Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen haluttomuus sattuu. Lohduttakaa

Vierailija
22.05.2015 |

En ole enää aikoihin yrittänyt tehdä mitään asian suhteen. Tunnen oloni vastenmieliseksi ja sieluun koskee. Olen kuin kuollut sisältä. Olen aina ollut hyvin naisellinen ja seksuaalinen nainen. Tänään annoin itkun tulla ja sitä riitti.
Kaipaan sitä tulta ja elämää sieluuni. Kaipaan ihoa ja rakkautta. Sitä tunnetta kun keho toimii ja elää. Minä todella todella kaipaan seksiä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kärsitään täälläkin. Seksiä ei toki ole koko suhteen aikana ollut tiheästi, mutta opin tyytymään edes siihen 1krt/vko kunnes nyt on tullut täys stoppi. Ensin oli 3vkon tauko, nyt on ollut jo 6viikkoa.. Nuoria ihmisiä kuitenkin ollaan ja ottaa niin aivoon. Uskon ettei mies kuitenkaan täysin ilman mitään ole ollut koko tätä aikaa eli vituttaa entisestään kun kuitenkin on runkkaamaan pystynyt mutta ei seksiä jaksa harrastaa. Huoh. Alan olla niin rikki henkisesti.

Vierailija
2/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:03"]

En halua pakottaa miestä haluamaan itseäni jonkun terapian tai keinojen avulla. Ei halua niin ei halua. Itku ei taas ota loppuakseen. Miksi tämä sattuu näin joinakin iltoina. Sitä vain kaipaa niin. Ap

[/quote]

No nyt olet vähän hölmö. Ei se haluttomuus sinusta johdu, vaan just miehen omista solmuista, johon terapia vois auttaa. Seksuaalisesti terve mies nyt nussii vaikka sikaa. 

[/quote]

Oot ihan vitun sairas. Tolla kriteerillä "seksuaalisesti terve mies" nussii myös vaikka lasta.

Ja jos nainen esim. lihoaa ihan vitusti, niin kyllä se vaikuttaa siihen panetukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:01"]

Jätin vielä erittäin seksirikkaan parisuhteen tämän nykyisen miehen takia. Kadun seksin kannalta sitä päätöstäni lähteä

[/quote]

Mitäs läksit nii, kikkelis kokkelis!

Vierailija
4/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Miestä ei kiinnosta ne hommat lainkaan. Itellä riittäis kyllä haluja :(

Vierailija
5/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pakottaa miestä haluamaan itseäni jonkun terapian tai keinojen avulla. Ei halua niin ei halua. Itku ei taas ota loppuakseen. Miksi tämä sattuu näin joinakin iltoina. Sitä vain kaipaa niin. Ap

[/quote]

Seksuaalisesti terve mies nyt nussii vaikka sikaa. 

[/quote]

Seksuaalisesti terve nainen antaa pillua vaikka karjulle.

Vierailija
6/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäätte noihin suhteisiin? Seksi on todella tärkeä osa suhdetta.itse jätin miehen,joka vuoden panttasi selvisikin että oli alkoholisoitunut.nyt uuden kanssa..aijai x)

Vierailija
7/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:32"]

Miksi jäätte noihin suhteisiin? Seksi on todella tärkeä osa suhdetta.itse jätin miehen,joka vuoden panttasi selvisikin että oli alkoholisoitunut.nyt uuden kanssa..aijai x)

[/quote]

Kohta se sun nykyinenkin panttaa ja alkoholisoituu :--D

Vierailija
8/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin piristää kaikkia että teille tulee hyvä mieli ja että muilla voi olla huonommin!! Maksoin eksälle 20e seksistä 2kk kuivan kauden jälkeen että sain munaa.. Se oli työtön ja pieni rahapula. No mulla oli seksipula. Mutta juu, että ihan sitten jouduin ostamaan seksiä poikaystävältäni. Oli muka läppä mutta ei kyllä oikeasti ollutkaan. Piristikö ketään?

Vierailija
9/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä seksi ja huono pillu (ei välttämättä kuitenkaan löysä) yhdistettynä suuriin suoritus vaatimuksiin mieheltä saattaa vaikuttaa negatiivisesti miehesi haluihin.

Vierailija
10/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:44"]

Mä voin piristää kaikkia että teille tulee hyvä mieli ja että muilla voi olla huonommin!! Maksoin eksälle 20e seksistä 2kk kuivan kauden jälkeen että sain munaa.. Se oli työtön ja pieni rahapula. No mulla oli seksipula. Mutta juu, että ihan sitten jouduin ostamaan seksiä poikaystävältäni. Oli muka läppä mutta ei kyllä oikeasti ollutkaan. Piristikö ketään?

[/quote]

Toi on miehille arkipäivää. Rahan sijaan maksuvälineenä käytetään lahjoja, yllätyksiä, palveluita ym.

Vierailija
11/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:44"]

[/quote]

Toi on miehille arkipäivää. Rahan sijaan maksuvälineenä käytetään lahjoja, yllätyksiä, palveluita ym.
[/quote]

No eipä ollut siinä suhteessa.

Vierailija
12/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:44"]

[/quote]

Vuosisadan alfa. Saa rahaa oman naisen panemisesta.

Vierailija
13/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean surullista. Kuinkahan moni oikeasti on onneton vaikka hymyilee ja ulospäin kaikki okei?

Vierailija
14/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:38"]

[/quote]

No nyt olet vähän hölmö. Ei se haluttomuus sinusta johdu, vaan just miehen omista solmuista, johon terapia vois auttaa. Seksuaalisesti terve mies nyt nussii vaikka sikaa. 

[/quote]

Oot ihan vitun sairas. Tolla kriteerillä "seksuaalisesti terve mies" nussii myös vaikka lasta.

Ja jos nainen esim. lihoaa ihan vitusti, niin kyllä se vaikuttaa siihen panetukseen.

[/quote]

Röh-röh,...olen samaa mieltä tuon lihoamisen suhteen. Pullukkamalli voi innostaa joitain, mutta itselleni se on seksuaalisesti täysi turn-off. Muutoin minusta jokainen näyttäköön/painakoon sitä mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
15/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama ongelma ja tosi vittumaista lukea aina näitä samoja kommentteja miten "pillus on kuitenki ku messuhalli" ja "olet kuitenki lihonu ja jäkätät yötä päivää".
Ei ole pillu levähtänyt ja olen elämäni kunnossa ja täysin mukiinmenevä, omankin miehen mielestä.
Ymmärrän minä sen että pidemmässä suhteessa saattaa seksi vähän vähetä, ihminen jonka tuntee ihan läpikotaisin ja jonka jokaista alennustilaa olet ollut todistamassa ja jonka vessakäynnitkin on sulle ihan arkipäivää, ei ole enää niinkään mystinen. Ja sehän monesti saa jonkun ihmisen himottamaan itseänikin, se salaperäisyys kun ei ihan tunne toista, on helppo kuvitella vaikka mitä.

Oma rakkaani on tylsä sängyssä eikä suostu mihinkään ehdottamaani, ei myöskään hyväksy minun aloitteitani. Seksiä on kun hän niin haluaa ja se on minun vain hyväksyttävä. Ei toista voi pakottaa enkä halua enää ahdistaa häntä tällä, olen sitäkin tehnyt.
Kaikkea on kokeiltu paitsi terapiaa ja testosteronia, hän kieltäytyi näistä.

Mun vaihtoehdot on huonot koska en halua erota. Meillä on lapsia ja hän on hyvä isä ja rakastava puoliso.
Olen jatkuvasti hieman ylivirittynyt ja ajattelen seksiä päivittäin... Meneekö loppuelämäni yrittäen hyväksyä pakkoselibaattini?

Vierailija
16/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää nyt edes niissä labrakokeissa mittauttamassa vapaan testosteronin arvo. Jos se on reilusti alle viitearvojen, ei ole ihme, ettei seksi kiinnosta.

Vierailija
17/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi itse haluta mittausta arvonsa.

Vierailija
18/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt ap ettei miehesi halua? Oletko kohdellut huonosti?

Vierailija
19/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla toinen nainen :/ oman ex-poikaystäväni kanssa seurusteltiin melkein 2 v ja yhtäkkiä seksi harveni todella paljon ja mies aina torjui mut. Lopulta selvisi että oli ollut puolen vuoden seksisuhde johonkin toiseen naiseen ja myönsi että mun kanssa oli tylsää seksiä ja kyllästynyt siihen :/

Vierailija
20/84 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:16"]

Miehen pitäisi itse haluta mittausta arvonsa.

[/quote]

No jos ketjussa kuvatun kaltaisia ongelmia on, niin luulisi, että aika moni mies haluaisi itse mittauttaa ne arvot. Se on niin simppeli homma, ettei siinä ole mitään ihmeellistä eikä varsinkaan noloa, mikä tuntuu olevan nykyajan muoti-ilmaus. :)

Pari verikoetta, ja jos niissä todetaan matala vapaa testosteroni ja jos muut olennaiset veriarvot ovat suunnilleen kunnossa, voidaan kokeilla korvaushoitoa esim. geelillä.