Mies meni salaa Facebookiin!
Ei kertonut minulle mitään. Ollaan sovittu ettei mennä kun siellä on miehiä ja naisia. Nyt itkettää ja suututtaa!
Kommentit (17)
Ai siä on ihan miehiä ja naisia, luulin että siellä on vaan ameeboja ja hermafrodiitteja :o
Niin siis kun ollaan sovittu että minä en juttele miesten kanssa eikä hän juttele naisten kanssa niin nyt hän saattaa siellä jutella naisten kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:33"]Niin siis kun ollaan sovittu että minä en juttele miesten kanssa eikä hän juttele naisten kanssa niin nyt hän saattaa siellä jutella naisten kanssa.
Ap
[/quote]
Jätä se sika!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:33"]Niin siis kun ollaan sovittu että minä en juttele miesten kanssa eikä hän juttele naisten kanssa niin nyt hän saattaa siellä jutella naisten kanssa.
Ap
[/quote] ette siis puhu keskenänne
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:33"]Niin siis kun ollaan sovittu että minä en juttele miesten kanssa eikä hän juttele naisten kanssa niin nyt hän saattaa siellä jutella naisten kanssa.
Ap
[/quote] ette siis puhu keskenänne
[/quote]
Kyllähän me nyt keskenänne puhumme tietysti ja sukulaisten kanssa mutta ei muiden.
Ap
Voi apua! Mieti, se näkee myös niitä kuvia! Naisia! Apua! Ei tarvii ees jutella, bikinikuvien katsominen esim.on vielä PAHEMPAA!
Joo mä onneks hankin miehen joka on kuuro ja sokea.
Onko miehelläsi työkavereina vain miehiä? Mun miehen työpaikalle palkattiin joku aika sitten nainen, vaikka ilmoitin rekryaikana miehen pomolle että mieheni ei saa jutella työaikana naisille.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:33"]Niin siis kun ollaan sovittu että minä en juttele miesten kanssa eikä hän juttele naisten kanssa niin nyt hän saattaa siellä jutella naisten kanssa. Ap [/quote] ette siis puhu keskenänne [/quote] Kyllähän me nyt keskenänne puhumme tietysti ja sukulaisten kanssa mutta ei muiden. Ap
[/quote]
Oikein! Et kai päästä yksin kauppaan, jos vaikka kassa sattuu olemaan nainen? Tai mites ravintolassa, eihän mies vaan itse tee tilausta tarjoilijalta, ettei VAAN puhu naiselle?? Pidä toi asenne, kuri se olla pitää.
Ps. Mielenterveyspalveluita löytyy googlettamalla.
Tuota. Nyt on pakko sanoa, ettei tuollainen suhde tule kestämään jos pidätte toisianne jossain saatanan kahleissa. Kyllähän ihmisille pitää pystyä juttelemaan ja vähän jopa flirttiä heittämään. Pitäiskö kasvaa vielä parikymmentä vuotta, jos itsetunto on noin säälittävän olematon? Kuulostaa helvetin teinien touhuilta. En edes kysy minkä ikäinen olet...
Juttu ei ole uskottava. Nyky-yhteiskunnassa arvostetaan niin paljon sosiaalisuutta, ainakin niin että tullaan muiden kanssa toimeen ja pystytään vuorovaikutukseen tunyemattomienkin kanssa, että ei kukaan lähde vapaaehtoisesti rajoittamaan elämäänsä tuollaisella sopimuksella.
Nyt oli kyl paras aloitus hetkeen, kiitos ap, onnea liittoonne (ei hätää, olen nainen)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:47"]
Tuota. Nyt on pakko sanoa, ettei tuollainen suhde tule kestämään jos pidätte toisianne jossain saatanan kahleissa. Kyllähän ihmisille pitää pystyä juttelemaan ja vähän jopa flirttiä heittämään. Pitäiskö kasvaa vielä parikymmentä vuotta, jos itsetunto on noin säälittävän olematon? Kuulostaa helvetin teinien touhuilta. En edes kysy minkä ikäinen olet...
[/quote]
huumorintaju...
OT,
mutta eikö edes Toimi Kankaanniemen someseikkailut saa teitä uskomaan, että FB ja twitter ja mitä niitä on, on ihan perseestä? Ennen oli Egyptin matkalla tärkeää ottaa kuva Keopsin pyramidista, mitattiin välimatkaa ja valoa, jotta kuvasta tulisi mahd. hieno. Nykyään otetaan kännykällä selfie, jossa on MINÄ ja ehkä yksi maailman 8 ihmeestä vähän vilkkuu taustalla.
Miettikää ihan kaikessa rauhassa hetki mitä te oikeasti menetätte, jos olette ystävienne kanssa yhteydessä puhelimitse, jolloin kuulette jo äänestä miten ystävällä menee. Puhumattakaan siitä, miten voimakkaasti läsnä on ihmisen kanssa kasvokkain. Ulkomailla asuvalle ystävälle voi lähettää vain hänelle kirjoitetun kirjeen s-postissa. Mitä parannusta ja lisäarvoa some tuo tällaiseen kanssakäymiseen?
Jukiisessa keskustelussa (esim. Briteissä) on oltu huolissaan siitä, että some tuhoaa vähä vähältä empatiakysyn: ihmiset voivat kirjoittaa nettiin ihan mitö tahansa, jutta eivät koskaan näer millaisen reaktion heidän sanansa synnyttävät vastaanottajassa. Meistä tulee yhtä ilkeämpiä ja tökerömpiä, toisista ihmisistä yhä yhdentekevämpiä (oireita näkyy jo tämänhetkisissä pakolaiskriiseissä).
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:33"]Niin siis kun ollaan sovittu että minä en juttele miesten kanssa eikä hän juttele naisten kanssa niin nyt hän saattaa siellä jutella naisten kanssa. Ap [/quote] ette siis puhu keskenänne
[/quote] emme
Kauhea mies. Meillä ei mene ilman lupaa edes vessaan. Jos on kotona ilman minua, niin pissii vaippaan.