Katoaakohan teepusseista aromit, kun ne pakataan nykyään vain pahvilaatikkoon
Löysin kaapista avaamattoman paketin mansikkakakkuteetä. Se oli pakattu pahvilaatikkoon ja se vielä muoviin. Oli niin hyvää, että kun se tänä aamuna loppui niin päätin ostaa heti samanlaisen uuden kaupasta. Tämä oli pakattu pelkkään pahvilaatikkoon, varmaan koska muovin kulutusta pitää vähentää. No tämä pahvilaatikkoon pakattu ei maistu ollenkaan mansikalle kuten se vanhassa paketissa oleva maistui. Tosi mautonta. Onko vain tämän teen reseptiä muutettu vai onko muistakin teelaaduista kadonnut maku?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mansikkakakkutee. Kaikkea sitä...
Niin tai mansikkakuppikakkutee tarkemmin ottaen. Oli hyvää se vanhempi versio, paitsi nyt tämä pelkässä pahvilaatikossa oleva ei maistu miltään.
-ap
Katoaa. Ilma, valo ja kosteus on kaikkein pahimpia mitä tulee aromeihin.
Kyllä mä mielummin söisin mansikkakakkua ja joisin ihan tavallista teetä, paitsi en juo teetä, niin pelkkä kakku kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mielummin söisin mansikkakakkua ja joisin ihan tavallista teetä, paitsi en juo teetä, niin pelkkä kakku kiitos.
Niinhän sitä varmaan jokainen söis mielummin mansikkakakkua, mutta ei ole terveellistä syödä mansikkakakkua joka päivä. Vihreä tee sen sijaan on terveellistä.
-ap
Osta teepuodista äläkä marketeista. Ilmatiiviistä lasipurkista saa aromia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatkin niin kehopositiiviselta että ei mikään ihme että pelkkä sokeripaska kelpaa.
Myydään irtoteetäkin paperipussissa tms, en ole huomannut että aromit olisivat tästä ikinä kärsineet. Ehkä kauppa on säilyttänyt teetä huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Osta teepuodista äläkä marketeista. Ilmatiiviistä lasipurkista saa aromia.
Kiitos vinkistä. Pitää yrittää ottaa selvää onko tässä kaupungissa edes teepuoteja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Myydään irtoteetäkin paperipussissa tms, en ole huomannut että aromit olisivat tästä ikinä kärsineet. Ehkä kauppa on säilyttänyt teetä huonosti?
Niiden irtoteepussien päällä on kyllä ohut muovikerros. Ei ne pelkkää pahvia ole. Usein olen ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden irtoteepussien päällä on kyllä ohut muovikerros. Ei ne pelkkää pahvia ole. Usein olen ostanut.
Niin tai siis ei ole pelkkää paperia, ei pahvia tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatkin niin kehopositiiviselta että ei mikään ihme että pelkkä sokeripaska kelpaa.
No mun ei tarvii leikkiä terveellisiä elämäntapoja jollain mansikkakuppikakkuteellä, kun ei oikeaa tavaraa kehdata syödä. Leivoin tänäänkin hillapiirakan, enkä juo jotain wannabelitkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun irtoteestä, en pusseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta se irtotee on pakattu tietysti yhteen isoon pussiin. Ainakin kaupoissa. Sitä pussia tarkoitin. Että sen päällä on ohut muovikerros.
Katso onko tuoteseloste muuttunut. Kyllä kahvipaketissa olevan kahviporojenkin maku väljähtyy kun paketti on riittävän vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta se irtotee on pakattu tietysti yhteen isoon pussiin. Ainakin kaupoissa. Sitä pussia tarkoitin. Että sen päällä on ohut muovikerros.
Ok, meni ohi. Ostan teetä vain erityisliikkeistä, paketti on näissä ihan vain paperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkiksi kuva, tuo pussi kiiltää, ei ole pelkkää paperia siis vaan ohut muovikerros päällä tai paperin seassa muovia:
https://verkkokauppa.inkivaarikauppa.fi/assets/shop/images/items/a5f2/s…
Vierailija kirjoitti:
Katso onko tuoteseloste muuttunut. Kyllä kahvipaketissa olevan kahviporojenkin maku väljähtyy kun paketti on riittävän vanha.
Ei ole enää vanhaa tuoteselostetta, kun nakkasin tyhjän paketin aamulla roskiin ja vein roskat ulos töihin lähtiessä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun ei tarvii leikkiä terveellisiä elämäntapoja jollain mansikkakuppikakkuteellä, kun ei oikeaa tavaraa kehdata syödä. Leivoin tänäänkin hillapiirakan, enkä juo jotain wannabelitkuja.
Hyvä että kehtaat olla kehopositiivinen, itse en kestäisi tuollaista elämää. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkiksi kuva, tuo pussi kiiltää, ei ole pelkkää paperia siis vaan ohut muovikerros päällä tai paperin seassa muovia:
https://verkkokauppa.inkivaarikauppa.fi/assets/shop/images/items/a5f2/s…
Joissain pusseissa on sisäpuolella se ohut muovikerros. Päältä ihan paperia.
eri
Mansikkakakkutee. Kaikkea sitä...