Miehiin pätee tosi usein: mitä rumempi naama, sitä parempi muna!
Ja kääntäen! Tämä voi olla myös yksi syy siiihen miksi komeimmat miehet viettövät aikaansa saleilla kehoaan treenaten. Saavatpa edes jotain kompensaatiota alemmuuskompleksilleen.
Kommentit (23)
It's true! Tuo on niin totta. Minä kerran ihan vahingossa ihastuin yhteen mieheen. Hän ei todellakaan ollut hyvännäköinen, suorastaan ruma. Hän vaan oli vaan niin mukava ja ihana mies, niin toki siinä helposti sitten ihastui sisimpään ja hän osasi kyllä rakastella tooodella hyvin. Tähän asti ehkä kuitenkin se parhain seksikokemus hänen kanssa, koska muna oli iso ja mies osasi käyttää sitä. Voi niitä aikoja. :)
George Clooneylla ja Sean Connerylla on sitten varmaan aika katkaravut.
Niinhän se on, ettei koiraa ole karvoihin katsominen. Katsopa kuitenkin tarkkaan, niin näet siinä rumassa naamassakin jotakin kaunista.
Mitä iloa siitä hyvästä munasta sitten on?
Samoin rumilta naisilta saa parempaa pesää :) he kai yrittävät niin tosissaan että mies nauttisi ja heistä löytyisi edes jotain hyvää jollei se ole naama ja kroppa :)
No mieheni on pitkä, komea, sekä lihaksikas. Menestynytkin vielä. Silti hänellä on isoin kalu, minkä olen nähnyt (21 cm).
Itse olen pitkä, timmi ja kuulemma kauniskin, ja olen aina sängyssä kehuja saanut. Vaikka tiedän, että olen "hyvännäköinen", yritän silti tehdä kaikkeni, jotta miellyttäisin kumppania.
Joten anteeksi vain, your argument is invalid.
Mites muuten naisilla. Mitä rumempi naama sitä parempi sängyssä? Minusta tuntuu että pätee.
Moi. Osaatteko neuvoa, jos reseptissä lukee, että 4 dl lihalientä. Jos lihaliemeen käytetään valmiita lihaiemikuutioita, niin laitetaanko tuohon 4 desilitraan 1 lihaliemikuutio vai miten homma menee. Entä jos ohjeessa lukisikin vaikka 1 litra lihalientä niin laitetaanko veden sekaan tässäkin tapauksessa vain 1 lihaliemikuutio?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:56"]
Samoin rumilta naisilta saa parempaa pesää :) he kai yrittävät niin tosissaan että mies nauttisi ja heistä löytyisi edes jotain hyvää jollei se ole naama ja kroppa :)
[/quote]tai ehkä jos on maskuliinisen oloinen esim. niin sexdrive on muutenkin korkeampi. Ainakin mun kohdalla näin -nainen
En aio ottaa selvää kun toi oma 187/95kg bodattu komistus omaa vielä ison vehkeenkin.
Ei kyllä taida pätee minunkaan mieskokemuksella.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:47"]Moi. Osaatteko neuvoa, jos reseptissä lukee, että 4 dl lihalientä. Jos lihaliemeen käytetään valmiita lihaiemikuutioita, niin laitetaanko tuohon 4 desilitraan 1 lihaliemikuutio vai miten homma menee. Entä jos ohjeessa lukisikin vaikka 1 litra lihalientä niin laitetaanko veden sekaan tässäkin tapauksessa vain 1 lihaliemikuutio?
[/quote]
Tänne piti kommentoida siis, että lihaliemi on niin tujua tavaraa, että yksi riittänee. Mitä mieltä olette muyten Ikeasta noin yleensä?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:47"]Moi. Osaatteko neuvoa, jos reseptissä lukee, että 4 dl lihalientä. Jos lihaliemeen käytetään valmiita lihaiemikuutioita, niin laitetaanko tuohon 4 desilitraan 1 lihaliemikuutio vai miten homma menee. Entä jos ohjeessa lukisikin vaikka 1 litra lihalientä niin laitetaanko veden sekaan tässäkin tapauksessa vain 1 lihaliemikuutio?
[/quote]
Tänne piti kommentoida siis, että lihaliemi on niin tujua tavaraa, että yksi riittänee. Mitä mieltä olette muyten Ikeasta noin yleensä?
[/quote]
(Meni äsken väärään ketjuun XD)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:47"]Moi. Osaatteko neuvoa, jos reseptissä lukee, että 4 dl lihalientä. Jos lihaliemeen käytetään valmiita lihaiemikuutioita, niin laitetaanko tuohon 4 desilitraan 1 lihaliemikuutio vai miten homma menee. Entä jos ohjeessa lukisikin vaikka 1 litra lihalientä niin laitetaanko veden sekaan tässäkin tapauksessa vain 1 lihaliemikuutio? [/quote] Tänne piti kommentoida siis, että lihaliemi on niin tujua tavaraa, että yksi riittänee. Mitä mieltä olette muyten Ikeasta noin yleensä?
[/quote]
Kiitos tiedosta. Itse en tykkää Ikean tuotteista. Ovat jotenkin halvan oloisia ja lastulevymäisiä. Mielummin ostan kunnollisia huonekaluja. En kyllä pidä Ikean muistakana tuotteista.
Olet ilmeisesti tehnyt runsaasti empiirisiä testejä - tai olet ruma mies, joka uskoo olevansa hyvä sängyssä.
Oman kokemukseni mukaan ap on väärässä. Mitä parempi naama, sen parempi yleensä muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:26"]
Ja kääntäen! Tämä voi olla myös yksi syy siiihen miksi komeimmat miehet viettövät aikaansa saleilla kehoaan treenaten. Saavatpa edes jotain kompensaatiota alemmuuskompleksilleen.
[/quote] kyllä siellä on niitä läskejä vähemmänkin komeita jos kuinka paljon, lähden konta kuntosalille ja harvemmin näkee hyvännäköisiä miehiä siellä
Oletkos monetkin munat käynyt kopeloimassa läpi? MIllainen otanta tässä tutkimuksessa oli?