Ts tänään: "Tyksin teho-osastolla on hoidettu raskaana olevia naisia, joiden synnytys on ollut pakko käynnistää ennenaikaisesti. Kaikki hoidetuista ovat olleet rokottamattomia."
Niin, tervetuloa vaan maailman pieni :(
Lähde: https://www.ts.fi/uutiset/5545416
(maksumuuri, pahoittelen)
Kommentit (744)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta rv 34. En ole ottanut koronarokotteita. Olen huolehtinut terveydestäni monipuolisella ruokavaliolla, liikunnalla ja levolla. En edes muista milloin viimeksi olisin ollut flunssassa. On tullut oltua ruuhka-aikoinakin välillä liikkeellä, mutta silloin olen huolehtinut käsihygieniasta ja turvaväleistä.
Voin erinomaisesti. Virallisesti äitiyslomani alkaa helmikuun alussa, mutta yrittäjänä olen voinut karsia nyt jo työhommia ja kontakteja minimiin.
Itselläni aivan identtinen tilanne. Minun raskausaikaani on varjostanut ainoastaan sairas vihapuhe ja painostaminen, mitä on joutunut kuuntelemaan niin median, valtiojohdon kuin kanssaihmisten suusta.
Nyt kaikille raskaana oleville, älkää kuunnelko mitään pelottelupuheita vaan toimikaa oman intuition mukaan. Jos joku haluaa ottaa rokotteen siitä vaan, mutta kuka ei halua niin on oma valinta. Itse en ottaisi, on kuitenkin ylimääräinen "myrkky" elimistöön ja samalla vauvan elimistöön. Koronarokote on niin kokeellinen, että kukaan ei tiedä, miten se käyttäytyy raskaana olevan/vauvan elimistössä.
Kyllähän nyt intuitio suojaa viruksilta!
Päihittää koska vain lääketieteellisen tutkimuksen.
Intuitio rules! Vähän vitamiineja ja ivermektiiniä lisäksi eikä korona iske ikinä!
(Sark)
Jos katsotaan tilastoja niin korona ja erilaiset variantit alkoivat levitä sitä mukaa enemmän kun annettiin koronarokotteita 2021, tämän voi helposti katsoa median tilastoista... sitten alettiin syyttää rokottamattomia siitä että he levittävät koronaa vaikka tilastojen mukaan on aika selkeää että koronaa ja variantteja on voitu levittää vain koronarokotteiden avulla koska ennen rokotteita ei ollut vastaavaa ongelmaa eikä vastaavaa kasvua tilastoissa... mutta tämä meneekin käsi kädessä koronarahastuksen kanssa...
Katsokaa THL:n tilastoja (kuutiorapontointi), niin rokottamattomia on kuollut vähemmän koronaan kuin rokotettuja. Ihan on kaiken kansan tsekattavissa. Mutta miksi valtalehdistö ei tästä uutisoi, kysyn vaan?
Korjaapa base rate bias ja laske todennäköisyys. Onnistuuko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia ei pitäisi kustantaa yhteiskunnan varoista vaan pitäisi maksaa itse aiheutettu tauti ja oireet.
Ulkomailta tulee tämä hieno lause, ensimmäistä kertaa historiassa lääkkeen toimimattomuudesta syytetään niitä jotka eivät ole edes ottaneet lääkettä... tämä pätee Suomessakin, koronarokotteen toimimattomuudesta syytetään niitä jotka eivät ole edes ottaneet rokotetta...
Kaivapa nyt esiin tilastot viime syksyltä ja nyt talvelta, kuinka paljon rokottamattomia on suhteessa rokotettuihin sairaalahoidossa ja erityisesti tehohoidossa.
Mieti hetki, mitä tarkoittaa. Onnistuuko?
Rokottamattomia on sairaalahoidossa ja erityisesti tehohoidossa ihan saman verran kuin vuotta aiemmin. Tai vähemmän. Suomen 400 tehohoitopaikkaa eivät ole lähelläkään täyttymistä, siinä 50-60 potilaan hujakoilla huidellaan edelleenkin koko maan kaikki potilaat mukaanlukien.
Eli mikä oli kysymys?
Normaalioloissa paikkoja on n.300.
Koronan takia nyt n 60.
Ymmärrät kai, että tarvetta on muillakin kuin koronapotilailla eikä maksimia ole laskettu tautiepidemian mukaan.
Lisäksi koronapotilas eristettävä toisin kuin muut, on teholla n.11 päivää kun muutoin keskimäärin 3-4 päivää riittää ja hoidon vaativuuden takia sitoo käytännössä 2 hoitajaa.
Alatko tajuta, miksi koronapotilaat, joista koko syksyn liki 90% ollut rokottamattomia, kuormittavat tehohoitoa?
Rokittamattomuuden takia siis n.50 henkilöä teholla. Nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä asiassa masentaa se ajatus, jos se pitää paikkansa, että maailmassa tosiaan on tahot, jotka tosissaan haluaa joko suoraan tappaa ihmisiä rokotteella, tai sitten luoda totalitaarisen kiinalaistyyppisen valtion, jossa ihmisiä (500 miljonaa) valvotaan mikrosiruin, jotka on verenkierrossa. Ja että ne on niin tosissaan tämän asiansa kanssa takanaan myös sotavoimat, jolloin ne ei vetäydy, ja niillä ei ole moraalia, vaan katsovat asiansa oikeaksi.
Se masentaa myös, että ne pystyy esiintymään hyviksinä. Ne (covid huijauksen suunnittelijat) tietävät olevansa petoksellisia ja petoksen aavistavien ja sitä vastustavien päinvastoin hyvällä asialla. Mutta vaikka vastustajat ovat hyvällä asialla, ne pystyy leimaamaan vastustajat pahoiksi. Kaikki kääntyy päälaelleen. Ei näin voi olla.
Minua masentaa se, että kanssasuomalaisissa on sellaisia, joille tuollaiset sadut salaliitoista, verenkierron mikrosiruistam, Trumpin vaalivoitosta, litteästä maasta yms. menevät täydestä.
Ja minua masentaa että kanssasuomalaisissa on sellaisia jotka haluavat ottaa kaikki perusoikeudet pois rokottamattomilta... Ja pahimmillaan ovat sitä mieltä että heiltä pitäisi ottaa lapset pois ym koska he ajattelevat yhdestä piikistä eri lailla ku rokotetut. On paljon sellaisia rokottamattomia jotka ovat ottaneet ns kaikki muut rokotteet mutta eivät koronarokotetta...
Minä en olisi ottamassa mitään keneltäkään pois, mutta minua suoraan sanottuna vatuttaa aivan hirveästi tuo valheellinen propaganda, mitä rokotevastaiset harjoittavat. Milloin on Malmilla 12 ruumiskonttia rokotehaittoihin kuolleille (totuus: neljä konttia, koska joku ruumishuone remontissa), milloin on teho-osastot täynnä rokotehaitoista kärsiviä (totuus: rokottamattomia 75-90% [rokottamattomia reilu 10%]), milloin on rokotteessa mikrosiruja, grafeniinia jne.
Saatte mun puolestani olla rokottamattomia vaikka maailman tappiin, mutta kantakaa seuraukset itse älkääkä "ulkoistako" tätä ongelmaa muille
Mitä ihmettä 2020 nimenomaan media kuvasi valtavia määriä koronakuolleita er maissa ja kaikki olivat tuolloin rokottamattomia koska ei ollut mitään koronarokotetta.... jos siis rokotettuja on jo 90% niin miten edelleen voidaan tehdä täysin samoja kuvauksia valtavasta kuolleiden määrästä ? Siis A joko alkuperäinen kuvaus kuolleista oli täysin valetta tai B koronarokotteilla ei ole ollut mitään vaikutusta koronaan? Kumpi valitaan, A vai B?
Komentissasi et lainkaan huomioi viruksen muuttumista, joka on hyvin tyypillistä virukselle, että tulee uusia variantteja ja mutaatioita.
Vuoden 2020 kevään virusta Suomessa ei ole löydetty aikoihin, vaan muita koronamutatioita, viimmeiksi Delta, Delta plus ja nyt leviää Omikron.
Ja kyllä rokotteilla on vaikutusta ja esim. alkuperäiseen virukseen, jopa Deltaan rokote antoi hyvän suojan, mutta Omikron virusta ei estä tartunnoilta, mutta ehkäiseen vakavalta taudilta, joka vaatisi sairaala- tai tehohoitoa. Jos koronavirus jatkaa uusia variantteja ja mutaatioita, niin kukaan ei tiedä mikä niihin tepsii, mutta tällä hetkellä virusvarianteja hoidetaan rokotteen avulla.
Yleensä virukset ja sairaudet ovat askeleen edellä, kuten syöpä, kunnes niihin saadaan hyvä lääkitys tai rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä asiassa masentaa se ajatus, jos se pitää paikkansa, että maailmassa tosiaan on tahot, jotka tosissaan haluaa joko suoraan tappaa ihmisiä rokotteella, tai sitten luoda totalitaarisen kiinalaistyyppisen valtion, jossa ihmisiä (500 miljonaa) valvotaan mikrosiruin, jotka on verenkierrossa. Ja että ne on niin tosissaan tämän asiansa kanssa takanaan myös sotavoimat, jolloin ne ei vetäydy, ja niillä ei ole moraalia, vaan katsovat asiansa oikeaksi.
Se masentaa myös, että ne pystyy esiintymään hyviksinä. Ne (covid huijauksen suunnittelijat) tietävät olevansa petoksellisia ja petoksen aavistavien ja sitä vastustavien päinvastoin hyvällä asialla. Mutta vaikka vastustajat ovat hyvällä asialla, ne pystyy leimaamaan vastustajat pahoiksi. Kaikki kääntyy päälaelleen. Ei näin voi olla.
Minua masentaa se, että kanssasuomalaisissa on sellaisia, joille tuollaiset sadut salaliitoista, verenkierron mikrosiruistam, Trumpin vaalivoitosta, litteästä maasta yms. menevät täydestä.
Ja minua masentaa että kanssasuomalaisissa on sellaisia jotka haluavat ottaa kaikki perusoikeudet pois rokottamattomilta... Ja pahimmillaan ovat sitä mieltä että heiltä pitäisi ottaa lapset pois ym koska he ajattelevat yhdestä piikistä eri lailla ku rokotetut. On paljon sellaisia rokottamattomia jotka ovat ottaneet ns kaikki muut rokotteet mutta eivät koronarokotetta...
Minä en olisi ottamassa mitään keneltäkään pois, mutta minua suoraan sanottuna vatuttaa aivan hirveästi tuo valheellinen propaganda, mitä rokotevastaiset harjoittavat. Milloin on Malmilla 12 ruumiskonttia rokotehaittoihin kuolleille (totuus: neljä konttia, koska joku ruumishuone remontissa), milloin on teho-osastot täynnä rokotehaitoista kärsiviä (totuus: rokottamattomia 75-90% [rokottamattomia reilu 10%]), milloin on rokotteessa mikrosiruja, grafeniinia jne.
Saatte mun puolestani olla rokottamattomia vaikka maailman tappiin, mutta kantakaa seuraukset itse älkääkä "ulkoistako" tätä ongelmaa muille
Mitä ihmettä 2020 nimenomaan media kuvasi valtavia määriä koronakuolleita er maissa ja kaikki olivat tuolloin rokottamattomia koska ei ollut mitään koronarokotetta.... jos siis rokotettuja on jo 90% niin miten edelleen voidaan tehdä täysin samoja kuvauksia valtavasta kuolleiden määrästä ? Siis A joko alkuperäinen kuvaus kuolleista oli täysin valetta tai B koronarokotteilla ei ole ollut mitään vaikutusta koronaan? Kumpi valitaan, A vai B?
Yli sitten edelleen rokottamattomat kuolevat.
Kun enemmän sairastuu, enemmän myös kuolee, kun tietty prosenttiosuus sairastuneista kuolee.
On tämä vaikeaa pienelle rokotevastaiselle päälle!
Miksi pitää hankkiutua raskaaksi juuri korona pandemian aikana?
Vierailija kirjoitti:
Mun miniä otti raskaana ollessaan 3 rokotusta koronaa vastaan, laps syntyi täysaikaisena ja terveenä ja äiti ja vauva voivat edelleen hyvin. Ystävän tyttären vauva syntyi 1,5 kk ennenaikaisena pienenä keskosena sektiolla, koska rokottamaton äiti sai koronan ja sen myötä hapenpuutteen, hengityskoneessa oli ja vauva jouduttiin ottamaan pois, on ollut vaikea alku kaiken kaikkiaan. Siinä faktaa rokotevastasille!
Tuo juttu on keksitty, olet trolli. THL:n tilastojen mukaan lapsikuolleisuus ei ole lisääntynyt lainkaan koronan myötä, mutta rokotettuja on kuollut koronaan enemmän kuin rokottamattomia. Tilastot on kaikkien luettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten Itävalta ei suosittele rokotusta raskaana oleville?
Koska se pakkorokottaa kaikki muut ja vähentää tarttumisriskin, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista:
"Turun yliopistollisen keskussairaalan (Tyks) teho-osaston koronapotilaiden joukossa on ollut useita raskaana olevia naisia.
– Jos raskaana oleva joutuu teholle, se johtaa käytännössä ennenaikaiseen synnytykseen. Meillä on ollut tilanteita, joissa potilas joutuu synnyttämään vauvan selvästi ennenaikaisesti, että vältyttäisiin äidin koronainfektion pahentumiselta, sanoo Tyksin raskaus- ja synnytysosaston ylilääkäri Eeva Ekholm.
Raskaana olevia tehohoitopotilaita on ollut Ekholmin mukaan Tyksissä alle kymmenen. Yksikään äiti eikä lapsi ei ole kuollut, mutta vauvoja on joutunut teho-osastohoitoon. Tällöin vauva joutuu eroon äidistä.
– Lisäksi on koronainfektiota sairastavia, jotka pärjäävät kotihoidossa sekä niitä, jotka ovat infektio-osaston hoidossa. Käytännössä suuri osa kaikista koronainfektioon sairastuneista raskaana olevista naisista on rokottamattomia, hän sanoo."
Suomennettuna: Alle 10, eli montako? Onko esim 7? Potilaista suuri osa, EI suuriN osa. Eli vaikkapa 10 potilaasta 3, se on suuri osa, vaan ei suurin. Synnytyksiä on käynnistetty varmuuden vuoksi, kuten jutussa kerrotaan.
Näitä juttuja pitää oppia lukemaan, toimittajat ovat median saaman koronatuen avulla oppineet kirjoittamaan vain agendaan sopivia pelottelujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mun miniä otti raskaana ollessaan 3 rokotusta koronaa vastaan, laps syntyi täysaikaisena ja terveenä ja äiti ja vauva voivat edelleen hyvin. Ystävän tyttären vauva syntyi 1,5 kk ennenaikaisena pienenä keskosena sektiolla, koska rokottamaton äiti sai koronan ja sen myötä hapenpuutteen, hengityskoneessa oli ja vauva jouduttiin ottamaan pois, on ollut vaikea alku kaiken kaikkiaan. Siinä faktaa rokotevastasille!
Ikävä juttu... jokatapauksessa kyse on jokaisen omasta päätöksestä joko ottaa tai ei ota rokotetta... Nuita kokemuksia löytyy myös toisenlaisia joissa koronarokote aiheuttanu terveysongelmia. Kyse on jokaisen omasta päätöksestä eikä kellään ole oikeutta alkaa syyllistää tai alkaa vääntämään pakkorokotuksia ym kenellekään... Suuri osa rokotevastaisista on pelkästään koronarokotevastainen ei vastaan kaikkia rokotteita. Jos koronarokote olisi sellainen et kun se laitetaan ja sitä ei tarvisi uusia monta kertaa vuodessa ja silti huomata et henkilö sai kuitenkin tartunnan niin ihmiset ottaisivat sen mutta nyt se ei ole... Valitettavasti.
Pahimmillaan jo valmiiksi median pelottelemat ihmiset saavat huomata että heitä syyllistetään ja he saavat lukea kommentteja että heille pitäisi tehdä keisarinleikkaus ilman puudutusta ja että heidän lapset pitäisi ottaa huostaan kun he ovat niin pahoja ihmisiä Yhden ainoan piikin takia josta asiantuntijatkin ovat eri mieltä... Onko se oikein? Tämmöisiä kommentteja olen lukenut täältä vauva palstalta koronarokotemyönteisten kirjoittamina.... Siinäkö on hienoja ja sydämellisiä lähimmäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista:
"Turun yliopistollisen keskussairaalan (Tyks) teho-osaston koronapotilaiden joukossa on ollut useita raskaana olevia naisia.
– Jos raskaana oleva joutuu teholle, se johtaa käytännössä ennenaikaiseen synnytykseen. Meillä on ollut tilanteita, joissa potilas joutuu synnyttämään vauvan selvästi ennenaikaisesti, että vältyttäisiin äidin koronainfektion pahentumiselta, sanoo Tyksin raskaus- ja synnytysosaston ylilääkäri Eeva Ekholm.
Raskaana olevia tehohoitopotilaita on ollut Ekholmin mukaan Tyksissä alle kymmenen. Yksikään äiti eikä lapsi ei ole kuollut, mutta vauvoja on joutunut teho-osastohoitoon. Tällöin vauva joutuu eroon äidistä.
– Lisäksi on koronainfektiota sairastavia, jotka pärjäävät kotihoidossa sekä niitä, jotka ovat infektio-osaston hoidossa. Käytännössä suuri osa kaikista koronainfektioon sairastuneista raskaana olevista naisista on rokottamattomia, hän sanoo."
"Käytännössä suuri osa kaikista koronainfektioon sairastuneista raskaana olevista naisista on rokottamattomia, hän sanoo."
Ai käytännössä? Eli rokotettu 21 päivän sisällä. Suuri osa? Tää on varmaan taas joku 60% rokottamattomia ja 40% rokotettuja, kuten muidenkin tehohoidettavien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri kuultiin aiemmin tarina että rokottamaton äiti sai onnellisesti terveen lapsen... mutta kuten todettua koska rahastus puhuu koronarokotteiden puolesta niin julkinen viesti on se että rokottamattomat äidit A eivät saa lapsia ja B rokottamattomien äitien lapset ovat hyvin yksinkertaisia älykkyydeltään eikä heistä tule koskaan mitään aikuisina... näin siinä käy kun ette ottaneet rokotetta sanoo koronarahastus... ja kuinka kehtaatte olla tuomatta euroja rikkaaan eliitin taskuihin...
En oo trolli, molemmat äidit tunnen, enkä väittänyt, että rokottamattoman vauva kuoli, jouduttiin vaan keskosena ottamaan mahasta pois, koska hapenpuute uhkasi vauvaakin. Ja pieni keskonen ei ole vielä yhtään valmis syntymään, voi tulla kaikenlaista! Toki monet rokottamattomat saavat täysaikaisia vauvoja, mutta kun ei koskaan tiedä, kenen kohdalle osuu se paha versio taudista.
Eikös raskaana olevat koronan sairastaneet joudu ottamaan antikoagulantti-pistoksia vielä synnytyksen jälkeenkin? Sen koronan tukosrisin vuoksi? Riski kasvaa niin isoksi vaikka ei olisi edes vakavat oireet. Kysykääpä neuvolassa tästä asiasta raskaana olevat, jos asia painaa mieltä ja punnitsette riskejä.
Huono tuuri äidillä olla raskaana tällaiseen maailmanaikaan. Lapsellakin huono tuuri syntyä tällaiseen aikaan jos on minkäänlaista häikkää terveydessä, sairaanhoidon resurssit on niin tiukilla ettei hoidonlaatu ole entisellään tällä hetkellä missään päin Suomea.
Kiva syyllistävä sävy näissä. "Nyt tiedetään, ettei rokotteista koidu haittaa..." Niin, nyt tiedetään, eli jälkiviisastelua. Ei tainnut olla varmaa tietoa silloin, kun näiden naisten raskaus oli alkuvaiheilla.
itse oon ottanut rokotteet, mutta inhoan tämän tyyppistä painostamista ja pakottamista.
Kyllä lapsia syntyy joka aikaan javhyvä niin. Nyt vaan rokotukset suojaa; kannattaa ottaa kaikki, mitä annetaan.
Mulla tällä hetkellä rv 36+0. En ole rokotteita ottanut, enkä aijo raskausaikana ainakaan niitä ottaakaan. Jos nyt sairastusin kotonaan, jossa vakavat oireet ja synnytys jouduttaisiin käynnistämään ennenaikaisesti tai tekemään sektio, niin ollaan jo hyvin turvallisilla ja hyvillä viikoilla. Mistään pikkukeskosuudesta ei ole enää vaaraa.
En näe mitään järkeä ottaa rokotteita nyt. Todennäköisyys sille että nyt sairastusin koronan vaikeaan tautimuotoon on hyvin hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Kiva syyllistävä sävy näissä. "Nyt tiedetään, ettei rokotteista koidu haittaa..." Niin, nyt tiedetään, eli jälkiviisastelua. Ei tainnut olla varmaa tietoa silloin, kun näiden naisten raskaus oli alkuvaiheilla.
itse oon ottanut rokotteet, mutta inhoan tämän tyyppistä painostamista ja pakottamista.
Jos ei muu auta, niin pitää pakottaa! On niin paljon noita foliohattuja ja muita. Itse olen koko ajan luottanut rokotteisiin, näin heti, että se on ainoa, joka suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sää pistät rajan? Pitäisikö läskienkin kantaa seuraukset itse? Jos saavat diabeteksen... Tai tupakoijien? Jos saavat keuhkosyövän... Tai jos joku vaikka loukkaantuu vakavasti esim harrastuksen vuoksi... Eikö hekään saa ulkoistaa ongelmaansa muille? Vai onko se eri asia? Mitäs jos joku saa koronarokotteesta oikeasti jonku pysyvän haitan? Niinku ajatuksen tasolla... Onko sekin eri asia vai koskeeko häntäkin että ei saa ulkoistaa ongelmiaan teille "paremman luokan" kansalaisille... Vai koskeeko kaikki tämä vain tuota yhtä rokotetta josta edes asiantuntijat eivät ole samaa mieltä. Itsellä on rokotteet mutta enpä kyllä alkais syyttelemään jotakin esim raskaana olevaa naista sen takia että hän ei ole 100% varma onko se rokote oikea vaihtoehto raskauden aikana...
Jaaha, ymmärsit sitten noin. Tarkoitin sitä, että jos on niin typerä, ettei ota vakavalta taudilta suojaavaa rokotetta, turha valittaa sitten sairaalassa. JA on erittäin tuomittavaa yrittää vetää muita mukaan tuohon hulluuteen
Voisin minä semmoisen rokotteen ottaa. Mutta tämä "lrokote" ei nyt vaan ole sellainen. Ihan samalla tavalla se tauti on niittänyt "rokotettuja" mutta ehkäpä se kuolema on ollut sitten vähemmän vakava heille...
Vierailija kirjoitti:
Mulla tällä hetkellä rv 36+0. En ole rokotteita ottanut, enkä aijo raskausaikana ainakaan niitä ottaakaan. Jos nyt sairastusin kotonaan, jossa vakavat oireet ja synnytys jouduttaisiin käynnistämään ennenaikaisesti tai tekemään sektio, niin ollaan jo hyvin turvallisilla ja hyvillä viikoilla. Mistään pikkukeskosuudesta ei ole enää vaaraa.
En näe mitään järkeä ottaa rokotteita nyt. Todennäköisyys sille että nyt sairastusin koronan vaikeaan tautimuotoon on hyvin hyvin pieni.
Nyt jos ottaisit rokotteen, suojaisit lastasi ja itseäsi. Vastasyntynyt on edelleen riskiryhmää, eikä sairas äiti vastasyntyneen hoitajana ole kovin fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedettiin, ei niitä miutoin raskaana oleville olisi edes annettu.
"Lienee luetaan.." 🤦
Oikeesti, älkää käyttäkö lienee-muotoa, kun ette osaa.