Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rajoitettu kortti (Visa Electron), mitä tarkoittaa?

Vierailija
22.01.2022 |

Yritin kaupassa ostaa ruokaa, korttina Nordean Visa Electron. Tililläni on rahaa. Ostos ei mennyt läpi ja kassa kertoi hänelle näkyvän että 'rajoitettu kortti'. Mitä tämä tarkoittaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että olet (ollut) kuntouttavassa työtoiminnassa ja sinut on leimattu epäihmiseksi.

Vierailija
2/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nettipankissa. Minä olen ainakin laittanut korttiini päivittäisen maksimimäärän sekä myös sen, ettei sillä makseta ulkomailla eikä ulkomaisille tileille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ostorajat ylittynyt?

Vierailija
4/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse tai pankkisi laittanut siihen estoja. Esimerkiksi päivän nostoraja tai missä korttia voit käyttää tai se on varastettu että joku hakkeroi sitä joten mene pankkiin kysymään asiaa. Tai olet ostanut yli saldosi. Nordea ja Danske on hyvin samanlaisia. Karman laki taas on se että jos varastat niin sinultakin varastetaan. Voit siis tehdä rikoksia mutta karman laki tulee sinulle.

Vierailija
5/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea on laittaa korttiin estot ettei voi maksaa tai siirtää rahaa ulkomaille eikä ulkomailla ellei itse matkusta sinne. Estä siis ulkomaan siirrot heti. Laita pieni nostoraja niin varkaat ei saa vaan jää kiinni kun se huomataan mistä he yrittää. Poliisit seuraa nykyään tilejä ja pankit.

Vierailija
6/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät laittaa rahaa sukkaan puseroon taskuun rintaliiveihin ....varastettu kortti on rikos .

Vierailija
7/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on oma korttini, Nordean Visa Electron. En ole ilmoittanut sitä varastetuksi.

Aloittaja

Vierailija
8/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on jo kahden pankkikortin tunnusluvut hävinneet. Ensimmäisen kortin poistin ja toisen kortin rajat pistin nollille.

Mikäli joku yrittää ja onnistuu hyödyntämään saamiaan tietoja, niin nollarajojen vuoksi kortilla ei saa mitään.

Vierailija
9/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheviesti kortinhaltijan pankilta

* Neuvo asiakasta ottamaan yhteyttä kortin myöntäjään.

Tuollainen tieto löytyi googlella. 

Vierailija
10/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on jo kahden pankkikortin tunnusluvut hävinneet. Ensimmäisen kortin poistin ja toisen kortin rajat pistin nollille.

Mikäli joku yrittää ja onnistuu hyödyntämään saamiaan tietoja, niin nollarajojen vuoksi kortilla ei saa mitään.

En ole itse laittanut rajaa, ja kortti on omani. Aloittaja

Vierailija
11/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki on voinut sulkea kortin jos epäilee että kortin tiedot on voinut vuotaa jonnekin.

Vierailija
12/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on oma korttini, Nordean Visa Electron. En ole ilmoittanut sitä varastetuksi.

Aloittaja

Miten se voi olla Sinun, mikäli se on jo Nordean? Olisiko nyt peiliin katsomisen paikka...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi