Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua vanhempiani vauvamme ristiäisiin.

Vierailija
22.05.2015 |

Eikä ne sen mielestä saa tulla edes sairaalaan katsomaan vauvaa! Synnytys voi alkaa minä hetkenä hyvänsä. Minä haluaisin, että lapsellani olisi kummatkin isovanhemmat ja mun vanhemmat on ollut vauvauutisesta kovasti innoissaan (olen ainoa lapsi ja tämä on mun esikoinen) ja haluaa ehdottomasti olla lapsen elämässä mukana, sitä mäkin haluaisin, mies ei. Hän on suuttunut vanhemmilleni ihan mitättömistä pienistä sanoista. Mitä tässä nyt vois oikein tehdä??

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en mäkään halua mieheni vanhempia meille tai olla muutenkaan heidän kanssaan tekemisissä. Mies sit käy lasten kanssa siellä tms. Mutta mun kotiin ei ole asiaa.
Sivullisten, ja varmaan miehenkin mielestä on riitaannuttu (lähinnä anopin kanssa, mut appiukko perus tossukka) mitättömistä asioista mutta mä en vaan kestä sellaista että mua ja mun lapsia tullaan omaan kotiini haukkumaan ja arvostelemaan, ja tullaan muka auttamaan = passattavaksi, sotkemaan ja kohnaamaan kaappeja että saa lisää arvosteltavaa.
Juu kiitos ei, hoitakoon mies vanhempansa keskenään.

Vierailija
22/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salliiko miehesi sinun enää olla tekemissä yhdenkään kaverisi kanssa? Onko sinulla enää ainoatakaan oma ystävää, vai ovatko kaikki nykyään miehesi sukua ja kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:03"]

No niinpä. Mies on sanonut mulle "joko minä tai sun vanhemmat" pakottaa siis valitsemaan. :(

[/quote]

Sinä olet nyt sitten valintasi ilmeisesti tehnyt. Onko vanhempiesi kodissa sotkuisuus ainoa ongelma, vai onko esim. alkoholinkäyttöä ja muuta? Jos näin on, ehkä miehesi on oikeassa.

Mutta onko sama tilanne omien kavereidesi suhteen? Saavatko sinun omat kaverisi käydä teillä?

Vierailija
24/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei kummankaan vanhempia.

Vierailija
25/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet löytänyt narsistin! Erakoituminen ja epätoivo alkakoon.

Vierailija
26/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:52"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:29"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:20"]Sano sille miehelle että voi päättää asioista sitten, kun puskee peniksestään 3-kiloisen jötikän ulos :) Ei vaan, lapselle on hyvä olla mahdollisimman paljon aikuisia mm. esikuvina ja kyllähän se teitäkin auttaa kun on enemmän lapsenhoitoapua saatavilla. Ja mies oletettavasti on töissä ja sinä kotona? Täytyyhän sinulla olla mahdollisuus päästä tuttuun ja turvalliseen paikkaan lapsen kanssa hengähtämään, jos jonain päivänä tuntuu liian rankalta yksin. Vaikea kuvitella, että itse menisin mieluummin anoppilaan hakemaan henkistä tukea kuin omille vanhemmilleni. [/quote] No joo, mun vanhempien kotiin ei kyllä uskalla vauvaa viedä, kun siellä on sotkuista. Mies on työtön ja kotona niinkuin minäkin. [/quote] No voihan ne kutsua sinun luokse auttamaan? Pointti nyt oli se, että todennäköisesti mieluummin käännyt omien vanhempien puoleen hädässä ja siten myös lapsen oltava tekemisissä heidän kanssaan. [/quote] Totta. Ongelmana se, että asumme yhteisessä asunnossa ja mies ei halua heitä tänne. [/quote] Siihen taas pointti oli, että tarvitset vanhempiasi enemmän kuin miehesi vanhempia. Voisiko tätä yrittää selittää miehelle? [/quote] Voihan sitä aina yrittää, mutta tämän miehen päätä ei niin helposti käännetäkään :/ [/quote] No mutta onhan se koti sinunkin [/quote] No niinpä. Mies on sanonut mulle "joko minä tai sun vanhemmat" pakottaa siis valitsemaan. :(

[/quote]

No eikös tuo ole helppoa? Vastaat, että selvä, mun vanhemmat.

Vierailija
27/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:29"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:20"]Sano sille miehelle että voi päättää asioista sitten, kun puskee peniksestään 3-kiloisen jötikän ulos :)

Ei vaan, lapselle on hyvä olla mahdollisimman paljon aikuisia mm. esikuvina ja kyllähän se teitäkin auttaa kun on enemmän lapsenhoitoapua saatavilla. Ja mies oletettavasti on töissä ja sinä kotona? Täytyyhän sinulla olla mahdollisuus päästä tuttuun ja turvalliseen paikkaan lapsen kanssa hengähtämään, jos jonain päivänä tuntuu liian rankalta yksin. Vaikea kuvitella, että itse menisin mieluummin anoppilaan hakemaan henkistä tukea kuin omille vanhemmilleni.
[/quote]

No joo, mun vanhempien kotiin ei kyllä uskalla vauvaa viedä, kun siellä on sotkuista. Mies on työtön ja kotona niinkuin minäkin.
[/quote]

No voihan ne kutsua sinun luokse auttamaan? Pointti nyt oli se, että todennäköisesti mieluummin käännyt omien vanhempien puoleen hädässä ja siten myös lapsen oltava tekemisissä heidän kanssaan.
[/quote]

Totta. Ongelmana se, että asumme yhteisessä asunnossa ja mies ei halua heitä tänne.
[/quote]

No sitten sanot miehelle, ettei hänenkään vanhempansa ole tervetulleita teille ei ennen kuin sinun vanhempasikin ovat, piste.

Vierailija
28/78 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömät hankkii vauvoja kun kerran vauvan tuottavuus on NOLLA

Vierailija
29/78 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34 ja minä 21

Vierailija
30/78 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh hu..

Kaksisuuntainen persoonaallisuushäiriö?

Vierailija
31/78 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ne lisääntyy ja viranomaiset ihmettelee kasvavia terveyseroja..siinähän elätätte, meillä on onneksi tulossa muutto Atlantin taakse  :)

Vierailija
32/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:20"]No huh hu..

[/quote]

Kyllä

Vierailija
33/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:20"]No huh hu..

[/quote]

Sellaista ei ole

Vierailija
34/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:43"]Nämä ne lisääntyy ja viranomaiset ihmettelee kasvavia terveyseroja..siinähän elätätte, meillä on onneksi tulossa muutto Atlantin taakse  :)
[/quote]

Siellä ne terveyserot vasta suuria on

Vierailija
35/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on todellinen wt-meininki. Onnea valitsemallanne tiellä

Vierailija
36/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:20"]No huh hu..

[/quote]

Sellaista ei ole
[/quote]

Kyllä se niib vaan diagnoosissa lukee.

Vierailija
37/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:35"]Ei apua... Nyt on kyllä olosuhteet, teidän avuttomuus, asenteet ja taustat niin huonot, että ei tuollaiseen ympäristöön kannattaisi lasta antaa. Noin epäkypsät tuskin osaavat kasvattaa tervettä lasta.

Vankilaa, päihteitä, epävakaita ystäviä, huoletonta rahankäyttöä varattomana... Onneksi ennakoiva lasu on tehty.
[/quote]

En ole avuton, asenneongelmainen enkä epäkypsä. Taustat, aikaisemmat päihteidenkäytöt ja entiset ystävät ei vaikuta mitenkään nykyiseen elämään. Kun alan saamaan rahaa omalle tililleni, niin rahan käyttö muuttuu järkevämmäksi. En ole siis saanut avoliittomme aikanarahaa tilille tai käteen ja mies on oikeastaan päättänyt, että mitä ostetaan.
[/quote]

Miksi olet hankinut lapsen tuollaisen miehen kanssa? Ja tilanteessa jossa ollette molemmat(?) työttömiä ja kerjäätte vanhemmiltasi rahaa...

Pliis, pyydän mieti tuota suhdetta ja sitä millainen ISÄ miehesi olisi lapsen kannalta. Olet kertonut, että miehesi suuttuu pikkuasioista (huono piirre lasten kanssa), eikä hallitse rahankäyttöä (lapsi joutuu elämään köyhyydessä ja oppii huonot rahankäyttö tavat). Pärjäisit todennäköisesti lapsen kanssa paremmin ilman miestä. Ja jos asunto yms. huollestuttaa niin voit lapsen kanssa mennä synnytyssairaalasta ensikotiin.
[/quote]

Mies on osoittanut ja sanonut, että pistää lapsemme etusijalle kuten minäkin. Olen tehnyt selväksi, että riitelyn on loputtava tai lähden lapsen kanssa. Uutta miestä en ota, jos tästä eroaisin ka olen aina halunnut äidiksi, kun saimme tietää raskaudesta itkimme kummatkin pitkään onnesta eikä abortti käynyt edes mielessä.
[/quote]

Viestin 53 perusteella olin tulossa sanomaan että tämä on se sama joka kyseli että mennäänkö ambulanssiin perse paljaana, mutta tässähän se vielä varmistui. Samat sanankäänteet.

Onneksi se ennakoiva lasu on tehty!

Kuuleppa. Sinun kannattaisi nyt ottaa ero miehestä ja pian. Olette parempia vanhempia erikseen. Tämä neuvo on henkilöltä, joka valitettavasti ammatissaan näkee kaltaisiasi hieman liian usein.

Vierailija
38/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:35"]Ei apua... Nyt on kyllä olosuhteet, teidän avuttomuus, asenteet ja taustat niin huonot, että ei tuollaiseen ympäristöön kannattaisi lasta antaa. Noin epäkypsät tuskin osaavat kasvattaa tervettä lasta.

Vankilaa, päihteitä, epävakaita ystäviä, huoletonta rahankäyttöä varattomana... Onneksi ennakoiva lasu on tehty.
[/quote]

En ole avuton, asenneongelmainen enkä epäkypsä. Taustat, aikaisemmat päihteidenkäytöt ja entiset ystävät ei vaikuta mitenkään nykyiseen elämään. Kun alan saamaan rahaa omalle tililleni, niin rahan käyttö muuttuu järkevämmäksi. En ole siis saanut avoliittomme aikanarahaa tilille tai käteen ja mies on oikeastaan päättänyt, että mitä ostetaan.
[/quote]

Miksi olet hankinut lapsen tuollaisen miehen kanssa? Ja tilanteessa jossa ollette molemmat(?) työttömiä ja kerjäätte vanhemmiltasi rahaa...

Pliis, pyydän mieti tuota suhdetta ja sitä millainen ISÄ miehesi olisi lapsen kannalta. Olet kertonut, että miehesi suuttuu pikkuasioista (huono piirre lasten kanssa), eikä hallitse rahankäyttöä (lapsi joutuu elämään köyhyydessä ja oppii huonot rahankäyttö tavat). Pärjäisit todennäköisesti lapsen kanssa paremmin ilman miestä. Ja jos asunto yms. huollestuttaa niin voit lapsen kanssa mennä synnytyssairaalasta ensikotiin.
[/quote]

Mies on osoittanut ja sanonut, että pistää lapsemme etusijalle kuten minäkin. Olen tehnyt selväksi, että riitelyn on loputtava tai lähden lapsen kanssa. Uutta miestä en ota, jos tästä eroaisin ka olen aina halunnut äidiksi, kun saimme tietää raskaudesta itkimme kummatkin pitkään onnesta eikä abortti käynyt edes mielessä.
[/quote]

Viestin 53 perusteella olin tulossa sanomaan että tämä on se sama joka kyseli että mennäänkö ambulanssiin perse paljaana, mutta tässähän se vielä varmistui. Samat sanankäänteet.

Kuuleppa. Sinun kannattaisi nyt ottaa ero miehestä ja pian. Olette parempia vanhempia erikseen. Tämä neuvo on henkilöltä, joka valitettavasti ammatissaan näkee kaltaisiasi hieman liian usein.
[/quote]

Myönnän, että olen sama henkilö. Kyllä mä aion rauhassa katsoa, miten meillä lähtee sujumaan, jos ei suju, niin eroan sitten.

Vierailija
39/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:35"]Ei apua... Nyt on kyllä olosuhteet, teidän avuttomuus, asenteet ja taustat niin huonot, että ei tuollaiseen ympäristöön kannattaisi lasta antaa. Noin epäkypsät tuskin osaavat kasvattaa tervettä lasta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Myönnän, että olen sama henkilö. Kyllä mä aion rauhassa katsoa, miten meillä lähtee sujumaan, jos ei suju, niin eroan sitten.
[/quote]

Hyvä. Kuulostat fiksummalta kuin miehesi. Olet varmaankin hänestä riippuvainen. Muista että sinun tehtäväsi tästä lähtien on olla äiti lapsellesi ja suojella häntä kaikelta epäterveelliseltä, jopa mieheltäsi jos hän aiheuttaa riitoja ja käyttäytyy noin.

68

Vierailija
40/78 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin ettei miehelläsi ole tähän asiaan mitään sanottavaa. Kysymys on lapsen oikeudesta tutustua isovanhempiinsa, ei miehen oikeudesta suutahdella ympäriinsä.

Joten tyynesti naurat päin naamaa ja ilmoitat yllä mainitun. Mies voi tietysti hankaluutensa takia kohta löytää itsensä myös siitä tilanteesta että tapaa omaa lastaan itse vain joka toinen viikonloppu. 

Kannataisi harkita.