Hyvä kasvis ruoka
Tässäpä teille yksi maailman helpoimmista ja maukkaimmista kasvisruuista:
1 parsakaali
2 sipulia
5 isoa herkkusintä
100g tuoretta pinaattia
2 dl kasvislientä
pippuria
yrttisuolaa
smtanaa
1. Pilko brokkoli paloiksi ja keitä kasvisliemessä n.10 min.
2. Pilko sipuli ja herkkusienet ja paistele kunnes sienistä on kaikki neste haihtunut. Pippuroi.
3. Pilko pinaatti ja viskaa joukkoon. Siitäkin nesteet haihtuu. Lisää parsakaali vesineen.
4. Lisää smetana ja yrttisuolaa maun mukaan.
Halutessasi voit vielä suurustaa kastikkeen ja keittää spagettia. Auramuru kruunaa kaiken.=dKertokaa hyviä kasvisruokareseptejänne
Kommentit (15)
Mitä sä laitat sun linssikeittoon? Ja miten teet?
Minusta hyvä Parmigiana di Melanzane on parasta. Ohje vaikka http://www.hs.fi/blogi/kiusauksessa/a1305759359146
Ap:n ohje ei oiken ole omaan makuuni, en pidä smetanasta ja muuten on kovin vähämausteista ja vähärasvaista.
Huomaa, että kasvissyönti tuhoaa aivot. Sen verran kaameaa mongerrusta tämäkin aina otsikon yhdyssanavirheestä alkaen.
Kasvisruoka on yhdyssana. Noniin jatkakaa :)
Pekoni herkku sienet on mun suosikki kasvis ruoka.
1 pkt pekonia
herkku sieniä
hammas tikkuja
Pekonit kääritään sienien ympärille ja kiinnitetään hammas tikuilla. Grillataan miedolla lämmöllä. Nam.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:19"]Pekoni herkku sienet on mun suosikki kasvis ruoka.
1 pkt pekonia
herkku sieniä
hammas tikkuja
Pekonit kääritään sienien ympärille ja kiinnitetään hammas tikuilla. Grillataan miedolla lämmöllä. Nam.
[/quote]
Herkku sienten sisälle voi laittaa aura juustoa tai ruoho sipuli tuore juustoa, tulee vielä parem paa!
Mä oon tehny perunapurjo ja tomaattilinssikeittoa. Onko vielä muita?
Basilika ja tomaatti rakastaa toisiaan. Kuvitelkaa miten ne hymyilee yhdessä teidän vatsassa=)
Lasketaanko sipsit muuten kasvisruoaksi?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:07"]
Lasketaanko sipsit muuten kasvisruoaksi?
[/quote]Kyllä. Sehän on perunaa
En tiennytkään että pekoni on kasvis
Maailman paras kasvis ruoka on hyvintehty linssi keitto.