Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaas mielipiteenne

Vierailija
18.06.2015 |

mun tuttu on työharjoittelussa pienessä liikkeessä . siellä oli yks päivä hävinnyt tuote jonka tuttu joutui maksamaan omasta pussistaan ! Siis hän huomasi, että asiakkaiden lähdettyä yksi tuote oli hävinnyt. Ilmoitti asiasta liikkeen omistajalle . Ja joutui maksamaan tuotteen! Koska liike on ns. kuulema hänen vastuullaan. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:35"]

mun tuttu on työharjoittelussa pienessä liikkeessä . siellä oli yks päivä hävinnyt tuote jonka tuttu joutui maksamaan omasta pussistaan ! Siis hän huomasi, että asiakkaiden lähdettyä yksi tuote oli hävinnyt. Ilmoitti asiasta liikkeen omistajalle . Ja joutui maksamaan tuotteen! Koska liike on ns. kuulema hänen vastuullaan. 

[/quote]Harjoittelijalle ei tuollaista vastuuta ole.

Vierailija
2/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:35"]

[/quote]Harjoittelijalle ei tuollaista vastuuta ole.
[/quote]
Ei ole tyäntekijöille muutenkaan. Kassaneidithän joutuisi maksamaan työnteosta, jos noin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei usko mua kun sanoin, että ei tarvitse maksaa. sanoi et liike on hänen vastuullaan ...

Vierailija
4/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:38"]

ei usko mua kun sanoin, että ei tarvitse maksaa. sanoi et liike on hänen vastuullaan ...

[/quote]

Maailma on semmoinen paikka jossa tyhmimmän eväät syödään aina ensin.