Miehen haluttomuus sattuu. Lohduttakaa
En ole enää aikoihin yrittänyt tehdä mitään asian suhteen. Tunnen oloni vastenmieliseksi ja sieluun koskee. Olen kuin kuollut sisältä. Olen aina ollut hyvin naisellinen ja seksuaalinen nainen. Tänään annoin itkun tulla ja sitä riitti.
Kaipaan sitä tulta ja elämää sieluuni. Kaipaan ihoa ja rakkautta. Sitä tunnetta kun keho toimii ja elää. Minä todella todella kaipaan seksiä.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:48"]
En ole mielestäni kohdellut miestä huonosti. Olen yrittänyt olla hyvä vaimo. Pidän itsestäni huolta niin paljon kuin ehdin. Mallinmitoissa en enää ole ja raskaudet näkyy. Olen mielestäni yhä kivan näköinen . Miehet jotka eivät halua enää vaimoaan mikä muuttui? Ap
[/quote]
Olen eronnut haluttomasta miehestä. Hänellä on nykyään superlaiha barbienuken näköinen tyttöystävä. Jotkut miehet eivät kestä muutoksia vaimossaan, vaikka itse rupsahtaisivat paljon pahemmin. Se on sellaista piilotettua sovinismia: naisen kuuluu olla kaunis, nuori ja laiha. Siinä ei paljon auta normaalipainoinen, iloinen ja nätti vaimo - haluavat jotain enemmän.
Niin kai. Voi olla ettei ulkonäköni riitä. Se tuntuu todelta pahalta. Naiseuteni murenee pala palalta. Jokaisen pitäisi saada kokea olevansa rakastettu ja haluttu. Mies voi saada naisen hehkumaan ja puhkeamisen kukkaan mutta myös tukahtumaan.ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:50"]No voihan sitä ajatelle postitiivisesti niinkin, että haluton tuskin pettääkään. Näin meillä ainakin. Rakkautta, haleja ja pusuja sitäkin enemmän, keskusteluja ja kaikkea kivaa. [/quote] Meillä ei ole haleja, pusuja tai keskustelujakaan. Rakkaudesta en osaa sanoa, kun en oikein tiedä, minkälaista rakkaus on yleensäkään parisuhteessa. Mutta seksiä oli joskus viime vuonna ja silloin on viimeksi kosketettu toisiamme. Keskusteltu on muusta kuin ruuasta tai säästä joskus ehkä viitisen vuotta sitten. Usein tuntuu, että kaipaisin elämääni jotain, en oikein itsekään tiedä mitä, mutta jotain parisuhteeseen liittyvää. Mutta mies on tyytyväinen näin, sen mielestä kaikki on hienosti. Että kai me naiset vaan ollaan jotenkin vaativampia parisuhdetta kohtaan kuin miehet. [/quote] kuin mun elämästä..miten sinä kestät tilanteen? Minä olen kadottanut ilon kokonaan. Mies luulee,että mökötän. Olen surullinen tästä niin että itku kurkussa koko ajan.
[/quote]
No mulla oli ehkä viitisen vuotta elämästä niin, että olin myös itku kurkussa koko ajan. Se tuli sitten ulos aina tilaisuuden tullen. Usein kävin vetämässä iltaisin itkulenkkejä metsässä, juoksin ja itkin ja itkin ja juoksin. Välillä potkin puita, välillä jäin sinne seisomaan ja toivoin että tulisi karhu ja söisi tai joku mies ja raiskaisi, niin kelpaisin edes jollekin.
Mutta se meni sitten ohi. Nyt on yleisesti ottaen vain sellainen välinpitämätön olo koko asian suhteen. Yllätän usein itseni kyllä ajattelemasta aika raakoja asioita. Esimerkiksi, jos mies ei tule kotiin normaaliin aikaan, huomaan toivovani, että se olisi ajanut vaikka kolarin ja kuollut. Että ei tämäkään tilanne nyt varmaan ihan hyvä ja normaali ole.
Yleisesti ottaen hyödynnän kaikki mahdollisuudet saada kivaa ja kevyehköä flirttiä miesten kanssa, koen että itsetuntoni vaatii sitä. Välillä olin aivan pohjalla ja kävin terapiassakin, kun koin olevani niin huono, ettei minulla ole oikeutta edes käydä kaupassa kuten muilla ihmisillä, koska olen niin ruma ja vastenmielinen. Tällainen pieni "terapiaflirtti" pitää minut pinnalla nykyään. Ja täytän ajatukseni kaikella muulla. Pyrin välttämään kaikin keinoin sellaisia tilanteita, että olisin kotona tekemättä mitään. Teen tosi paljon töitä ja opiskelen tiiviisti siinä ohessa, kerään melkein kokopäiväopiskelijan opintopisteitä. Lisäksi otan vastaan kaikki mahdolliset luottamustoimet ja kierrän kaikki kissanristiäiset, niin en ehdi ajatella liiaksi.
Oletko sanonut miehelle että menet vieraisiin jos et saa kotona seksiä?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:59"]
Niin kai. Voi olla ettei ulkonäköni riitä. Se tuntuu todelta pahalta. Naiseuteni murenee pala palalta. Jokaisen pitäisi saada kokea olevansa rakastettu ja haluttu. Mies voi saada naisen hehkumaan ja puhkeamisen kukkaan mutta myös tukahtumaan.ap
[/quote]
Onneksi kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Nykyään minulla on juuri kuvaamasi kaltainen mies, joka saa oloni tuntumaan halutuksi ja rakastetuksi. Vaihda miestä, jos ei tilanne muutu. t.50
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:11"]Osta dildo!
[/quote]
Ap sanoi, että kaipaa ihoa. Dildotollo.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:01"]Ei noin voi elää. ehdota miehellesi, että menette johonkin terapiaan. Jos ei suostu, otat rakastajan / eron.
[/quote]
Kertokaas rouvat, että miksi tämä viesti saa paljon yläpeukkua, mutta jos tilanne olisi päinvastoin, niin te haukkuisitte miehen pinnalliseksi siaksi, joka ei näe vaimossa kuin pillun? Nainen siis saa pettää, jos mies on haluton, mutta mies ei?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:59"]Tunnistan tunteen, koska meillä on sama ongelma. Mutta en osaa auttaa sinua, kun en itseänikään.
[/quote]
Sama täällä.
Annan asian olla ja tyydyn itsetyydytykseen
Haluton mies on haluton mies. Kaikki miehet eivät ole elukoita ha ajattele kullillaan.
[/quote]
Juuri oikein akkojen ajattelua taas. Mies on haluton vässykkä, tai sonni joka panee kaikkea mikä liikkuu. Molemmat ovat huonoja vaihtoehtoja teidän mielestä. Ota tästä nyt selvää.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:47"]Miten voi olla näin että meitä haluttomasta puolisosta kärsiviä on näin paljon sekä miehissä että vaimoissa?!?!?
t.mies
[/quote]
Elämä on täynnä vääriä valintoja...
Olisi aika simppeliä varmaan aloittaa sanomalla reilusti, että vaadin kerta kaikkiaan seksiä enemmän kuin mitä olet antanut.
Voisit antaa vaihtoehdot: nostata lemmenhalujasi, anna suuseksiä pari kertaa viikossa tai laita allekirjoitus eropapereihin.
Kun kuvailet tilannettasi avoimesti ja kerrot fyysisestä halustasi, avaudut vaikka parin viinilasin voimalla, niin normaalin miehen pitäisi ymmärtää faktat. Koeta olla tunteilematta. Jos itse olisin tai joskus joudun kuvaillun kaltaiseen tilanteeseen, valitsisin suuseksin + hyväilyjen antamisen vaimolle. Siitä omat halutkin voisivat saada pontta.
M34
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:20"]Mä oon vasta 19 ja ollut 2 vuotta poikaystäväni kanssa. Seksiä meillä on ollut ehkä kerran joka toinen kuukausi alusta alkaen! Itse haluan useammin muttei hän. Itsetuntoni on ihan romuna.
[/quote]
Äkkiä vaihtoon. Ei se tilanne ainakaan parane ajan myötä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:20"]Mä oon vasta 19 ja ollut 2 vuotta poikaystäväni kanssa. Seksiä meillä on ollut ehkä kerran joka toinen kuukausi alusta alkaen! Itse haluan useammin muttei hän. Itsetuntoni on ihan romuna.
[/quote]
Äkkiä vaihtoon. Ei se tilanne ainakaan parane ajan myötä.
[/quote]
Komppaan, sinkkuna saat enemmän t. se eksältä seksin ostaja
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:44"]Mä voin piristää kaikkia että teille tulee hyvä mieli ja että muilla voi olla huonommin!! Maksoin eksälle 20e seksistä 2kk kuivan kauden jälkeen että sain munaa.. Se oli työtön ja pieni rahapula. No mulla oli seksipula. Mutta juu, että ihan sitten jouduin ostamaan seksiä poikaystävältäni. Oli muka läppä mutta ei kyllä oikeasti ollutkaan. Piristikö ketään?
[/quote]
Sinähän pääset halvalla. Meillä rouva innostuu kummasti seksistä, kun paketissa on puolentoista sadan kaulakoru tms. Tulisi halvemmaksi käydä ammattilaisella...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:32"]Syynä voi olla toinen nainen :/ oman ex-poikaystäväni kanssa seurusteltiin melkein 2 v ja yhtäkkiä seksi harveni todella paljon ja mies aina torjui mut. Lopulta selvisi että oli ollut puolen vuoden seksisuhde johonkin toiseen naiseen ja myönsi että mun kanssa oli tylsää seksiä ja kyllästynyt siihen :/
[/quote]
Eihän se toinen nainen ollut syynä, vaan sinun kyvyttömyys sängyssä...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:06"]Runkkaa?
[/quote]
Koska te naiset ymmärrätte, että runkkaus ei aiheuta haluttomuutta. Jos mies runkkaa ennemmin kuin sekstailee naisensa kanssa, niin silloin on jotain muutakin pielessä...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:56"]
En ole enää aikoihin yrittänyt tehdä mitään asian suhteen. Tunnen oloni vastenmieliseksi ja sieluun koskee. Olen kuin kuollut sisältä. Olen aina ollut hyvin naisellinen ja seksuaalinen nainen. Tänään annoin itkun tulla ja sitä riitti. Kaipaan sitä tulta ja elämää sieluuni. Kaipaan ihoa ja rakkautta. Sitä tunnetta kun keho toimii ja elää. Minä todella todella kaipaan seksiä.
[/quote]
Mina voida ilahduta ja lohduta sinu minu iso vongale giguli.
T. Gultsi-Gutale
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:48"]En ole mielestäni kohdellut miestä huonosti. Olen yrittänyt olla hyvä vaimo. Pidän itsestäni huolta niin paljon kuin ehdin. Mallinmitoissa en enää ole ja raskaudet näkyy. Olen mielestäni yhä kivan näköinen . Miehet jotka eivät halua enää vaimoaan mikä muuttui? Ap
[/quote]
Miten vauva-aika sujui? Meillä on kaksi lasta pienellä ikäerolla ja ensimmäisen raskauden alkumetreistä asti vaimon halut hävisivät täysin. No sinnittelin hammasta purren eteenpäin ja ajattelin, että kyllä se tilanne vielä joskus paranee. Sitten kävikin niin, että omat haluni katosivat ja nyt on haastavaa koittaa tilannetta korjata.
Täällä yks 20v joka kärsii miehen haluttomuudesta. Ollaan just tässä viime viikkoina keskusteltu ja riidelty taas asiasta, kuten aina parin kuukauden välein tehdään. Nyt luin tämän aloituksen ja joitain tämän keskustelun viestejä miehelle ja vastaus oli "no huhhu, kyllä te naiset ootte hulluja. Hankkikaa dildot". Että kai se on toivo menetetty täälläkin kun ei mikään saa tajuamaan asian vakavuutta
En ole mielestäni kohdellut miestä huonosti. Olen yrittänyt olla hyvä vaimo. Pidän itsestäni huolta niin paljon kuin ehdin. Mallinmitoissa en enää ole ja raskaudet näkyy. Olen mielestäni yhä kivan näköinen . Miehet jotka eivät halua enää vaimoaan mikä muuttui? Ap