Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin takia!

Vierailija
22.01.2022 |

Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.

Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.

Kommentit (1009)

Vierailija
501/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena jos en tuntisi henkistä yhteyttä mieheen niin en myöskään harrastaisi seksiä hänen kanssaan.

En ymmärrä lainkaan tätä ajattelua, että kun on seksiä niin se sulkee pois henkisen puolen suhteesta.

Joko tai. Ei pidä paikkaansa läheskään kaikilla.

Vierailija
502/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ollaan puolisoni kanssa molemmat aseksuaaleja, niin ei tarvitse seksistä ottaa pulttia.

No te olette todella onnellisia, teidän ei kinä tarvitse kokea sitä kiihkoa kun rakastelee oikein kunnolla. Ette tunne sitä kun hiki valuu, pitää toista sylissä ja molemmat laukeaa yhtä aikaa. Voi kun te olette onnellisia meihin tavallisiin verrattuna.

Minua ei yhtään houkuttele kuvatunlainen toiminta. Olenko epätavallinen?

eri

Eikö kukin saa elää tavallaan ja tehdä omat valintansa. Saanko minä ihmetellä jos sinä et nauttisi kuvatusta tilanteesta? Enemmistö meistä ihmisistä pitää seksistä ja kysymys taisi olla rivien välistä, miksi miehet ovat sikoja ja haluavat seksiä? Olen mies ja haluan seksiä, olenko epätavallinen?

Minä olen aikuinen ja ymmärrän että ihmiset ovat erilaisia, kasvavat, sairastuvat, väsyvät, tervehtyvät. Aikuinen ymmärtää, että myös seksi muuntuu siinä missä muu elämä.

Mies kasvaa, sairastuu ja todellakin väsyy töistä. Yllätys, miehet silti haluaa seksiä.  Ainut mies joka ei halua seksiä on nalkutettu ja väsytetty hengiltä, onko ihme jos hakee onnea muualta tai eroa?

On se ihme, että pitää aina pitää yleistää omat uskomukset koskemaan kaikkia. Todella rajoittunut näkemys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain? Miten harvoin panette jos kerta viikossakin on liikaa?

Vierailija
504/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä keskustelussa ei nosteta kissaa pöydälle? Tosiasia on että valtaosa naisista muuttuu haluttomuksi parisuhteissa, jolloin miehen rooliksi tulee pelkkä maksaja ja talonmies. Tähän tulee vastaamaan välittömästi kasa "naisia", jotka ovat aktiivisia seksissä. Fakta on kuitenkin se, että naisten haluttomuus on äärimmäisen yleistä.

Niinhän se on, että papin aamen ja hääkakku ovat pahimmat seksintappajat. Kun on menty naimisiin, tehty lapsi, ostettu hybridi-Volvo ja rakennettu bulkkitalo soramontun laidalle niin reidet voi liimata kiinni. Miehen kynnys lähteä kävelemään on jo sen verran korkealla, että se riski on sen arvoista ja seksin voi lopettaa. Jos mies kyrsiintyy tilanteeseen niin voi uhriutua, että kyllä meillä on kaikki hyvin ilman seksiäkin.

Vierailija
505/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena jos en tuntisi henkistä yhteyttä mieheen niin en myöskään harrastaisi seksiä hänen kanssaan.

En ymmärrä lainkaan tätä ajattelua, että kun on seksiä niin se sulkee pois henkisen puolen suhteesta.

Miehille nainen on aina ensisijaisesti _reikä_. Noita ”henkisiä yhteyksiä” me tarinoimme teille että sitä reikää irtoaisi, ei me tyhmiä olla 😉

Vierailija
506/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä seksistä tekee joillekin niin työlään ja vastenmielisen asian? Onko ylipainoisilla suomalaisilla niin kertakaikkisen huono kunto, että jo siinä miehen alla makaaminen vie voimat, vai? En itse voi naisena käsittää mikä siinä on niin vaikeaa. Minusta se on mukavaa puuhaa vaikka olisin väsynytkin. Silloin annan ”itsekkäästi” miehen tehdä suurimman työn ja itse vain nautiskelen.

Jos mies on niin inhottava, ettei tee edes mieli vastaat hänen tarpeisiinsa ja haluihinsa, niin miksi sellaisessa miehessä täytyy roikkua? Ei voi ymmärtää. Säälittävää.

Seksi on työlästä ja raskasta, jos päälle kiipeää 160 kiloinen isomahainen mies, joka kuvittelee olevansa letkeälanteinen adonis. Ja kyllä, se miehen alla makaaminen vie todellakin voimat. Sitten ihmetellään, kun toinen ei jaksa.

Vierailija
507/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrys lienee puoliteholla muutenkin. Eihän kukaan ole tuota edes väittänyt. Vaan, että moni saa niin täyden tyydytyksen jo henkisellä yhteydellä, ettei välttämättä koeta tarvetta muuhun samassa mittakaavassa kuin vaikkapa sinä.

Vierailija
508/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa perseeltä kuulostavia suhteita ihmisillä. Vaimoni ainakin haluaa yhtä usein kun minä, monta kertaa viikossa, ja on lapsia. Eikä koskaan ole pakkopullaa kummallekaan. Ihan vain mulle antaa myös suikkareita monta kertaa viikossa kun ei itse halua. Ja sänkytouhuissa hoidan aina hänelle myös orkun, sanomattakin selvä. Seksi on ihanaa <3 Ehkä toimivan seksin takia ei myöskään riidelläkään koskaan kun kummallakin jyllää aina nämä onnellisuushormoonit? :)

Ajattele, että kuvailemasi ihana arkenne kuulostaa jostain toisesta ihmisestä ihan perseelle. Ja tämä ihminen voi silti olla erittäin onnellinen omassa elämässään, omassa perheessään, omassa suhteessaan.

Niin. No, AP:n mies ei ole onnellinen ja siksi tulee ero.

Vierailija
509/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa perseeltä kuulostavia suhteita ihmisillä. Vaimoni ainakin haluaa yhtä usein kun minä, monta kertaa viikossa, ja on lapsia. Eikä koskaan ole pakkopullaa kummallekaan. Ihan vain mulle antaa myös suikkareita monta kertaa viikossa kun ei itse halua. Ja sänkytouhuissa hoidan aina hänelle myös orkun, sanomattakin selvä. Seksi on ihanaa <3 Ehkä toimivan seksin takia ei myöskään riidelläkään koskaan kun kummallakin jyllää aina nämä onnellisuushormoonit? :)

Ajattele, että kuvailemasi ihana arkenne kuulostaa jostain toisesta ihmisestä ihan perseelle. Ja tämä ihminen voi silti olla erittäin onnellinen omassa elämässään, omassa perheessään, omassa suhteessaan.

Tämä🤢 Minua oikeasti _oksettaisi_, jos kumppanini kävisi jossakin selvittämässä, että ”ei riidellä kun hinkataan elimiämme, hormonit hyrrää niin!” Oikeasti. Haluaisin kuolla jos rinnallani olisi tuollainen otus.

Jos ajatuskin seksuaalisuudesta ällöttää niin että tekee mieli nimitellä ja jopa kuolla, niin ehkä olisi syytä hakeutua terapiaan.

Vierailija
510/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto näitä teidän juttuja. 🤣

Kyllä ns. normaalit ihmiset yleensä haluavat myös seksiä puolisonsa kanssa. Ei kai tämä oikeasti voi kenellekään olla yllätys edes av:lla?

Vierailija
511/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä🤢 Minua oikeasti _oksettaisi_, jos kumppanini kävisi jossakin selvittämässä, että ”ei riidellä kun hinkataan elimiämme, hormonit hyrrää niin!” Oikeasti. Haluaisin kuolla jos rinnallani olisi tuollainen otus.

Siksipä liitytkin AP:n kanssa epäonnistuneiden seksittömien parisuhteiden kerhoon.

Vierailija
512/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksi ja seksuaalisuus on iso osa hyvinvointia ja sitä että koen itseni terveeksi, se parantaa itsetuntoa ja syventää suhdetta toiseen. On meilläkin pitkässä suhteessa välillä kuivia kausia, mutta jos puolisoni  ilmoittaisi ettei halua enää seksiä, olisi se minulle syy erota vaikka muuten meillä on ihana suhde.

Sori nyt vaan, mutta monelle ihmisille seksi on iso juttu ja se on ok. On sekin ok jos se ei kiinnosta, mutta et voi vaatia että toinen elää seksitöntä elämää vain siksi ettei sinua huvita.

Ei voikaan vaatia, mutta silloin kun menee naimisiin ja päättää tehdä jälkikasvua, pitäisi suuremman seksilibidon omaavankin ymmärtää, ettei se puoliso ole mikään seksiorja, ja puolison selibaatti on mahdollinen. Silloin olisi aika kasvaa aikuiseksi ja mieluiten huoltaa parisuhdetta lapsien parasta ajatellen, eikä heittäytyä eläimeksi. Joku roti näihin touhuihin nyt taas ihmiset!

Mutta sitten taas jos sillä alapäällä on ihan pakko leikkiä niin minä ainakin pidän teitä pelleinä. Hyvähän se on olla hupia elämässä.

Ihan itse voit kuule kertoa hyvissä ajoin ennen alttaria, ettei se seksi niin kiinnostele muutoin kuin lisääntymismielessä ja se tulee sitten loppumaan kuopuksen plussatikkuun. Sillä olisi tämäkin ongelma ratkaistu. Puhumalla.

Kyllä minä kerroinkin että mun mielestä seksi on lisääntymistä varten. Mutta en tiennyt etten kuopuksen jälkeen enää haluaisi seksiä.

Eikös tuo kuitenkin ole kaikkein loogisin kohta, että kuopuksen jälkeen ei enää halua seksiä?

Kuopuksen jälkeen laitetaan jommalta kummalta piuhat poikki ja seksistä tulee vapaampaa ja rennompaa kuin koskaan ennen, kun ei tarvitse miettiä ehkäisyä. 

-N

Vierailija
513/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on sekin, että äitiensä passaamat miesvauvat ei vaan sytytä jne jne jne. Syitä on yhtä paljon kuin parisuhteita.

Seksirauha hei. Jokainen toimii tavallaan ja se on hänelle ok. Älkää tunkeko määritelmiänne, joihin itse mahdutte ja siksi haluatte muidenkin tekevän just prikulleen samoin. On niin monta muutakin tietä taivaaseen kuin se sun ja puolisosi kohdalla toimiva juttu.

Vierailija
514/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrys lienee puoliteholla muutenkin. Eihän kukaan ole tuota edes väittänyt. Vaan, että moni saa niin täyden tyydytyksen jo henkisellä yhteydellä, ettei välttämättä koeta tarvetta muuhun samassa mittakaavassa kuin vaikkapa sinä.

Sehän on ihan hyvä kunhan malttaa etsiä samanlaisen kumppanin. Valitettavasti osa näistä henkiseen yhteyteen tyytyväisistä on niitä, joiden puolisot kärsii seksittömästä suhteesta. Parin vuoden päästä kitistään tämän kaltaisessa ketjussa, miten se inha pervo sika kehtasi jättää vaikka kaikki oli ihan hyvin.

Vierailija
515/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on myös niin kova halu saada se aviomies jossain vaiheessa, että suoraan valehtelevat seksuaalisuudestaan. Omakohtaista kokemusta on. Ex-vaimo oli halukas ja teki aloitteita seksiin koko seurusteluajan. Kun päästiin naimisiin niin hän sanoi, että voisi kyllä elää itse asiassa ilman seksiä. Ei se ole koskaan häntä kiinnostanut. Meinasi, että en lähde, mutta lähdin.

Vierailija
516/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksi ja seksuaalisuus on iso osa hyvinvointia ja sitä että koen itseni terveeksi, se parantaa itsetuntoa ja syventää suhdetta toiseen. On meilläkin pitkässä suhteessa välillä kuivia kausia, mutta jos puolisoni  ilmoittaisi ettei halua enää seksiä, olisi se minulle syy erota vaikka muuten meillä on ihana suhde.

Sori nyt vaan, mutta monelle ihmisille seksi on iso juttu ja se on ok. On sekin ok jos se ei kiinnosta, mutta et voi vaatia että toinen elää seksitöntä elämää vain siksi ettei sinua huvita.

Ei voikaan vaatia, mutta silloin kun menee naimisiin ja päättää tehdä jälkikasvua, pitäisi suuremman seksilibidon omaavankin ymmärtää, ettei se puoliso ole mikään seksiorja, ja puolison selibaatti on mahdollinen. Silloin olisi aika kasvaa aikuiseksi ja mieluiten huoltaa parisuhdetta lapsien parasta ajatellen, eikä heittäytyä eläimeksi. Joku roti näihin touhuihin nyt taas ihmiset!

Mutta sitten taas jos sillä alapäällä on ihan pakko leikkiä niin minä ainakin pidän teitä pelleinä. Hyvähän se on olla hupia elämässä.

Ihan itse voit kuule kertoa hyvissä ajoin ennen alttaria, ettei se seksi niin kiinnostele muutoin kuin lisääntymismielessä ja se tulee sitten loppumaan kuopuksen plussatikkuun. Sillä olisi tämäkin ongelma ratkaistu. Puhumalla.

Kyllä minä kerroinkin että mun mielestä seksi on lisääntymistä varten. Mutta en tiennyt etten kuopuksen jälkeen enää haluaisi seksiä.

Eikös tuo kuitenkin ole kaikkein loogisin kohta, että kuopuksen jälkeen ei enää halua seksiä?

Kuopuksen jälkeen laitetaan jommalta kummalta piuhat poikki ja seksistä tulee vapaampaa ja rennompaa kuin koskaan ennen, kun ei tarvitse miettiä ehkäisyä. 

-N

Niin mäkin luulin. Alkoikin vaihdevuodet saman tien, vaikkei pitänyt vaikuttaa. Mieskin muuttui fossiiliksi.

Vierailija
517/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi teitä maanisia panijoita. Henkinen yhteys on paljon kovempi juttu ku seksipakko parisuhteessa.

Meitä on niin eri juniin. Kaikilta voimme oppia kuitenkin jotain.

Olen sellaisessa junassa, et en erittele henkistä yhteyttä ja seksiä jotenkin täysin erilleen toisistaan oleviksi. En käsitä, että jos on hyvää seksiä ei voi muka henkistä puolta suhteessa. Sehän on juuri päinvastoin. Kun henkinen ja tunnepuoli on syvää ja hyvää niin seksi ikäänkuin vielä kruunaa ne kaikki.

Joskus kun on ollut oikein hyvää seksiä mieheni kanssa niin tunnemme olevani myös henkisesti yhtä.

Kaikki se eletty yhteinen elämä, rakkautemme, ilot, surut, tunteet ja ihana seksi ikäänkuin yhtyvät siinä rakastelussa yhdeksi suureksi tunteeksi.

Silloin käsitämme, kuinka onnellisia olemme kun tämä kaikki on meille annettu.

En pysty millään ajattelemaan, että meillä ei olisi henkistä yhteyttä. Päinvastoin, siksi kun henkinen yhteys on vahva niin rakastelu on nautinnollista.

Joku toinen pystyy kuitenkin elämään oikein nautinnollista elämää ihan eri tavalla. Olisiko aika oppia ymmärtämään muita ihmisiä ja, antamaan heille oikeus elää elämänsä ilman ulkopuolisten asettamia arvoja ja määritelmiä.

Vastasin lähinnä yllä lainaamani kommenttiin, jossa puhuttiin maanisista panijoista, myös muihin niihin jotka erittelevät seksin ja henkisen yhteyden.

Miksi ärsyynnyit, uskon, että monella muullakin on noin kuten kerroin. Emme kai ole ainoa pariskunta tässä asiassa jossa ajatellaan henkisen yhteyden kuuluvan myös seksisuhteeseen.

Mihin ronkkasin?

Onhan täällä moni muukin kertonut seksielämästään, kuka mitäkin tapaansa ylistää ja puolustaa.

Toiset ylvästelevät seksin inhoamisella, toiset kertovat, että seksi kuuluu heidän suhteeseensa, jne.

Vierailija
518/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N

Niin mäkin luulin. Alkoikin vaihdevuodet saman tien, vaikkei pitänyt vaikuttaa. Mieskin muuttui fossiiliksi.

Tämä 😂 Kuten myös lähes kaikilla tuttavapariskunnilla.

Vierailija
519/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin ottaisin eron vaimostani, jos seksi loppuisi, vaikka meidän liitto on muuten tosi hyvä: molemmilla vähintäänkin hyväpalkkaiset työt, iso asunto Helsingin keskustassa + muuta omaisuutta riittävästi, kolme lasta jne. Mutta joo, ilman seksiä meidän liitto kyllä kuolisi siihen. Toisaalta vaimo kyllä tietää tämän ja palvelu pelaa.

Sanavalinta paljastaa ajatusmaailman. "Palvelu pelaa" viittaa siihen, että toisen kuuluu muka tuottaa seksuaalisia palveluja.  Seksi on kahdenvälistä kivaa, eikä mikään pakollinen palvelu toiselle osapuolelle. 

Vierailija
520/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan hyvä kunhan malttaa etsiä samanlaisen kumppanin. Valitettavasti osa näistä henkiseen yhteyteen tyytyväisistä on niitä, joiden puolisot kärsii seksittömästä suhteesta. Parin vuoden päästä kitistään tämän kaltaisessa ketjussa, miten se inha pervo sika kehtasi jättää vaikka kaikki oli ihan hyvin.

Hmm. Eiköhän puoliso ole yhtä vastuussa omasta valinnastaan. Mun yks tuttu nainen on niin seksistä riippuvainen, ettei voi styylaa kauaa kenenkään kanssa. Aina löytyy pantavampi ukko ja niin jää lasten isät ja muut poikaystävät ihmettelemään. Ei sekään ole kivan kuuloinen kohtalo. 10 vuotta sama meno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi