Rintojen koskettelusta ahdistunut olo
Rintojen hyväily ei tuo minulle mielihyvää, vaan päinvastoin siitä tulee melko nopeasti ahdistunut ja itkuinen olo. Varsinkin nännien koskettelu tekee tuon. Onko muilla samanlaista ja mistä tuo voisi johtua? En ole kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä tai muutakaan traumaattista elämäni aikana.
Kommentit (26)
Muistan että imetysaikana ei vaan mitenkään voinut käyttää rintoja mihinkään muuhun kun siihen imetykseen. Joku siin oli.
Meni sitten ohi myöhemmin kyllä tämä.
Selkeästi oli joku asia yhteys konflikti tuossa kyllä. Se oli niin selkeä.
Nännien stimulointi lisää oksitosiinia, jota erittyy myös muussa kosketuksessa, keskusteluissa läheisten kanssa yms. Ehkä hermostosi oppivana orgasnismina on yhdistänyt oksitosiinin lapsuuden kiintymys/parisuhdekokemusten kautta näistä kumpuavaan ahdistukseen tai muihin tunteisiin mitä tulee esiin? Vrt. Pavlovin koirat kuolaavat jo kun kelloa kilistetään, koska yhdistävät sen joka kerta kilinän aikana tulevaan ruoka-annokseen. Nimittäin kaikki hermoyhteydet ovat opittuja, ja ehkä keho on oppinut että oksitosiinia seuraa ahdistus, joten siihen yhdistetty tunne tulee jo valmiiksi.
Voit opettaa keskushermostollesi uusia yhteyksiä nänneihin liittyen stimuloimalla niitä ja sitten hyväksymällä nuo hermostolliset tunnekokemukset ja antamalla niiden mennä ohi. Saattaa tosin kestää pitkään, esim. muutama kuukausi oppia pois.
Onneksi ei ole pakko antaa kenenkään käpälöidä niitä. Ei muuten ole edes vaikea löytää miestä, jota rinnat ei oikeastaan kiinnosta.
Rintojen ja nännien hyväily tuntuu mahtavalta, kun se tehdään riittävän kevyesti. Mutta pyydän huomioimaan, että rinnat on herkät! Menetin mielenkiintoni erääseen mieheen täysin ja lopullisesti sillä hetkellä, kun hän kuukautisteni aikaan nipisteli nännejäni liian kovakouraisesti. Hiton lypsäjä.
Mulla sama. Ehkä olen tähän ketjuun jo vastannutkin, en lukenut vielä vastauksia. Jos hiplaan nännejäni niin tulee hyvin voimakas ahdistusaalto. Outoa.
Minä taas rakastan sitä että tissejä näpelöidään, nuollaan ja imetään, siitä tulee mieletön endorfiinihöyry. Vauvan imetyskin oli ihanaa sen takia. Tapana oli maata imettävänä aina about tunti kerrallaan.