Mistä ostat chiansiemenet?
Olen nähnyt viimein valon ja hurahtanut chiansiemeniin. Mistä niitä saa edullisimmin?
Kommentit (11)
Cittarista. Saisikohan Ruohonjuuresta tms halvemmalla? Onko kukaan nähnyt Lidlissä?
Vierailija kirjoitti:
Cittarista. Saisikohan Ruohonjuuresta tms halvemmalla? Onko kukaan nähnyt Lidlissä?
Netistä saa halvimmalla.
Mihin helkkariin niitä tarvitsee, tuollaista kaukomaan tuontievästä? Jos on mahan toiminnasta kyse, kaupoista kyllä löytyy kotimaisia pellavansiemeniä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on välillä 500 g pusseja alle kympin. Prismassa on myös jotkut merkit edullisia. Joskus ostan myös Tokmannilta. Hintavertailua kannattaa tehdä, koska tosiaan erot voi olla melkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin helkkariin niitä tarvitsee, tuollaista kaukomaan tuontievästä? Jos on mahan toiminnasta kyse, kaupoista kyllä löytyy kotimaisia pellavansiemeniä.
Voisitko joskus perehtyä aiheeseen ennen kuin alat länkyttämään. Pellavansiemeniä ja chiansiemeniä voi käyttää moneen samaan tarkoitukseen, mutta tuskin kukaan esim. mahan toimimiseen ensimmäiseksi chiansiemeniä ajattelee.
Lidlistä ja ruohonjuuresta (kun tarjouksessa). S-marketistakin joskus. Suosin luomua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko joskus perehtyä aiheeseen ennen kuin alat länkyttämään. Pellavansiemeniä ja chiansiemeniä voi käyttää moneen samaan tarkoitukseen, mutta tuskin kukaan esim. mahan toimimiseen ensimmäiseksi chiansiemeniä ajattelee.
Itse sinä tässä länkytät. Kerropa sitten, mikä on noitten siementen tosiasiallinen käyttökohde, vai oletko sinäkin mennyt vain tuohon muotihuuhaaseen mukaan? Olen maistanut noita chiapuddngeja ja totesin, että taas on suomalainen viherpiipertäjä mennyt vipuun. Samanlaista mössöä ja vielä paremmanmakuistakin olisi saanut aikaiseksi kotimaisella tavaralla.
Lyijyllä peitatut ovat parhaita. Itävät vielä ulosteessakin.
Kyllä on niin turhaa tällainen tuontitavarahullutus. Tällaiset turhuudet pieni kriisi karsisi.
Kenenkään terveys ei ole tällaisista kiinni.
Chikalasta, tietty.