kaluaan hyväiltävän suulla. Exän kanssa suuseksi puolin ja toisin kuului vakiona lämmittelytouhuihin ja samoin muutamassa suhteessa sitä ennen.
Voisiko joku mies nyt tarkemmin kertoa mistä syistä johtuen ei pidä suuseksistä saavana osapuolena? Entä onko miestä mahdollista käännyttää pitämään suuseksistä vaikkapa jotenkin pikkuhiljaa totuttelemalla?
Kommentit (79)
Minusta se vaikuttaa naisen alistamiselta. Epämukavaa katsella kun muija lutkuttaa siellä alhaalla.
Suostutko itse siihen että mies nuolee sinua? Itselleni suihinotto käy kyllä, mutta jos en itse saa nuolla pillua niin ei tee mieli antaa naisen ottaa suihin.
Naiset eivät oikeasti ymmärrä, että miehissäkin on eroja!?
Ymmärtävätkö samat naiset kuitenkin sen, etteivät kaikki naiset pidä samoista asioista?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:28"]Yleensä kyse on vain siitä, että miehellä on ollut joko huonoja kokemuksia (=hampaat), tai sitten haluaa olla suihkunraikas ja pelata varmanpäälle, jotta naisellakin olisi hyvä olla.
[/quote]
Joo aivan mahdotontahan olisi, että ihmisillä olisi yksilöllisiä mieltymyksiä.
Väite, että en haluaisi suihinottoa, on minua vastaan masinoitu ilkeämielinen kampanja. Haluaisin käyttää tämän tilaisuuden voidakseni toidistaa nämä valheelliset väitteet vääriksi. Ap, olettaen, että olet nainen, olet tervetullut luokseni suorittamaan fellaation 2-5 kertaa päivässä, seuraavan 12 kk ajan. Jos näyttää siltä, että nämä väitteet jatkuvat, voimme pidentää ajanjaksoa.
mies
Outo ajatus näin miehenä että kieltäytyy siitä, mutta kaipa meitäkin on joka lähtöön. Itse en kieltäytyisi, pikemminkin turhan harvinainen herkku täälläpäin...
Miksi itse en pidä; suurinosa suihinotoista ei ole ollut kovin kummoisen tuntuista, nainen ei ole osannut aistia mikä tuntuu minusta hyvältä vaan on tehnyt aika rutiinisti asiaa. Toinen asia on se että minua alkaa haluttamaan silloin tehdä jotain muuta, eli haluan naista lähemmäs.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:29"]Minusta se vaikuttaa naisen alistamiselta. Epämukavaa katsella kun muija lutkuttaa siellä alhaalla.
[/quote]
Voithan roikkua pää alaspäin vaikka katosta, niin, että se muija voi hoidella sua siellä ylhäällä.
Kai niitä syitä miehillä on, mutta valitettavasti mulle olisi turn off. Tulisi olo, että mies on estynyt ja mun osalta seksi olisi teennäisen pidättyväistä, koska rakastan monipuolista seksiä ja suun ja kielen kanssa kiusoittelua.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:28"]
Yleensä kyse on vain siitä, että miehellä on ollut joko huonoja kokemuksia (=hampaat), tai sitten haluaa olla suihkunraikas ja pelata varmanpäälle, jotta naisellakin olisi hyvä olla.
[/quote]
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Nuo kuulostavat ihan järkeenkäyviltä syiltä.
ap
Pelkää että puret. Suihinantamisessa on aina riskinsä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:30"]
Suostutko itse siihen että mies nuolee sinua? Itselleni suihinotto käy kyllä, mutta jos en itse saa nuolla pillua niin ei tee mieli antaa naisen ottaa suihin.
[/quote]
Johan on tilanne sulla/teillä.
Eiköhän se yleensä mene niin että tykkää että itselleen annetaan suuseksiä mutta itse ei tykkää antaa toiselle. Noh, joskus noinpäinkin sitten.
Niin, ja eiköhän suurin osa miehistä nauti suihinotosta. Otsikon avaajan mies melkoinen poikkeus.
Mulla on rakastaja, joka kertoi tykkäävänsä antaa suuseksiä enemmän kuin saada sitä. Nykyään kuulemma saisin antaa sitä koko ajan, eli aikaisemmat seksikumppanit eivät olleet osanneet hoitaa hommaa tavalla joka kuumentaa miehen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:38"]Kai niitä syitä miehillä on, mutta valitettavasti mulle olisi turn off. Tulisi olo, että mies on estynyt ja mun osalta seksi olisi teennäisen pidättyväistä, koska rakastan monipuolista seksiä ja suun ja kielen kanssa kiusoittelua. [/quote] Sopii miinustella. Tuskin miehetkään kovasti haaveilevat pidättyväisestä ja estyneestä naisesta? Jos mun housut kastuu siitä, että mies ottaa tukasta kiinni ja käskee imeä, niin miksi ottaisin miehen, joka ei saa mua kiihottumaan? Mulle seksi on tärkeää, enkä halua miestä, jonka kanssa seksi olisi epätyydyttävää. Huomauttaisin, että kyseessä ei ole ulkoinen ominaisuus, jolle mies ei voi mitään. Pinnallisempia naisiakin varmasti on!
[/quote]
Ei minun miinuseni ainakaan johtunut siitä, että haluat tietyntyyppisen miehen. Asenteesi on ärsyttävä. Ihan kouriintuntuvana esimerkkinä "teennäisen pidättyvää".
Että mies teeskentelee jos ei ihan oikeasti tykkää jostain mistä sinusta tulisi tykätä?
[/quote] ei. Ei tarvitse teeskennellä, kun ei ole pakko takoa päätään seinään. Ei kannata alkaa suhteeseen kumppanin kanssa, jonka kanssa turhautuu seksuaalisuuden tukahduttamiseen. Silloin kenenkään tarpeita ei tukahduteta, ketään ei pakoteta ja oma kumppani riittää. Ei tule pihtaamista, kun seksi on molemmista nautittavaa, yhteistä huvia, jossa molemmat voivat toteuttaa itseään.
Joku aiemmin kauhisteli seksuaalista yhteensopimista parisuhteen kriteerinä. Musta se on tärkeää. Säännöllinen, hyvä ja nautinnollinen seksi lujittaa parisuhdetta, vähentää riitoja ja lisää onnellisuutta. Kosketus, seksi ja orgasmi lisäävät oksitosiinin määrää, joka tekee rakastumisen tunteen uudelleen ja uudelleen pitkässäkin parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:38"]Kai niitä syitä miehillä on, mutta valitettavasti mulle olisi turn off. Tulisi olo, että mies on estynyt ja mun osalta seksi olisi teennäisen pidättyväistä, koska rakastan monipuolista seksiä ja suun ja kielen kanssa kiusoittelua. [/quote] Sopii miinustella. Tuskin miehetkään kovasti haaveilevat pidättyväisestä ja estyneestä naisesta? Jos mun housut kastuu siitä, että mies ottaa tukasta kiinni ja käskee imeä, niin miksi ottaisin miehen, joka ei saa mua kiihottumaan? Mulle seksi on tärkeää, enkä halua miestä, jonka kanssa seksi olisi epätyydyttävää. Huomauttaisin, että kyseessä ei ole ulkoinen ominaisuus, jolle mies ei voi mitään. Pinnallisempia naisiakin varmasti on!
[/quote]
Että mies teeskentelee jos ei ihan oikeasti tykkää jostain mistä sinusta tulisi tykätä?
[/quote] Siis ei mies teeskentele tietenkään, eikä tarvitse! Vaan minä joutuisin teeskennellä, en voisi rentoutua ja heittäytyä.
Ei seiso jos ei näe peppua. Menkää kuusysiin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Suostun kyllä mielellään ja niin tämä mies tekikin minulle, mutta ei itse halunnut vastavuoroisesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:22"]
Muutama kuukausi sitten tutustuin kaikin puolin kivaan mieheen ja hiljattain aloitimme intiimin kanssakäymisen. Seksi onnistui muuten mukavasti, mutta kun esileikin aikana olin aikeissa maistaa hänen ihanaa penistään, mies työnsi hellästi hymyillen pääni pois alakerrasta ja sanoi, että tuo homma ei ole oikein hänen juttunsa.
Tilanne oli yllättävä, sillä kohdalleni ei ole aiemmin osunut miestä, joka ei halua kaluaan hyväiltävän suulla. Exän kanssa suuseksi puolin ja toisin kuului vakiona lämmittelytouhuihin ja samoin muutamassa suhteessa sitä ennen.
Voisiko joku mies nyt tarkemmin kertoa mistä syistä johtuen ei pidä suuseksistä saavana osapuolena? Entä onko miestä mahdollista käännyttää pitämään suuseksistä vaikkapa jotenkin pikkuhiljaa totuttelemalla?
[/quote]Kaikki ei pidä kaikesta. Ei pidä pakottaa. Miehille suuseksi on keskimäärin paljon tärkeämpää kuin naisille, mutta poikkeuksiakin on.
-Mies 29v + 1v-
Yleensä kyse on vain siitä, että miehellä on ollut joko huonoja kokemuksia (=hampaat), tai sitten haluaa olla suihkunraikas ja pelata varmanpäälle, jotta naisellakin olisi hyvä olla.