Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän vaimoani. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.05.2015 |

?

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus suhteissa yhteen opettajamieheen, joka ilmoitti yllättäen, että tuskin tulee koskaan jättämään vaimoaan. Heillä oli yhteinen lapsi. Raivostuin niin, että soittelin tälle vaimolle häirikköpuheluita ja monta kertaa olin aikeissa kertoa suhteesta. Miehelle en hiiskunut sanaakaan näistä puheluista, esitin, että minulle käy kaikki suhdemuodot. Etkö pelkää, että tyttökaverisi alkaa piinata sinua tai vaimoasi, jos tunteet menee liian vakaviksi hänen puoleltaan?

Vierailija
142/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa psyykkisesti tasapainottomalta narsistilta. Ei mulla muuta. T. Hoitsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:11"]Minä olin joskus suhteissa yhteen opettajamieheen, joka ilmoitti yllättäen, että tuskin tulee koskaan jättämään vaimoaan. Heillä oli yhteinen lapsi. Raivostuin niin, että soittelin tälle vaimolle häirikköpuheluita ja monta kertaa olin aikeissa kertoa suhteesta. Miehelle en hiiskunut sanaakaan näistä puheluista, esitin, että minulle käy kaikki suhdemuodot. Etkö pelkää, että tyttökaverisi alkaa piinata sinua tai vaimoasi, jos tunteet menee liian vakaviksi hänen puoleltaan?
[/quote]

Hän ei ole sellainen.

Vierailija
144/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]Ap vaikuttaa psyykkisesti tasapainottomalta narsistilta. Ei mulla muuta. T. Hoitsu
[/quote]

On syitä siihen mikseivät hoitsut diagnosoi.

Vierailija
145/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet klassinen nettitrolli.

Varastan mummoilta, haluatko kysyä jotain ?

Vierailija
146/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut, että sinulla on jokin ongelma? Siis jos oletkin narsisti, joka kaipaa ihailua?

Vierailija
147/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]

Ap vaikuttaa psyykkisesti tasapainottomalta narsistilta. Ei mulla muuta. T. Hoitsu

[/quote]

Pysy tontillas ja pese perseitä.. en ole AP, mutta on toi kyllä taas aika kovaa diagnoosia tuolla pohjalla.

Vierailija
148/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ap! Vaikka sulla on nyt paletti sekaisin, niin älä tee vaimollesi noin rumasti. Kanna jo nyt vastuusi miehenä ja eroa, jos et pysty pysymään siitä toisesta naisesta erossa. Ymmärrätkö: Se toinen nainen on valinnut tilanteen, jossa on. Vaimosi taas on tila tilanteessa, jossa ei tiedä olevansa ja jota ei itse valinnut. Tuo on kaikki häntä kohtaan todella rumaa :(

Vierailija
149/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:16"]Sinä olet klassinen nettitrolli.

Varastan mummoilta, haluatko kysyä jotain ?
[/quote]

Ai? En ymmärtänyt miksi varastat mummoilta mutta se on moraalitonta, älä tee niin.

Vierailija
150/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"]

[/quote]

Pysy tontillas ja pese perseitä.. en ole AP, mutta on toi kyllä taas aika kovaa diagnoosia tuolla pohjalla.
[/quote]

Sanoit ääneen ajatukseni.

Vierailija
151/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:18"]Oletko harkinnut, että sinulla on jokin ongelma? Siis jos oletkin narsisti, joka kaipaa ihailua?
[/quote]

Enpä usko.

Vierailija
152/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:19"]Heippa ap! Vaikka sulla on nyt paletti sekaisin, niin älä tee vaimollesi noin rumasti. Kanna jo nyt vastuusi miehenä ja eroa, jos et pysty pysymään siitä toisesta naisesta erossa. Ymmärrätkö: Se toinen nainen on valinnut tilanteen, jossa on. Vaimosi taas on tila tilanteessa, jossa ei tiedä olevansa ja jota ei itse valinnut. Tuo on kaikki häntä kohtaan todella rumaa :(
[/quote]

Saatan erotakin. Kiitos kannustuksesta.

Vierailija
153/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi nyt. Pitää seurata viisuja.

Vierailija
154/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:22"]Ei ehdi nyt. Pitää seurata viisuja.
[/quote]

Niin vaimonikin.

Vierailija
155/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:34"]

Rakkaus on, just niin mustavalkoista. Jos muuta väittää, niin valehtelee vähintään itselleen. Joko rakastaa puolisoaan tai ei, joko on kuollut tai ei, joko on raskaana tai ei...

[/quote]

No höpö höpö. Satunnaisella panolla ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, eikä kumpikaan sulje pois toisiaan.

[/quote]

Tottakai sulkee! Jos rakastaa puolisoaan (romanttisessa mielessä) ei halua rakastella tai edes panna muita. Rakastelu on fyysistä rakkautta, ja jos sitä jakelee pois puolison tietämättä, se on puolisolta varastamista nöyryyttävimmällä tavalla. Jos on sitä mieltä että rakkaus ja seksi on eri asioita, ei ole ollut oikeasti rakastunut koskaan. Jos puolisoaan pystyy pettämään, ei rakasta, eikä ole mitään järkeä olla parisuhteessa. Pettäjä on sadisti joka nauttii siitä että häntä rakastaa joku, ja hän vain nöyryyttää ja valehtelee...

Vierailija
156/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:59"]

Rakkaus on, just niin mustavalkoista. Jos muuta väittää, niin valehtelee vähintään itselleen. Joko rakastaa puolisoaan tai ei, joko on kuollut tai ei, joko on raskaana tai ei...

[/quote]

No höpö höpö. Satunnaisella panolla ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, eikä kumpikaan sulje pois toisiaan.

[/quote]

Tottakai sulkee! Jos rakastaa puolisoaan (romanttisessa mielessä) ei halua rakastella tai edes panna muita. Rakastelu on fyysistä rakkautta, ja jos sitä jakelee pois puolison tietämättä, se on puolisolta varastamista nöyryyttävimmällä tavalla. Jos on sitä mieltä että rakkaus ja seksi on eri asioita, ei ole ollut oikeasti rakastunut koskaan. Jos puolisoaan pystyy pettämään, ei rakasta, eikä ole mitään järkeä olla parisuhteessa. Pettäjä on sadisti joka nauttii siitä että häntä rakastaa joku, ja hän vain nöyryyttää ja valehtelee...
[/quote]

Seksin ei tarvitse liittyä tunteisiin.

Vierailija
157/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:34"] Rakkaus on, just niin mustavalkoista. Jos muuta väittää, niin valehtelee vähintään itselleen. Joko rakastaa puolisoaan tai ei, joko on kuollut tai ei, joko on raskaana tai ei... [/quote] No höpö höpö. Satunnaisella panolla ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, eikä kumpikaan sulje pois toisiaan. [/quote] Tottakai sulkee! Jos rakastaa puolisoaan (romanttisessa mielessä) ei halua rakastella tai edes panna muita. Rakastelu on fyysistä rakkautta, ja jos sitä jakelee pois puolison tietämättä, se on puolisolta varastamista nöyryyttävimmällä tavalla. Jos on sitä mieltä että rakkaus ja seksi on eri asioita, ei ole ollut oikeasti rakastunut koskaan. Jos puolisoaan pystyy pettämään, ei rakasta, eikä ole mitään järkeä olla parisuhteessa. Pettäjä on sadisti joka nauttii siitä että häntä rakastaa joku, ja hän vain nöyryyttää ja valehtelee... [/quote] Seksin ei tarvitse liittyä tunteisiin.

[/quote]

EI tarvitse, mutta rakkauteen kuuluu seksi, ja silloin sitä ei jaella muille.

Vierailija
158/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:43"]Ikuisuus kysymys : miksi et voi erota ennenkuin loukkaat toista ihmistä ???! Aika itsekästä. [/quote] Tämä on varmasti sitäkin. Mutta en ole valmis eroamaankaan.

[/quote]

Raukkamaista. 

Vierailija
159/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:43"]Mikset eroa? [/quote] En halua erota. Rakastan kuitenkin vaimoani. [/quote] Jos todella rakastaa ihmistä niin ei pysty tuohon joten älä jauha paskaa.. Toivon että muijas nussii jotain ihanaa ja sua parempaa miestä sulta salassa. Ihme lassukka..

[/quote]

Mikä tekee siitä toisesta miehestä ihanan joka nussii varattua? Jaa niin,...

Vierailija
160/164 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Viisasta puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan