Miehen haluttomuus sattuu. Lohduttakaa
En ole enää aikoihin yrittänyt tehdä mitään asian suhteen. Tunnen oloni vastenmieliseksi ja sieluun koskee. Olen kuin kuollut sisältä. Olen aina ollut hyvin naisellinen ja seksuaalinen nainen. Tänään annoin itkun tulla ja sitä riitti.
Kaipaan sitä tulta ja elämää sieluuni. Kaipaan ihoa ja rakkautta. Sitä tunnetta kun keho toimii ja elää. Minä todella todella kaipaan seksiä.
Kommentit (84)
Mä oon vasta 19 ja ollut 2 vuotta poikaystäväni kanssa. Seksiä meillä on ollut ehkä kerran joka toinen kuukausi alusta alkaen! Itse haluan useammin muttei hän. Itsetuntoni on ihan romuna.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:50"]
No voihan sitä ajatelle postitiivisesti niinkin, että haluton tuskin pettääkään. Näin meillä ainakin. Rakkautta, haleja ja pusuja sitäkin enemmän, keskusteluja ja kaikkea kivaa.
[/quote]
Olen kuullut sellaisiakin kommentteja että jos puoliso kävisi edes vieraissa, niin olisi jotain toivoa että hän olisi vielä kiinostunut seksistä.
Miksi mun mies tekee näin: ehdotan alkuillasta seksiä tälle illalle, mies kysyy ottaisiko "pillerin" (on jo yli 60-vuotias ja varmin seisokki noin, varsinkin jos ed. Iltana naitu kuten nyt oli) ja sitten kun mä toivon tietysti seksiä, niin mies käy pitkäkseen ennen kuin olen saanut lapset nukahtamaan ja on täydessä unessa pian. ?
Miksi ei voi suoraan sanoa, että en tänään?