Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mahdollisuudet 20-vuotiaalla naisella on saada 30-vuotias mies?

Vierailija
17.06.2015 |

Miesten näkökulma olisi myös toivottavaa. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot. Kyllä kypsät miehet haluavat kypsän, aikuisen naisen kunnon häpykarvoineen ja muotoineen, eikä mitään kynityltä broilerilta näyttävää tylleröä.

Vierailija
2/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät mahdollisuudet, jos nainen ei ole lapsellinen. Eivät kaikki kakskymppiset ole lapsellisia.

t. 30v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen hyvät. En vanhaa akkaa huoliskaan.
M30

Vierailija
4/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:35"]Huonot. Kyllä kypsät miehet haluavat kypsän, aikuisen naisen kunnon häpykarvoineen ja muotoineen, eikä mitään kynityltä broilerilta näyttävää tylleröä.
[/quote]

Mikä siinä on kun aina pitää hysteerisenä vetää nää pillukarvat joka keskusteluun mukaan?:D protip: jos olisin miehen kanssa joka pitää häpykarvoista niin voisin antaa kasvaa. Oman ikäluokan miehet eivät vaan edes saa seisomaan karvoja nähdessään

Vierailija
5/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:39"]Erityisen hyvät. En vanhaa akkaa huoliskaan.
M30
[/quote]
Ja itsehän et ole vanha?!

Vierailija
6/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät mahdollisuudet. Itse löysin oman setämieheni 19-vuotiaana. Mies on minua 9 vuotta vanhempi. Nyt olen jo 25-vuotias ja samaan tahtiin olemme vanhenneet. Olen iloinen, ettei ole tarvinnut olla oman ikäisten kanssa, nimittäin heidän kanssaan on sellaisia ongelmia, mitä minä en sietäisi (mm. taloudellinen turvattomuus, ikä ei paina joten suhde ei ole niin vakaalla pohjalla jne). Mutta meillä on toki omat ongelmamme silti. Nei eivät kuitenkaan liity ikään suoranaisesti.

Vierailija
7/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:39"]Erityisen hyvät. En vanhaa akkaa huoliskaan.
M30
[/quote]

Kysymys herää, huolisiko parikymppinen nainen kolmekybäsen miehen joka sanoo ääneen "En vanhaa akkaa huoliskaan"? Mistä kumpuaa syvä tarpeesi akoitella? Ja ei, sinun ei tarvitse huolia ketään jota et halua, mutta kohteliaampaa olisi pitää se tieto itsellään (tai edes ilmaista asia ilman vihaa). Aika epäkypsää toimintaa kolmekymppiseltä mieheltä. t. n23

Vierailija
8/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät, mutta ei kannata tuhlata nuoruuttaan ikäloppuun ukkoon.
N24

Vierailija
9/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat.

Vierailija
10/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:46"]Erittäin hyvät, mutta ei kannata tuhlata nuoruuttaan ikäloppuun ukkoon.
N24
[/quote]

Amen.

Vierailija
11/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo ole ihan normaali ikä ero? Eli nainen n 10v nuorempi. Näinhän se menee aina. Muistatte varmasti yläasteeelta kun luokan naiset lähti niiden vanhempien auton omaavien miesten matkaan.

Vierailija
12/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:35"]Huonot. Kyllä kypsät miehet haluavat kypsän, aikuisen naisen kunnon häpykarvoineen ja muotoineen, eikä mitään kynityltä broilerilta näyttävää tylleröä. [/quote] Mikä siinä on kun aina pitää hysteerisenä vetää nää pillukarvat joka keskusteluun mukaan?:D protip: jos olisin miehen kanssa joka pitää häpykarvoista niin voisin antaa kasvaa. Oman ikäluokan miehet eivät vaan edes saa seisomaan karvoja nähdessään

[/quote]

Ei oo todellista??!! :D XD "eivät vaan edes saa seisomaan". Olen jo yli nelikymppinen ja kehtaan myöntää, että seksielämäni on joskus ollut aika hutsahtavaa, ja koko elämäni seksipartnereiden määrä on jotain viidenkymmenen ja sadan välillä. Näistä sadasta yksi (1) ei saanut sitä seisomaan, ja hän oli exäni, joka oli viinan ja pillereiden sekakäyttäjä (nyt vainaa).

Vierailija
13/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kymmenen vuotta vanhempi mies? Pointti on?

Vierailija
14/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:51"]No eikös tuo ole ihan normaali ikä ero? Eli nainen n 10v nuorempi. Näinhän se menee aina. Muistatte varmasti yläasteeelta kun luokan naiset lähti niiden vanhempien auton omaavien miesten matkaan.
[/quote]

Joo-o. Mutta sen jälkeen tytön ja pojan eriaikainen kehittyminen on jo tasoittunut. Kyllä viimeistään siinä 20v. kohdilla naiset ja miehet ovat taas samalla viivalla. Ja jos joku yksittäinen nainen sanoo että oman ikäiset miehet ovat lapsellisia, niin tämä johtuu siitä, että kyseinen nainen vain niin kovasti haluaa kuvitella olevansa kypsempi ja samalla tasolla kuin kolmekymppiset. Kolmekymppisistäkin toki löytää erittäin lapsellisia yksilöitä, etenkin miehistä.

Vierailija
15/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:46"]

Erittäin hyvät, mutta ei kannata tuhlata nuoruuttaan ikäloppuun ukkoon. N24

[/quote]

Kukin tyylillään. Toiselle tuhlaus voi olla toiselle ajanviettoa.

Sitähän sanotaan myös mm, että toisen romu on toisen aarre ja toisen epäonni on toisen onni.

Vierailija
16/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole parempaa kuin nuori kaunis nainen,joten sanon että erittäin hyvät mahdollisuudet.
t.m39v

Vierailija
17/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hyvät. En jaksa enää ikäisiäni "poikia", jotka käyttäytyvät kuin teinit. Ovat toivottoman lapsellisia eivätkä selvästi tiedä, kuinka olisivat naisten seurassa. Haluan miehen, en kypsymätöntä jätkää joka yrittää tehdä tyttöihin vaikutuksen kertomalla kännisekoiluistaan ja exiensä määrästä, tai jotka yrittävät iskeä sanomalla "Oot rasittava, läski ja sun meikit on päin persettä. Mihin mentäis panemaan?"

Vierailija
18/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:35"]Huonot. Kyllä kypsät miehet haluavat kypsän, aikuisen naisen kunnon häpykarvoineen ja muotoineen, eikä mitään kynityltä broilerilta näyttävää tylleröä. [/quote] Mikä siinä on kun aina pitää hysteerisenä vetää nää pillukarvat joka keskusteluun mukaan?:D protip: jos olisin miehen kanssa joka pitää häpykarvoista niin voisin antaa kasvaa. Oman ikäluokan miehet eivät vaan edes saa seisomaan karvoja nähdessään

[/quote]

Ei oo todellista??!! :D XD "eivät vaan edes saa seisomaan". Olen jo yli nelikymppinen ja kehtaan myöntää, että seksielämäni on joskus ollut aika hutsahtavaa, ja koko elämäni seksipartnereiden määrä on jotain viidenkymmenen ja sadan välillä. Näistä sadasta yksi (1) ei saanut sitä seisomaan, ja hän oli exäni, joka oli viinan ja pillereiden sekakäyttäjä (nyt vainaa).
[/quote]

En itsekkään ole ikinä kokenut moista, yhdestä olen kuullut. ennemmin viittasin vaan siihen että lähipiirini miehille se on deal breaker jos on luonnontilassa. XD?

Vierailija
19/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:03"]Toivottavasti hyvät. En jaksa enää ikäisiäni "poikia", jotka käyttäytyvät kuin teinit. Ovat toivottoman lapsellisia eivätkä selvästi tiedä, kuinka olisivat naisten seurassa. Haluan miehen, en kypsymätöntä jätkää joka yrittää tehdä tyttöihin vaikutuksen kertomalla kännisekoiluistaan ja exiensä määrästä, tai jotka yrittävät iskeä sanomalla "Oot rasittava, läski ja sun meikit on päin persettä. Mihin mentäis panemaan?"
[/quote]

Tekstisi perusteella et itsekään vaikuta kypsältä. Mutta kyllä sä saat helposti vanhemman miehen halutessas. Ei muuta kuin radalle ja ottamaan katsekontaktia kiinnostavia miehiin kohden. Kyllähän useimpia miehiä iästä riippumatta kuitenkin kiinnostaa nuoret naiset.

Vierailija
20/55 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon kelvannut, itseni ikäisiä en ole ikinä löytänytkään. Mutta ihmiset on niin erilaisia. Mä olen aina ollut ikäistäni kypsempi ja usein parikymppiset miehet on tuntuneet lapsellisilta (en todellakaan yleistä, osa on erittäin kypsiä). Enemmän yhteistä mulla on kuitenkin ollut 27-37-vuotiaiden miesten kanssa. Ja mun kaikki kaveritkin on mua 2-10 vuotta vanhempia.
N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi