Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen työni kanssa?

Vierailija
21.05.2015 |

Olen siis 15v ja ongelma työni suhteen. Sain töitä n. 3 kuukautta sitte kun suhteilla töihin pääsin. Äitini kysyi haluaisinko tehdä töitä kyseisessä paikassa ja vastasin ei aina kun se sitä kysyi. Lopulta sain vain kuulla joka suunnasta "olisit ottanut työn vastaan niin sulla olisi varaa." Lopulta sanoin kyllä ja päädyin töihin. Mutta työ on mulle henkisesri raskasta koska olen todella ujo, itsetunto ei oo sitä parasta luokkaa ja stressaan todella paljon työstäni. Alkupäivät menee ajatellessa että kohta pitää taas töihin ja loppupäivät etten koskaan halua takaisin.Yöt ovat jääneet stressin takia hyvin lyhyiksi. Olen yrittänyt puhua asiasta äitini kanssa mutta totesi vain että ei moni nuori saa töitä. Mitä siis voin tehdä?
Ei näitä kirjoittajan taitojakaan löydy joten teksti on mitä on..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elannon eteen pitää tehdä epämiellyttäviäkin asioita. Olet vielä nuori, mutta kasvat ja totut siihen.

Vierailija
2/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en pakottaisi 15-vuotiasta menemään työhön joka on hänelle henkisesti liikaa. 15-vuotias on monella lailla vielä lapsi. 

Mitä työtä se on? Voisiko joku tukea ja auttaa sinua, että tuntuisi varmemmalta? Stressaatko asiakkaita vai työkavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaan ei kyllä ole pakko käydä missään töissä, ei varsinkaan häntä ahdistavassa työssä. 

Älä puhu asiasta äidillesi vaan vain irtisanoudu sieltä työstä. Sillä siitä pääset. Kyllä äitisi siitä varmaan vähän kiukuttelee mutta anna kiukutella. Ei maailma siihen kaadu.

Vierailija
4/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa sekä asiakkaita että työkavereita. Olen myymäläapulainen ja koska työpaikalta löytyy sellaisiakin jotka eivät työtä tee ja löydän heidät usein kaveeraamasta taukotiloissa ja jopa nukkumasta jolloin olen yleensä melkein ainut myyjä kaupan puolella jolloin en voi kysyä apua jos sitä tarvitsen kun harvoin löydän ketään toista myyjää edes varaston puolelta.

Vierailija
5/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole koulussa tai opiskelemassa? Luulisi, että äitisikin kannustaisi siihen.

Vierailija
6/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulussa ja opiskelen. Isä kannustaa opiskelemaan ja on kiinnostunut koulunkäynnistäni äidille on melkein se ja sama mitä numeroita kokeista tulee tai kuinka pärjään koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi