Deittimies Tinderissä kertoi että "ei edes etsi mitään kaunista naista, ihan tavallinen riittää". Miten suhautuisit?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä naisia nyt vaikuttaa ärsyttävän kaikki, oikein nautitte ylianalysoinnista ja kummastelette kun kunnon miehiä ei löydy. No ne pelimiehet osaakin painella teidän nappuloita, ja menette kerta toisensa jälkeen vipuun.
Niinhän sinä raukka luulet, kun uskot kaiken mitä pelimiehet valehtelevat. Siinähän ei mitään uutta ole, aina on ollut miehiä, joilla on suuri suu, suuret luulot ja pieni muna sekä heikko flaksi naisten keskuudessa, mutta puheet sitten sitäkin paksummat.
Älä selitä. Pelimies osaa valehdella naiselle ja saada nainen kuvittelemaan olevansa kaunis.
Hyvä juttu, sittenhän minullakin olisi mahiksia! Kiinnostuisin tyypistä ja koettaisin selvittää, onko meillä mitään yhteistä.
Jos olisin nuorehko mies seuraa etsimässä, kiertäisin kaukaa kauniit naiset. Ne tuntuvat ajattelevan vain oman kauneuden ylläpitoa. Kauneus ja hyvyys ei kulje välttämättä käsi kädessä, vaikka miehet tuntuvat niin luulevan.
Kyllä mieluummin olen suhteissa joissa kehutaan toista kun sellaisissa, joissa arvostellaan toisen ulkonäköä. Kokemus on, että ulkonäöstä aluksi jauhaneen miehen kanssa suhde on tuollainen jälkimmäinen, sille miehelle ei lopulta mikään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko totaalinen sosiaalisten tilanteiden ääliö tai vaihtoehtoisesti passiivis-aggressiivinen (tai ehkä jopa aktiivis-aggressiivinen) ilkeilijä. Kumpi tahansa, niin vahvasti kartettavaa seuraa. Kukaa luulee tuollaisen möläytyksen jälkeen tutustumisen sujuvan mukavasti? Tosiaan, kuten joku sanoi, pitää osata se geimi.
Mielenkiintoinen kommentti. Tämä"geimi"on siis naiselle valehtelua, että nainen on kaunis:D Tuo itselleen valehteluhan on naiselle tyypillistä, mutta nyt sitä vaaditaan jo miehiltäkin.
On myös huvittavaa, että miehille aina sanotaan, että pitää laskea rimaa eikä saa tavoitella huippumallia ja sitten kun mies tekee niin niin mammat ovat heti teilaamassa:D
Ymmärrän kyllä, että realismi omasta ulkonäöstä on naiselle kova paikka
Malliesimerkki henkilöstä, joka ei tajua mitään kohteliaisuussäännöistä. Oletettavasti olet kuitenkin sellainen mies, joka itse saa välittömästi narsistisen haavan, jos vähänkään joku kritisoi sun työsuoritusta tai ulkonäköä tai pituutta ääneen.... on asioita, joita ei sanota ääneen, etenkään kosiskeluvaiheessa.
Kuinka niin ei sanota ääneen?On sitäpatisi täysin eri asia haukkua jonkun työsuoritus tai pituus kuin kertoa, että tavallinen nainen kelpaa.
Jos ensivaikutelma ei toimi niin kannattaa vaihtaa seuraavaan ehdokkaaseen. Usein se ensivaikutelma pitää kutinsa. Ei kannata tuhlaa kallista aikaa tyyppeihin jotka saavat ärsyyntymään jo ekoina päivinä,
Jännästi naiset vaativat valehtelua että hän on kaunein vaikka itsekin tietää sen valheeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivisesti, koska en itsekään ole kovin pinnallinen.
Siis tuo mieshän nimenomaan on pinnallinen. Ulkonäkö on hänelle asia, jonka hän katsoo tarpeelliseksi mainita. Ihminen, joka ei ole pinnallinen, kiinnittää huomionsa ihan muihin ominaisuuksiin.
Eli jos mainitsen, että asialla x ei ole minulle suurta merkitystä, niin asialla x oikeasti on merkitystä, koska katson tarpeelliseksi mainita siitä? Semmoista logiikkaa tänään :D
Kyllä, juuri niin. Jos ulkonäöllä ei ole sinulle merkitystä, niin minkä ihmeen takia sinä mainitset juuri sen? Miksi et kerro niitä ominaisuuksia, joilla on merkitystä?
Koska ihmiset tekevät oletuksia? Muistan nähneeni useamman työpaikkamainoksen, joissa luki "Emme ole kiinnostuneita arvosanoistasi vaan osaamisestasi". Eli tarkoittaako tuo sitä, että työpaikkoja kuitenkin kiinnostaa hakijan arvosanat, koska mainitsevat ne?
Eihän tuo ole ollenkaan sama lause. Vastaava lause olisi esimerkiksi "En ole kiinnostunut ulkonäöstä vaan etsin naista, jonka kanssa voin toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni [asiasta x]". Ja silti skippaisin itse, koska ulkonäkö oli mainittu. Ja toisin kuin taas yritetään vääntää, niin se ei johdu siitä, että kuvittelisin olevani kaunis vaan nimenomaan siitä, että en ole.
Tuolle miehelle ulkonäöllä on iso merkitys. Kaikille on ulkonäöllä merkitystä, mutta hänelle niin paljon, että hän pitää tarpeellisena puhua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä naisia nyt vaikuttaa ärsyttävän kaikki, oikein nautitte ylianalysoinnista ja kummastelette kun kunnon miehiä ei löydy. No ne pelimiehet osaakin painella teidän nappuloita, ja menette kerta toisensa jälkeen vipuun.
Niinhän sinä raukka luulet, kun uskot kaiken mitä pelimiehet valehtelevat. Siinähän ei mitään uutta ole, aina on ollut miehiä, joilla on suuri suu, suuret luulot ja pieni muna sekä heikko flaksi naisten keskuudessa, mutta puheet sitten sitäkin paksummat.
Älä selitä. Pelimies osaa valehdella naiselle ja saada nainen kuvittelemaan olevansa kaunis.
Naiset on kyllä realistisia ulkonäkönsä suhteen. Fiksu ei kehu toisen kauneutta vaan sanoo jotain yksityiskohtaa kauniiksi. Minä en ole kaunis, tiedän sen, enkä usko, jos joku niin väittää. Minulla on tosin suht kauniit silmät ja hymy, joten uskon, jos joku sanoo niitä kauniiksi. Tuo ei kuitenkaan muuta minun käsitystä ulkonäöstäni ja jos joku alkaa siitä inttää, pidän tyyppiä outona.
"Ei mulla tarte olla mikään iso vehje. Ihan sellainen tavallinen kyllä riittää älä huoli 🙂"
Success?
Vierailija kirjoitti:
Jännästi naiset vaativat valehtelua että hän on kaunein vaikka itsekin tietää sen valheeksi
No onko sinun valehtelu toiminut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi fiilis, että tyytyy nyt vähän rumempaankin. Feidasin samantien.
Voi pikkuista:) Suurin osa miehistä on tyytynyt vähän rumempaan. Uskon kyllä, että naiselle on tärkeää valehdella itselleen olevansa kaunis ja myös kuulla samaa valetta mieheltään.
On myös hyvin mielenkiintoista, että mammat täällä teilaavat heti miehen jos tämä sanoo etsivänsä tiimalasivartaloista missiä varsinkin jos kyseessä on vanhempi mies, mutta sitten kun kohdalle osuu mies joka ei sitä vaadi ja sanoo sen suoraan niin teilataan sekin:D
Voi itku, et vaan tajua. Kumpikin noista esimerkeistäsi on sosiaalisesti tumpelo= TURN-OFF. Suurin osa haluaa miehen jolla on vähintään edes siedettävät sosiaaliset taidot ja tunneälyä.
Saahan sitä vaatia, ei ihme että tämäkin palsta on täynnä ties mitä vihasia ja katkeria sinkkuja.
No minä en ole kyllä vihainen, katkera enkä sinkkukaan. Ja kyllä, onneksi saa vaatia. 😊
Juupa juu.
Mikä tarve on erikseen mainita, että tavallinen riittää? Mitä hyötyä tästä on? Mitä sillä yritetään välittää?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tuntemani nainen ei ole ikinä mennyt minkään ”pelimiehen vipuun”. Miksi tuttavapiiriisi kuuluu typeryksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko totaalinen sosiaalisten tilanteiden ääliö tai vaihtoehtoisesti passiivis-aggressiivinen (tai ehkä jopa aktiivis-aggressiivinen) ilkeilijä. Kumpi tahansa, niin vahvasti kartettavaa seuraa. Kukaa luulee tuollaisen möläytyksen jälkeen tutustumisen sujuvan mukavasti? Tosiaan, kuten joku sanoi, pitää osata se geimi.
Mielenkiintoinen kommentti. Tämä"geimi"on siis naiselle valehtelua, että nainen on kaunis:D Tuo itselleen valehteluhan on naiselle tyypillistä, mutta nyt sitä vaaditaan jo miehiltäkin.
On myös huvittavaa, että miehille aina sanotaan, että pitää laskea rimaa eikä saa tavoitella huippumallia ja sitten kun mies tekee niin niin mammat ovat heti teilaamassa:D
Ymmärrän kyllä, että realismi omasta ulkonäöstä on naiselle kova paikka
Malliesimerkki henkilöstä, joka ei tajua mitään kohteliaisuussäännöistä. Oletettavasti olet kuitenkin sellainen mies, joka itse saa välittömästi narsistisen haavan, jos vähänkään joku kritisoi sun työsuoritusta tai ulkonäköä tai pituutta ääneen.... on asioita, joita ei sanota ääneen, etenkään kosiskeluvaiheessa.
Kuinka niin ei sanota ääneen?On sitäpatisi täysin eri asia haukkua jonkun työsuoritus tai pituus kuin kertoa, että tavallinen nainen kelpaa.
:D. Katsos vain, heti se koira älähtää, kun kalikka kalahtaa. Miten niin surkea työsuoritteesi tai lyhyytesi on eri asia kuin naisen ulkonäkövaje? Kaikki asioita, joissa ihminen joko kelpasi tai ei kelvannut. Ja fiksu ihminen ei spekuloi tällaisia ääneen, jos sitten ei ehdoin tahdoin halua loukata. Ja kuten huomaat omasta viestistäsi, alkoi sullakin heti nousta karvat pystyyn, kunhan vain arvosteltava ominaisuus osui niihin, jotka itsellesi ovat arka paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt moneen kertaan kerrottu, ettei siitä ole kysymys, mutta ethän sinä edes lue muiden kommentteja vaan hakkaat omaa näppistäsi apinan raivolla.
Jos puolisoni sanoisi, että olen kaunis, olisin tottakai imarreltu koska selvästi hän haluaisi tuottaa minulle hyvän fiiliksen. Näen kuitenkin itse, etten huonoine ihoineni, epäsymmetrisine piirteineni ja maantienvärisine hiuksineni ole lähelläkään kauneusihannetta ja siksi minusta on täysin luonnollista, ettei hän sellaista edes väitä. Sen sijaan hän löytää minusta jatkuvasti muita ominaisuuksia, joita hän kertoo rakastavansa ja pitävänsä tärkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiestä etsit?
Sä et vaan tajua. Todella outoa. Kenties sulla on jokin diagnoosi?
Mutta joo, kun tarkemmin ajattelen: mukavaan illanviettoon voisin mielelläni valita seuralaiseksi pelimiehen, jolla on pelisilmää ja sana hallussa ja pilkettä muutenkin silmässä. Olen itse naisena samanlainen. Pidän siitä, että molemmat osapuolet osaavat pitää jännitettä yllä sopivalla määrällä flirttiä.
Aikuiset ihmiset tajuavat, että kohteliaisuuksien viesti on "pidän sinusta", vaikka ne kohteliaisuudet eivät täsmällisesti paikkaansa pitäisikään. Ja itsekin olen antanut ns. kohtuuttomia kohteliaisuuksia miehille ja ne otetaan kyllä aina hyvin vastaan. Juurikin siksi, että niiden tarkoitus on viestiä hyväksymistä ja siitä, että haluaa toiselle hyvää. Vain tosi itsetunnottomat ihmiset menevät paniikkiin siitä, jos heitä kehuu vaikka he itse eivät kehujen arvoisi uskoisi olevansakaan.
Sama varmaan miksi miehet käy mielummin maksullisilla kun lähtevät leikkimään jotain naistenmiellyttäjää. Tyhmiä nuo gigolot kun eivät osaa ottaa touhustaan rahaa.
Hän ehkä haluaa korostaa, että ei ole pinnallinen ja etsii mieluummin mukavaa naista kuin jotakin vain peilin edessä selfieitä ottavaa, mutta onhan tuo aika taitamattomasti muotoiltu. Vaikkei olisikaan ulkonäkökeskeinen, lienee huomion kohteena olevalle naiselle tärkeää kokea, että mies pitää häntä viehättävänä.
Ja sit tää aloituksen autistimies kurvaa kohta vauvapalstalle ulisemaan että miten naiset voi ghostata näin mukavan miehen, eihän hän ole edes pinnallinen ;( autistina hän tuskin ymmärtää että ulkonäöstä jauhaminen on just sitä pinnallisuutta.
Sä et vaan tajua. Todella outoa. Kenties sulla on jokin diagnoosi?
Mutta joo, kun tarkemmin ajattelen: mukavaan illanviettoon voisin mielelläni valita seuralaiseksi pelimiehen, jolla on pelisilmää ja sana hallussa ja pilkettä muutenkin silmässä. Olen itse naisena samanlainen. Pidän siitä, että molemmat osapuolet osaavat pitää jännitettä yllä sopivalla määrällä flirttiä.
Aikuiset ihmiset tajuavat, että kohteliaisuuksien viesti on "pidän sinusta", vaikka ne kohteliaisuudet eivät täsmällisesti paikkaansa pitäisikään. Ja itsekin olen antanut ns. kohtuuttomia kohteliaisuuksia miehille ja ne otetaan kyllä aina hyvin vastaan. Juurikin siksi, että niiden tarkoitus on viestiä hyväksymistä ja siitä, että haluaa toiselle hyvää. Vain tosi itsetunnottomat ihmiset menevät paniikkiin siitä, jos heitä kehuu vaikka he itse eivät kehujen arvoisi uskoisi olevansakaan.