Keskon alennuskusetus vol xxxx
Haksahdin uskomaan Citymarketin kahvimainosta, jossa Presidentti on 4,99 e/pkt. No, menin tänään ostamaan paikallisesta Cittarista sitä. Alennuskampanja oli alkanut 20.1. eli viime torstaina. Kahvihyllyssä ei yhtään Presidentti pakettia! No, Juhla Mokkaa oli tuohon alennushintaan. Kysyin kassalta, miten on mahdollista ja vastasi, että se oli alennus ERÄ. Ei ole ensimmäinen kerta, kun Cittarissa on tuo sama erä-kusetus aletuotteissa!
Kommentit (13)
Anteeksi, hinta oli väärä! Se oli 3,99 e/pkt. T. Ap
Lähellä on citymarket ja prisma vierekkäin. Käytännössä citymarketin tarjoukset on prisman normihintoja.
V..uttaa tuollaiset persaukiset tarjousten perässä juoksijat.
Lue se tarjous paremmin, kyllä niissä sanotaan, jos kyseessä on vaan erä.
Enemmän vituttaa prismassa syynätä kaikki parastaennen päivät, jatkuvasti vanhaa hyllyssä.
Kusetusta kun et itse osaa ilmoituksesta lukea sanaa "erä" :D aina jos jotain paljon ostettua tuotetta on alennuksessa erä, niin pitää olla ajoissa liikkeellä jos haluaa varmistaa sitä saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Kusetusta kun et itse osaa ilmoituksesta lukea sanaa "erä" :D aina jos jotain paljon ostettua tuotetta on alennuksessa erä, niin pitää olla ajoissa liikkeellä jos haluaa varmistaa sitä saavansa.[/qu
Ei erä ole vapaalippu siihen, ettei tuotetta löydy enää päivän pari päästä kampanjan alkamisesta! Se on kusetusta eikä mitään muuta. Tätä tehdään Keskolla jatkuvasti.
No, eipä tarvitse tuohonkaan puljuun taas mennä. Muualla löytyy oikeasti alennustuotteita, kun kampanja on käynnissä. Jännä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusetusta kun et itse osaa ilmoituksesta lukea sanaa "erä" :D aina jos jotain paljon ostettua tuotetta on alennuksessa erä, niin pitää olla ajoissa liikkeellä jos haluaa varmistaa sitä saavansa.[/qu
Ei erä ole vapaalippu siihen, ettei tuotetta löydy enää päivän pari päästä kampanjan alkamisesta! Se on kusetusta eikä mitään muuta. Tätä tehdään Keskolla jatkuvasti.Se on nimenomaan juuri sellainen vapaalippu, sitten olisi kusetusta jos ei mainittaisi, että kyseessä on erä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän vituttaa prismassa syynätä kaikki parastaennen päivät, jatkuvasti vanhaa hyllyssä.
Päinvastoin K-puljuissa vanhatetaan tuotteita eikä edes alenneta päiväysvanhaksi meneviä. Olen kyllästynyt kyttäämään K-kaupoissa päiväyksiä ja siksi käytän Lidliä ja Ässää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin K-puljuissa vanhatetaan tuotteita eikä edes alenneta päiväysvanhaksi meneviä. Olen kyllästynyt kyttäämään K-kaupoissa päiväyksiä ja siksi käytän Lidliä ja Ässää.
Mä taas käyn kaikissa kolmessa ryhmässä, enkä ole yhdessäkään huomannut erityisiä ongelmia päiväyksien suhteen.
Miten muka Presidentti-kahvia hankitaan niin pieni erä, että se menee parissa päivässä?! V..uttaa tuo Keskon tyyli.