Voisitko kuvitella seurustelevasi henkilön kanssa, jolla on kiero/t silmä/t?
Vai olisiko tämä ominaisuus totaalisen turn off sinulle? Haittaisiko/häiritsisikö liikaa kanssakäymistä hänen kanssaan?
Kommentit (43)
Jos tarkoitat karsastusta niin kyllä, olen tapaillut miestä, jolla oli vahva karsastus. Oli, muuten, myös alle 170 cm pitkä. Juttu päättyi hänen sairaalloiseen mustasukkaisuuteensa ja siihen, että hän pyrki polkemaan minun itsetuntoani (huomautteili, etten pukeudu riittävän tyylikkäästi, en kelvannut tapaamaan hänen suomenruotsalaisia kavereitaan ja sukulaisiaan, minusta kuulemma näki, että olin muuttanut Helsinkiin muualta - kuten olinkin, mutta en maalta vaan Turusta, jne)
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit korjaavat tuon ongelman. Mikä teitä nykyajan ihmisiä oikein vaivaa, ei ihmiset ole täydellisiä. Kaikki nuo somessa esiintyvät on leikelty ja piikitelty, hampaissa on laminaatit, omat terveet hampaat hiotaan ja laitetaan muovia päälle, tosi terveellistä. Leikkaukset ja piikitykset eivät ole terveellisiä. Arvostakaa persoonallisia ihmisiä, kaikki olemme eri näköisiä, leikkauksilla ja pistoksilla yritetään saada ihmiset näyttämään samalta ja friikiltä. Luonnollisuus kunniaan.
Ei aina saa korjattua edes silmälaseilla. Mulla on optikon mukaan niin paha karsastus toisessa silmässä, että ainoastaan leikkauksella sen saisi korjattua. Mutta ei ole ollut varaa nyt mihinkään leikkauksiin. Pakko vaan kärsiä.
Olisikin se noin yksinkertaista, vaan kun ei katsastus ole asia joka automaattisesti hoituu leikkaamalla.
Itseltäni operoitu pienenä molemmat silmät ja oli lappuhoito, eipä silti tullut kunnollista .