Miehen haluttomuus sattuu. Lohduttakaa
En ole enää aikoihin yrittänyt tehdä mitään asian suhteen. Tunnen oloni vastenmieliseksi ja sieluun koskee. Olen kuin kuollut sisältä. Olen aina ollut hyvin naisellinen ja seksuaalinen nainen. Tänään annoin itkun tulla ja sitä riitti.
Kaipaan sitä tulta ja elämää sieluuni. Kaipaan ihoa ja rakkautta. Sitä tunnetta kun keho toimii ja elää. Minä todella todella kaipaan seksiä.
Kommentit (84)
Meillä sama ongelma. Mies ei ilmeisesti ole kiinnostunut seksistä enää lainkaan. saattaa mennä viisikin kuukautta eikä seksiä heru ollenkaan. Jätin vielä erittäin seksirikkaan parisuhteen tämän nykyisen miehen takia. Kadun seksin kannalta sitä päätöstäni lähteä
Ei noin voi elää. ehdota miehellesi, että menette johonkin terapiaan. Jos ei suostu, otat rakastajan / eron.
En halua pakottaa miestä haluamaan itseäni jonkun terapian tai keinojen avulla. Ei halua niin ei halua. Itku ei taas ota loppuakseen. Miksi tämä sattuu näin joinakin iltoina. Sitä vain kaipaa niin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:03"]
En halua pakottaa miestä haluamaan itseäni jonkun terapian tai keinojen avulla. Ei halua niin ei halua. Itku ei taas ota loppuakseen. Miksi tämä sattuu näin joinakin iltoina. Sitä vain kaipaa niin. Ap
[/quote]
No nyt olet vähän hölmö. Ei se haluttomuus sinusta johdu, vaan just miehen omista solmuista, johon terapia vois auttaa. Seksuaalisesti terve mies nyt nussii vaikka sikaa.
En halua pakottaa miestä haluamaan itseäni jonkun terapian tai keinojen avulla. Ei halua niin ei halua. Itku ei taas ota loppuakseen. Miksi tämä sattuu näin joinakin iltoina. Sitä vain kaipaa niin. Ap
No nyt olet vähän hölmö. Ei se haluttomuus sinusta johdu, vaan just miehen omista solmuista, johon terapia vois auttaa. Seksuaalisesti terve mies nyt nussii vaikka sikaa.
no miksie mua sit nussi ketää saatana
Minkä ikäisiä olette? Kuinka pitkä suhde takana?
Meillä pitkä tarina ja lyhyet kokemukset ennen toisiamme. Alkuun mies oli se himokas nuori ja minä en heti nauttinut. En kehdannut sanoa, etten pääse loppuun asti, kun muuten tuntui hyvältä. Mutten itse halunnut niin usein. Lisäksi sain toistuvasti virtsatietulehduksia.
Nyt 15 vuoden jälkeen mies on hakuttomampi stressin takia yms. Olen lihonut, en väitä, mutta omat halut vaan kasvaneet.
Minä nuorena koin, että miehen itsetyydytys oli omaa riittämättömyyttäni ja loukkaannuin siitä. Nyt taas itse saan omalla kädellä sellaisen nautinnon, etten miehen kanssa ikinä. Enkä kehtaa sanoa miehelle sitä.
Järkyttävää ja järjetöntä parisuhteessa...
Niinpä... En osaa auttaa kun sama ongelma. Jos hyvä tuuri käy niin ehkä kerran kuukaudessa saa...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:59"]Tunnistan tunteen, koska meillä on sama ongelma. Mutta en osaa auttaa sinua, kun en itseänikään.
[/quote]
Sama täällä.
Annan asian olla ja tyydyn itsetyydytykseen
Haluton mies on haluton mies. Kaikki miehet eivät ole elukoita ha ajattele kullillaan.
Miten voi olla näin että meitä haluttomasta puolisosta kärsiviä on näin paljon sekä miehissä että vaimoissa?!?!?
t.mies
No voihan sitä ajatelle postitiivisesti niinkin, että haluton tuskin pettääkään. Näin meillä ainakin. Rakkautta, haleja ja pusuja sitäkin enemmän, keskusteluja ja kaikkea kivaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:03"]
[/quote]
[/quote] Kyllä minä ainakin haluaisin vierasta naista. Vaimoa en ollenkaan enää. Eli kyllä "vika" on vaimossa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:50"]No voihan sitä ajatelle postitiivisesti niinkin, että haluton tuskin pettääkään. Näin meillä ainakin. Rakkautta, haleja ja pusuja sitäkin enemmän, keskusteluja ja kaikkea kivaa.
[/quote]
Tämä on totta.
Heikkolibidoinen mies ei katsele muiden naisten periä ja etumuksia.
14 jatkaa. Pari kertaa on ollut niin, että puoliunessamme yöllä ollaan yhtäkkiä ruvettu hommiin nykyään ja se on ollut ihan huippua ja kiihkeää. En ole menettänyt toivoni ❤
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:47"]
Miten voi olla näin että meitä haluttomasta puolisosta kärsiviä on näin paljon sekä miehissä että vaimoissa?!?!?
t.mies
[/quote]
No ei kaikille seksi ole mitenkään ensisijaista elämässä.
Miten kestät itseäsi murenemasta? Miten itsetunto pysyy koossa?