Olen rakastumassa panooni :(
Hemmetti..ei täs näin pitänyt käydä. Tää piti olla vaan panemistA. Hän on mielessä kokoajan. Haluan häntä jatkuvasti. Hän välittää ja tykkää mutta ei halua enempää.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:51"]Eikö tuollainen "pano" ollut ennen nimeltään poikaystävä?
[/quote]
oli mut tää on tätä nykyaikaa
Nostat kissan pöydälle ja jos toista ei vakavampi kiinnosta, niin parhaiten hoidat homman poikkaisemalla välit. Teet vaan hallaa itsellesi.
Ap ei sanonut kyllä olevansa edes nainen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:02"]
Nostat kissan pöydälle ja jos toista ei vakavampi kiinnosta, niin parhaiten hoidat homman poikkaisemalla välit. Teet vaan hallaa itsellesi.
Ap ei sanonut kyllä olevansa edes nainen.
[/quote]
Ei sanonut, mutta on silti :-)
Kyllä siinä helposti käy noin. Minulle on käynyt samoin jokaisen salarakkaan kanssa vaikka olen ajatellut pitää häntä vain "hoitona". Tässä pätee sanonta "itku pitkästä ilosta".
Samoin kävi mullekin. Fyysistä ilottelua piti olla homman nimi mutta sitten tulikin tunteita. Ei siinä muu auta kuin viheltää peli poikki - turha itseään on kiusata.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:51"]Eikö tuollainen "pano" ollut ennen nimeltään poikaystävä? [/quote] oli mut tää on tätä nykyaikaa
[/quote]
Mä olen ollut naimisissa jo 15 vuotta panoni kanssa. Kyllä sitä ennenkin on osattu.
Tuttu juttu kuule! Noin siinä käy aina! Ja jos mies sanoo että ei halua seurustella niin on ihan turha edes yrittää tehdä mitään, vaikka kuinka yrittäis näyttää että hei kato oon just täydellistä tyttöystävämateriaalia ni EI :D Itku siitä tulee pelkästään, eikä ois ees mitään uutta vaikka mies ilmottas yhtäkkii ihan puun takaa että on löytäny jonkun toisen naisen ja alkaakin sitten pian jo seurustella sen kanssa. Tai sitten vaan lakkaa pitämästä yhteyttä ja jostain somesta saat sitten kattella kuinka hauskaa hällä on jonkun toisen naisen kanssa. Aina sama laulu.
Jaa että katkeran tilityskö? NO KYLLÄ OLI :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:51"]Eikö tuollainen "pano" ollut ennen nimeltään poikaystävä? [/quote] oli mut tää on tätä nykyaikaa
[/quote]
Mä olen ollut naimisissa jo 15 vuotta panoni kanssa. Kyllä sitä ennenkin on osattu.
[/quote]
Tampio.
Nainen joka alunperin suostuu pelkkään panosuhteeseen on kaukana tyttöystävämateriaalista!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:17"]
Nainen joka alunperin suostuu pelkkään panosuhteeseen on kaukana tyttöystävämateriaalista!
[/quote]
Ja vitut. Kulli kelpaa kaikille. Paitsi ehkä lesboille ja frigideille.
Eikö tuollainen "pano" ollut ennen nimeltään poikaystävä?